Entertainment alle pijlers

app: smurf's village

26-01-2013 14:47 2010 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,



Ik heb een hele leuke app gevonden.

Een smurfendorp bouwen.

Nu vraag ik mij alleen af hoe kun je smurfberries verdienen?

Of kun je die alleen kopen.

Misschien is hier iemand die het ook speelt en het mij kan vertellen.



Alvast bedankt!
Alle reacties Link kopieren
Nou ja! Die rivier moet je kopen met sb! Dat vind ik echt raar. En jammer :-/
Alle reacties Link kopieren
Fantje, ik was net in je dorp (eigenlijk op je berg) en ik zag dat mijn goed verstopt cadeau weg was. Had je die gevonden? Toch niet opgelost in een bug? Kon geen nieuwe achter laten want je hebf nog niet geupdate.



Wie is de reiziger? Ik heb twee kado's op je berg verstopt. Goed zoeken
Alle reacties Link kopieren
Ja, die rivierdingen moet je ook weer kopen met sb's zag ik. Ga ik dus niet doen. Uit frustratie heb ik voor 20 sb maar 500 stone aangschaft, haha. Wel een goede koop, kon meteen verder met het kasteel en morgen of overmorgen weer een deel van het chalet doen (wil eigenlijk niet met twee dingen tegelijk bezig zijn, maar kon het toch niet laten!).
Alle reacties Link kopieren
Owja, nog maar 6 bolts volgens mij! Yay!
Alle reacties Link kopieren


Cadeaus zijn weer verstopt, komende week weer erg druk dus komt alweer weinig van mijn voornemen terecht

Kom andere dag weer kletsen
Alle reacties Link kopieren
En anders zeg ik gewoon 4 keer "weer" in een zin....

Alle reacties Link kopieren
Waren twee zinnen hoor
Alle reacties Link kopieren
Update gedaan en alweer druk aan het bouwen bij het kasteel. Als je op de planeet die explorer koopt, kan je daarna een rivier bouwen. Een aantal rivierstukken kosten geld, dus geen SB. Maar echt heel leuk vind ik het niet eerlijk gezegd.



Olifantje jij bent Xe toch? Er staan bij jou nog twee cadeautjes verstopt zag ik



Verder heeft iedereen weer cadeaus!
We gon' boogie oogie oggi, jiggle, wiggle and dance. Like the roof on fire.
Alle reacties Link kopieren
Smurfenvriendinnen, mag ik weer stones? Mijn nick begint met een W en heb Gargamel als avatar.
Alle reacties Link kopieren
Van mij wel!



Nooooooog 1 bolt!
Alle reacties Link kopieren
Oh er stond al een bolt op me te wachten, clockwork smurf is af!
Gefeliciteerd domi! Ik ben er ook bijna.



Granaat, ik zal je steen geven.



Ik vind deze update ook weinig leuks hebben. Heeft iemand al die toren voor smurfette gekocht? Heeft dat nog voordelen?
Alle reacties Link kopieren
Blanche, heb jou nog een bolt gegeven en Domi jij hebt weer stenen



Heb vandaag weer rondje gedaan, morgen sla ik over want borrel van werk



Zaterdag ga ik weer uitgebreid spelen en reageren, mijn nieuwjaarsvoornemen loopt nog niet helemaal volgens plan



Alle reacties Link kopieren
Oh ik heb trouwens die toren gekocht.

Ze is nu verkleed als prinses en je krijgt 500 XP voor swoonen ipv van 15.

Maar vond het gewoon grappig, brandweersmurf komt vast pas over 2-3 updates op de planeet dus tegen die tijd heb ik die smurfberries al wel weer bijelkaar
Alle reacties Link kopieren
Granaatappeltje volgens mij heb ik jou niet als smurfburen? Ik ben de patatsaus na 1980...



Wel vervelend dat de tweede fase van het kasteel weer zoveel resources vraagt. Ik heb het eerste compleet maar nu nog enorm veel stones en wood sparen.



Rivier heb ik een paar dingen gekocht (met geld, dus niet met SB's!) en er een inktvis in laten zwemmen (ok, die wel met SB's). Ga zo weer cadeaus geven!
We gon' boogie oogie oggi, jiggle, wiggle and dance. Like the roof on fire.
Alle reacties Link kopieren
Die rivier kost wel Sb, tenzij je die riviersmurf koopt, dan kan je ook rivierstukken voor geld kopen.



Ben ook crea geweest met zengardenstukjes. Voor mij stone of wood.



Ik heb je Clockwork zien lopen, Domi!



Mooie avatar heb je nu, granaat!



Geniet van de borrel, Neuro
verdwaald op het nieuwe forum
Alle reacties Link kopieren
Thanks Flo! Had al een avatar maar is op een of ander manier weggevallen. Misschien door de overgang naar de nieuwe viva site. Forum vooral mobiel dus was me niet eens opgevallen.



Infinity, wat is het nummer achter de patatsaus? Dan stuur ik je een uitnodiging.
Alle reacties Link kopieren
Blanche, wil jij ook bolts? Wat is jou nick
Alle reacties Link kopieren
Het is patatsaua met een hekje ervoor en drieëntachtig erachter. . Tot snel!
We gon' boogie oogie oggi, jiggle, wiggle and dance. Like the roof on fire.
Alle reacties Link kopieren
Blanche is x......x. Ik vind Clockwork smurf tot nu toe maar tegen vallen. Heb ik daar nou zo lang voor gespaard? Maar ja!



Ik ga eens bekijken wat ik als volgende ga aanschaffen, in afwachting van brandweer op de planeet! Iemand nog tips? Volgens mij heb ik veel al (harvesters, brandweer in main village, smurfette). Misschien dat ik van mn sbd an maar resources koop ofzo. Das in ieder geval nuttig! Voor zover iets in een smurfenspel nuttig kan zijn
Alle reacties Link kopieren
Hallo medesmurfers,

Leuk dat hier nog een forum van smurfs village is. Jullie mogen me toevoegen. Mijn gc naam is jetsmurf dws. Ik ben net in level 60.
Alle reacties Link kopieren
Hoi jetsmurf!

Ik ga je proberen toe te voegen.

Wil je stenen hebben?



Fijn weekend allen!
verdwaald op het nieuwe forum
Alle reacties Link kopieren
Domi, ik zou denk ik de sb's aan resources besteden. Het kasteel bouwen kost zoooooooveel resources, handig als je af en toe wat kunt versnellen. Tenzij je veel meer geduld hebt dan ik, dan kan je natuurlijk ook gewoon sparen.



Jetsmurf: ik heb je een uitnodiging gestuurd!
We gon' boogie oogie oggi, jiggle, wiggle and dance. Like the roof on fire.
Alle reacties Link kopieren
Leuk, ik heb de uitnodigingen geaccepteerd. Kadootjes al gebracht. Het kasteel kost inderdaad heel veel, en, ik weet niet of jullie het willen maar er is wel een trucje om snel aan smurfberries te komen. Je kunt een beetje spelen met de tijd.
Alle reacties Link kopieren
Ja, maar als je dat te opvallend doet, geloven de smurfen het niet meer, toch ? En bedoel je dan voor het verkrijgen van SB's bij die dingen op de berg?
We gon' boogie oogie oggi, jiggle, wiggle and dance. Like the roof on fire.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven