Entertainment alle pijlers

Boer zoekt Vrouw 2017 -deel 2-

16-04-2017 20:45 1652 berichten
Gaan we weer!
Ben ik nou de enige die Marc echt raar vindt ?

Beetje issues en narcistisch volgens mij
Alle reacties Link kopieren
quote:tampontouwtje schreef op 23 april 2017 @ 21:40:

[...]





Ja dat denk ik eerlijk gezegd ook. Zij komt er nog wel achter dat hij niet zoveel uitvreet. Daarom kan hij ook in het weekend naar Nederland. Als je een bedrijf in het buitenland opbouwt en er echt voor gaat, kan je in het begin echt niet in het weekend er weer vandoor. Dan moet je 1000% aanpoten en focus hebben. Zoals hij op tv overkomt heeft hij dat (helaas) niet.Volgens mij heeft hij totaal geen gevoel bij die varkensbusiness. Hij straalde helemaal toen ze op dat koolzaadveld stonden, begon ie een hele uiteenzetting over koolzaad. Daar ligt kennelijk zijn hart veel meer.
't Is al met al een heel gedoe
O ja, Marc is in familie ROOD haar terecht gekomen. Daar past hij zelf ook goed in.

Moeder, vader, Annekim en Marc zelf. Ze hadden bijna allemaal rood haar. Moeder van Annekim zal hem blij verrast hebben.

Ziet hij hoe zijn lief er op latere leeftijd uit ziet.

Die tractorrace door het weiland. Bijna net zo leuk als die wc-potten, maar dan zaten ze iets hoger.
Alle reacties Link kopieren
quote:canofcoke schreef op 23 april 2017 @ 22:23:

Ben ik nou de enige die Marc echt raar vindt ?

Beetje issues en narcistisch volgens mijIk vond hem vandaag juist leuk en vrij normaal overkomen.
You don't have to fit into the format
Alle reacties Link kopieren
quote:tampontouwtje schreef op 23 april 2017 @ 21:21:

[...]







Is echt (ook ik had t niet verwacht) geweldig met een afdelingsuitje. Je leert je (valse) collega's goed kennen!

Behalve de wc pottenrace kun je er ook een scootmobielparcours afleggen. Echt .... lachen, gieren, brullen .... En dat allemaal in het Westland
Alle reacties Link kopieren
quote:Belle73 schreef op 23 april 2017 @ 21:34:

Begrijp ik nou goed dat deze dame al in beeld was bij Riks toen het hele BZV avontuur nog moest beginnen? Beetje vreemd voor de dames die kwamen logeren, achteraf gezien.Soms is het nodig om eerst anderen te zien/te ontmoeten voor je beseft wat je echt wil.
Alle reacties Link kopieren
O haha dat stomme lied op het eind was van Waylon en Claudia de Breij! Wat een stom liedje.
't Is al met al een heel gedoe
Alle reacties Link kopieren
Ik ben waarschijnlijk weer de enige die dat liedje op het eind best leuk vond.
You don't have to fit into the format
Alle reacties Link kopieren
quote:Hallozeg schreef op 23 april 2017 @ 21:20:

David is zwanger
LOEP ME MAAR aub.
Alle reacties Link kopieren
quote:Luna_ schreef op 23 april 2017 @ 21:20:

Bijzondere dingen doet Mara met haar vriendinnen.Inderdaad bijzonder. Ik vind Mara en David ook heel bijzonder leuk samen.
LOEP ME MAAR aub.
quote:canofcoke schreef op 23 april 2017 @ 22:23:

Ben ik nou de enige die Marc echt raar vindt ?

Beetje issues en narcistisch volgens mijDat zie ik niet. Wel veel te veel spanning. Die strakke kaken En dan zo'n leuke meid erbij. Hij mag in z'n handjes knijpen. Maar dat zegt hij ook
Alle reacties Link kopieren
quote:Snoesje666 schreef op 23 april 2017 @ 21:21:

OMG...... Ik wist niet dat er iets ergers bestond dan karten.
LOEP ME MAAR aub.
Alle reacties Link kopieren
Jaaaaa wat leuk allemaal een vrouw!!



Ik kon er niks aan doen maar door Marc en Annekim kreeg ik wel een beetje natte ogen. Zo zoet die twee!
Die wc-potten race is ze waarschijnlijk door de KRO opgedrongen.



Volgens mij is Mara heel onzeker en trekt ze zich helemaal aan David op. Nu zegt ook heel Nederland dat ze een lelijke mond heeft. Dat zal haar ook niet helpen.

David zei ook pas helemaal op het laatst dat ze 'eigenlijk' heel mooi is. Dat zou ik als vrouw nou meteen horen.

Het terughoudende wat ik vorige week in zijn houding meende te zien zag ik nu niet meer.

Toch lief samen.



Wat bleef Olleke (zoals hij zichzelf noemt) netjes over Sandra!
Alle reacties Link kopieren
quote:canofcoke schreef op 23 april 2017 @ 22:23:

Ben ik nou de enige die Marc echt raar vindt ?

Beetje issues en narcistisch volgens mijHoe is Marc narcistisch?
Alle reacties Link kopieren
quote:Belle73 schreef op 23 april 2017 @ 21:34:

Begrijp ik nou goed dat deze dame al in beeld was bij Riks toen het hele BZV avontuur nog moest beginnen? Beetje vreemd voor de dames die kwamen logeren, achteraf gezien.en hij vond het belangrijk dat hij Marit en Eline aan zijn kinderen voorstelde als de aanstaande stiefmoeder.
LOEP ME MAAR aub.
Alle reacties Link kopieren
quote:Zanahoria schreef op 23 april 2017 @ 21:47:

[...]



Dat dacht ik ook even, totdat ik bedacht dat mijn familie absoluut niet op tv zou willen. Best kans dat de familie van mara die 'eer' ook aan zich voorbij laat gaan.Dat dacht ik ook toen ik Mara en haar vriendinnen zag.
LOEP ME MAAR aub.
Alle reacties Link kopieren
quote:Lotte35 schreef op 23 april 2017 @ 21:48:

Wat een HEERLIJKE aflevering was dit!



Herman vind ik leuk, met zijn nieuwe coupage.

David vind ik grappig en leuk, en hij ziet er happy uit met Mara.

Marc en Annekim vind ik heel leuk en mooi samen. Marc vond ik vanavond sowieso veel leuker dan in de voorgaande afleveringen.

En wat leuk voor zowel Riks als Olke dat ze ook iemand gevonden hebben zeg.



Ik heb er eigenlijk maar twee woorden voor:



Super!



Dus.Helemaal eens. Super super super.
LOEP ME MAAR aub.
Alle reacties Link kopieren
quote:sondra_74 schreef op 23 april 2017 @ 22:51:

[...]





Soms is het nodig om eerst anderen te zien/te ontmoeten voor je beseft wat je echt wil.Dat kan het inderdaad zijn.
LOEP ME MAAR aub.
Mara heeft een goed figuur, mooie haren en mooie ogen en een gulle lach ondanks de iets scheve mond.



Vrouw in Texas van Olke vond ik vreemd. (Maar hij zei zelf dat zijn familie bekend was. Zal dus geen geheim zijn dat die boer een vrouw zocht.) Ik geloof dat hij ook liever Sandra had. Dat haasten deed hem de das om. Daardoor werd het niets.
Mara is mooier dan ik.

Kom op zeg. Is toch een hartstikke leuke mooie meid?
Alle reacties Link kopieren
ik zit nog eens terug te kijken maar wat spreekt Olke toch slecht engels. In de logeerweek proost hij met Sjeers!

Het is wel een beetje stonecoalenglish. Hij komt in het nederlands natuurlijk ook niet goed uit zijn woorden (maakt zinnen vaak niet af maar eindigt met ja en hoofd en handgebaren erbij) maar dat is in het engels dus niet veel beter. Ook engelse zinnen eindigt hij met hé. Nice wine, hé.
Alle reacties Link kopieren
quote:jopee schreef op 24 april 2017 @ 00:20:

ik zit nog eens terug te kijken maar wat spreekt Olke toch

slecht engels. In de logeerweek proost hij met Sjeers!

Het is wel een beetje stonecoalenglish. Hij komt in het nederlands natuurlijk ook niet goed uit zijn woorden (maakt zinnen vaak niet af maar eindigt met ja en hoofd en handgebaren erbij) maar dat is in het engels dus niet veel beter. Ook engelse zinnen eindigt hij met hé. Nice wine, hé.Buikpijn van het lachen!
Alle reacties Link kopieren
quote:amarna schreef op 23 april 2017 @ 21:18:

Is David dikker geworden? Zit stevig in zn vel.Welnee joh. Hij had gewoon zijn bodywarmer onder zijn trui aan.
De poes bij annekim s ouders is ook rood

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven