Entertainment alle pijlers

90 days to wed 2017 (geen spoilers s.v.p.)

25-03-2017 19:23 1662 berichten
Abusievelijk is het topic 'een nieuw seizoen 90 days to wed' samengevoegd met '90 days to wed happily ever after', hetgeen niet terug te draaien is.

Aangezien het twee verschillende programma's/seizoenen zijn, met dus andere deelnemers, is het niet handig dat beide topics nu samengevoegd zijn. Daarom open ik bij deze dus een nieuw topic '90 days to wed 2017'.

Voor alle duidelijkheid: dit betreft dus het seizoen met deelnemers als Chantel, Nicole, Pedro, Azan, Anfisa en Alla.



Wil je nog napraten over het seizoen met Daniel en Mohamed, verwijs ik je graag door naar het topic 90 days to wed, happily ever after.

SVP GEEN SPOILERS PLAATSEN! Bedankt!
anoniem_272211 wijzigde dit bericht op 01-09-2017 20:36
7.73% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
quote:Tijdschriftenverslindster schreef op 05 mei 2017 @ 21:09:

Himalaya





Zitten we tenminste niet in onszelf te kletsen he?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
quote:Liadan schreef op 05 mei 2017 @ 21:10:

Shit, ik heb het begin gemist.Je hebt nog 50 minuten te gaan ;)
Alle reacties Link kopieren
Zij met die nigeriaanse man vind ik nog de meest domme koe. Ze weet dat ze belazerd was en wordt, en goch gaat ze er mee verder. Op jeugdige onnozelheid kun je het niet gooien.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Ik kijk straks het begin wel ff terug, zodat ik tegelijkertijd met jullie kijk. Reageert en leest wat fijner.
Alle reacties Link kopieren
Ik zet hem net aan, dus loop een kwartiertje achter... mag ik toch nog meekletsen? Jorge loopt zojuist een juwelier binnen. O.M.G.
Welkom zusvanbroer! Leuk dat je mee komt kletsen.
quote:himalaya schreef op 05 mei 2017 @ 21:13:

Zij met die nigeriaanse man vind ik nog de meest domme koe. Ze weet dat ze belazerd was en wordt, en goch gaat ze er mee verder. Op jeugdige onnozelheid kun je het niet gooien.Ik begrijp haar ook echt niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:himalaya schreef op 05 mei 2017 @ 21:13:

Zij met die nigeriaanse man vind ik nog de meest domme koe. Ze weet dat ze belazerd was en wordt, en goch gaat ze er mee verder. Op jeugdige onnozelheid kun je het niet gooien.Voor mij staat zij op een gedeelde eerste plaats met Jorge.
Die vent zou ook maar één keer zo naar mij hoeven lachen. Dan was ik direct weg. Wat een griezelig, uitgekookt lachje, maakt al duidelijk hoeveel genoegen hij schept in het bespelen van anderen.
Alle reacties Link kopieren
Alla heeft er zin in.



Logisch trouwens hoor.
Zo kom ook binnen vallen die Patrick wat is dat een lul zeg.
Alle reacties Link kopieren
Ongemakkelijk....
Zou hehe Matt zegt eindelijk eens wat droeftoeter.
Alle reacties Link kopieren
Eerlijk gezegd denk ik ook dat ze een beter leven zoekt voor zichzelf en haar zoon, maar Patrick is toch een lul.
Goed zo Alla !
Alle reacties Link kopieren
Geen dealbreaker, maar je ziet dat hij er wel mee zit.
Alle reacties Link kopieren
quote:Tijdschriftenverslindster schreef op 05 mei 2017 @ 21:21:

Die vent zou ook maar één keer zo naar mij hoeven lachen. Dan was ik direct weg. Wat een griezelig, uitgekookt lachje, maakt al duidelijk hoeveel genoegen hij schept in het bespelen van anderen.



Hij is het beeld wat ik krijg bij de briefjes die ik af en toe in de bus krijg: Professor Oektaboelaboe helpt u van uw impotentie en/of overspelige man af en zorgr dat u de loterij wint.



Brrr..
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Mooi om te zien hoe die vriendin het voor Alla opneemt en Patrick duidelijk zegt dat hij zich onbeleefd aan het gedragen is.

Goed dat Alla ook duidelijk vraagt of hij dan wel bij het huwelijk wil zijn en voor zichzelf opkomt.
quote:himalaya schreef op 05 mei 2017 @ 21:29:

[...]





Hij is het beeld wat ik krijg bij de briefjes die ik af en toe in de bus krijg: Professor Oektaboelaboe helpt u van uw impotentie en/of overspelige man af en zoeft dat u de loterij wint.



Brrr..Je slaat de spijker op zijn kop.
quote:Liadan schreef op 05 mei 2017 @ 21:28:

Geen dealbewaker, maar je ziet dat hij er wel mee zit.Klopt, dat vindt hij moeilijk, maar ook omdat hij zich klem voelt zitten/gedwongen voelt te kiezen tussen Alla en Patrick.
Gezellig Skype gesprek
Alle reacties Link kopieren
Pedro's moeder is ook onbeschoft, zeg.
Alle reacties Link kopieren
Wat doet ze trouwens irritant met haar mond als ze praat.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben nu ook bij het skypen, heb de reclames doorgespoeld



Vond het wel mooi dat de vrouw van Patrick gewoon bleef zitten. En bovendien waar bemoeit hij zich eigenlijk mee?
Ach leuk Anfisa weer

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven