Entertainment alle pijlers

Ben ik nou de enige......

25-03-2017 22:58 84 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ben ik nou de enige die Linda de Mol ineens enorm vervelend vind met haar afvalmissie, 'want er moet 5 kilo af'.

Waarom? Van wie? En hoezo.... Moet dit op tv?

Ik zie het als een vreemde vorm van weer even in beeld komen.
You may say I'm a dreamer, but I'm not the only one.
Alle reacties Link kopieren
Zo fijn he, je kan alles op je tv en computer wat je niet wil zien gewoon weg klikken! Linda moet lekker zelf weten wat ze in de media gooit. Beter dit dan de zoveelste Oh oh Cherso bijdrage of Temptation Island ofzo. Maar goed, dat klik ik weg zodra ik het zie.



En als ze daarmee meer mensen stimuleert om af te vallen is dat mooi meegenomen. Je krijgt ook nog korting op een afval/beweeg programma van Carlos Lens en de mensen die meedoen ondersteunen elkaar op de site van Linda. Helemaal prima.



En het zou fijn zijn als Linda zich weer wat lekkerder in haar vel voelt, wie wil dat nou niet...



Alle reacties Link kopieren
Volgens mij is het echt een obsessie voor haar, ze meldt het overal. Ik had haar ook niet zo lang ingeschat. Vrouwen die boven de vijftig zijn worden meestal snel dikker, ik zie het in mijn omgeving.

Voor elke kilo eraf € 5000,- doneren zou ik niet publiek maken je hoeft niet met je rijkdom te strooien en ze kan het missen.

Tussen haakjes Yvon Jaspers is 1.69 en ziet er goed uit maar zij is ook 10 jaar jonger. Wacht maar tot ze boven de vijftig komt, want smullen kan ze als ze bij de boeren op bezoek is.
quote:yasmijn schreef op 26 maart 2017 @ 10:29:

[...]



Koekoek.



Linda heeft de verkeerde stylist. Door die wijde hobbezakken die ze draagt op tv lijkt ze veel zwaarder dan dat ze is.

Koekoek heb je haar onderkin gezien,daarbij als iemand niet te dik is trekt ze geen hobezakken aan zo ijdel is Linda wel. Ze weegg meer dan 5kg te zwaar en dat is niet erg maar lieg er niet over

In mijn ogen heeft ze zichzelf zwaar voor schut gezet, wat betrefd haar make up daar slaan ze idd de plank mis.
Alle reacties Link kopieren
quote:Vlinder1963 schreef op 27 maart 2017 @ 01:21:

[...]



Koekoek heb je haar onderkin gezien,daarbij als iemand niet te dik is trekt ze geen hobezakken aan zo ijdel is Linda wel. Ze weegg meer dan 5kg te zwaar en dat is niet erg maar lieg er niet over

In mijn ogen heeft ze zichzelf zwaar voor schut gezet, wat betrefd haar make up daar slaan ze idd de plank mis.Neem er nog een!!
En nou is het afgelopen!
Ik hoop dat zij slaagt in haar missie zodat haar gewicht in haar rollen geen klaagfactor meer is.
Alle reacties Link kopieren
quote:Sophiever schreef op 27 maart 2017 @ 01:35:

Ik hoop dat zij slaagt in haar missie zodat haar gewicht in haar rollen geen klaagfactor meer is.En ik hoop dat vooral de mensen die honger lijden te eten krijgen.
Appels kun je eten, peren wel
Alle reacties Link kopieren
Ik snap die vijf kilo ook niet. Dat is bij haar dan wellicht een eerste aanzet, want als ze een gezond bmi wil, moet er toch echt iets meer af.

Ze wil het ook in 6 weken gaan doen en er is de eerste week al 2 kilo af. Dat heeft toch geen enkele zin zo? Over een half jaar is ze weer net zo zwaar of zwaarder als nu. Maar ja, alles voor de kijkcijfers.
quote:Dj-Branco schreef op 26 maart 2017 @ 11:08:

word eens tijd dat er eens een uitvinding komt hoe mensen in vredesnaam kunnen aankomen. Lees ook alleen maar hoe je kunt afvallen. Maar lees nooit, hoe kom je aan? Er zijn meer mensen op aarde die graag willen aankomen. Wetenschappelijk is bewezen dat 5 kilo afvallen eenvoudiger is dan iemand 1 kilo laten aankomen met een te snelle schildklier spijsvertering heeft. Vele mensen kunnen dus eten wat ze willen, en komen echter geen gram aan. Daar zouden ze eens wat op moeten verzinnen. Maar zoiets bestaat weer niet.Waarom maak jij daar geen online programma over. Kan nog best een hit worden.
Ze kan beter 5 kilo verspreiden over 10 weken. 2 kilo per maand is wel redelijk om mee af te vallen.



Ze is 1.76 en weegt 82 kilo. Bij 77 kilo heeft ze een gezond gewicht. Volgens het bmi van nu dan. Vroeger was het al gezond gewicht bij een bmi van 27.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven