Entertainment alle pijlers

Badr en Estelle: a true love story part 5

01-02-2013 19:12 2838 berichten
Alle reacties Link kopieren
Praat hier mee over Badr en Estelle. Ook vergeten wij de vele slachtoffers niet!

Oorspronkelijk topic van Frizzy,











Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
Blond is niet waar het om gaat.

Het zit 'm in de extensionella's .

Zo onderscheid je een echte Estelle van de wannabee's.



Ik zie jou meer in de rol van jaDrankja.
Alle reacties Link kopieren
quote:feeks schreef op 25 maart 2014 @ 00:02:

Achterlijke domme snol is het. Ik hoop dat ze berooid achterblijft en Ruud de kinderen krijgtRuud de kinderen? Die zou niet weten wat ie moest doen met ze... (helaas).
conversation = awareness
Alle reacties Link kopieren
Nee, die heeft inderdaad nog nooit voor zijn kinderen gezorgd. Hoewel ie dat op Extellia heeft proberen te schuiven.
You know how I know? Because I reeaally think so!
Alle reacties Link kopieren
Kuismadam kan Amanda wel spelen, die is het gewend. Wij kunnen Amanda niet spelen, hoewel misschien kan dingetje het wel. Hoe heet ze ook alweer. Iets met een O.
You know how I know? Because I reeaally think so!
Alle reacties Link kopieren
Oja, Eindeloos.
You know how I know? Because I reeaally think so!
Mag ik dan mijzelf spelen?
Alle reacties Link kopieren
Natuurlijk.



Megan Mullally speelt mij.
You know how I know? Because I reeaally think so!
Eindeloos is een tijdje weg. Ze is eau pehr (schrijf je het zo?). Ze mist de tweeling zo dat ze nu aan het oppassen is op een meisje wiens ouders weer bij elkaar proberen te komen. Ik vindt het zo ronantisch. Ze is een paar dagen geleden vertrokken met het vliegtuig.
Alle reacties Link kopieren
Die Eindeleaus toch. Ik snap niet wat zij in kinderen ziet.
You know how I know? Because I reeaally think so!
Alle reacties Link kopieren
quote:MrsStanleyWalker schreef op 26 maart 2014 @ 21:51:

Die Eindeleaus toch. Ik snap niet wat zij in kinderen ziet.





Grove onwaarheden worden hier vertelt, over mij, hoe kan ik mij toch verweren ?

Ik ga een Evertje doen, oh nee, liever een Fiqueje.

Ik zit momenteel in een soort van '' spuiten en slikken'' marathon, het bevalt heel goed, Robert heeft al een hele week aan tijd voor mij gereserveerd.

Jammer dat ik geen man heb, anders had ik de ruil kunnen doen, met Claudia.

Mrs. als ik straks opgelapt ben wil ik ook graag meeacteren in de aankomende film.

Ik zag mezelf graag in de rol van president van de rechtbank, klein maar fijn, en met een hééél verrassend plot

Vanaf 1 mei ben ik beschikbaar, ik hoor het graag.

Voor mijn dinnetjes,
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
Het leek me al zo onwaarschijnlijk dat je eau père (zo schrijf je dat, lieve LV) zou zijn. Niks voor om op een lieftallig meisje te passen, in de schaduw van zo'n kind staan is niks voor jou.



Ik ben benieuwd hoe je nieuwe gezicht gaat worden, ik hoop een stuk beter dan het oude.
You know how I know? Because I reeaally think so!
Alle reacties Link kopieren
Zeer erkentelijk Mrs. Ik blijf je eerlijkheid apreciejeren. Ik wacht nog op het voorbeelden boek van Robert. Ik ga echt voor een geheel nieuwe look.

Ik neem dit keer een trillende onder lip, dat doet het erg góed bij het

andere geslacht.

Je kunt er iets in laten zetten, waardoor je kunt trillen op elk gewenst ogenblik, leuk he ????.

Wordt vervolgd,
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
Dat is gewoonweg briljant! Poppetje, ik kom meteen naar je toe. Bestel maar alvast roomservice op mijn kosten. Ik snap dat je hele vermogen hier in gaat zitten, hopelijk betaalt het je terug bij de volgende huwelijkse voorwaarden.
You know how I know? Because I reeaally think so!
Het is niet mijn schuld. Ik heb alles van Leco die denkt dat Eindje hem is ge eau peerd naar Marokko, maar je ben in de veilige handen van Robbert.
Alle reacties Link kopieren
Schat, Leco heeft een enorm spraakgebrek sinds zijn laatste botox-behandeling. Weet je zeker dat ie ge eau peerd zei en niet geopereerd?



Enfin, maar ik begrijp toch al niet dat je nog bij Leco komt. Echt, zo duizend in een dozijn, die Leco-lijk-look.
You know how I know? Because I reeaally think so!
Alle reacties Link kopieren
Wat vervelend dat Ruud het huis van Estelle aan tokkies heeft verkocht, LV. Ik leef met je mee vanaf een veilige afstand.
You know how I know? Because I reeaally think so!
Dank je Mrs. Ik probeer anoniem te blijven, maar ben blijkbaar zo bekend dat ik zelfs voor jou een open boek ben.
Alle reacties Link kopieren
Ach mop, ik zie het vandaag helderder omdat een van de butlers spoorloos is en ik de hele dag nog geen glas ingeschonken kreeg. Anders had ik je niet herkent hoor.
You know how I know? Because I reeaally think so!
Psst...ik denk trouwens dat Ruud er zelf in gaat wonen...Ik heb hier en daar de feiten wat verdraaid, maar dat van die tienermoeder (Amanda K)en die scooter klopt (die is trouwens van Leco maar dat terzijde). Om over de etensluchten van Kokki maar te zwijgen...
Alle reacties Link kopieren
Ik dacht meteen aan Amanda inderdaad. Maar wat errug. Ben je opgelucht omdat Badr terug is naar Marokko, krijg je dit weer. Heb je zelf niet aan verhuizen gedacht?
You know how I know? Because I reeaally think so!
Vanavond om half elf zit Badr Hari bij Humberto Tan. Ik dacht ik meld ´t even...
Alle reacties Link kopieren
Thanks, maar dan moet ik al in bed liggen. Ik ga Stan vragen om het voor me op te nemen.
You know how I know? Because I reeaally think so!
Alle reacties Link kopieren
Ach gut, meneer zit op een eigen planeetje.
Alle reacties Link kopieren
quote:Blusher schreef op 22 april 2014 @ 22:43:

Ach gut, meneer zit op een eigen planeetje.Laat hem daar maar zitten. Goede plek. Wat een irritant ventje. Maar ik beken: ik blijf kijken
Alle reacties Link kopieren
Op zijn eigen planeetje? Was het maar waar dat we zulke types naar een andere planeet konden schieten.
You know how I know? Because I reeaally think so!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven