Entertainment alle pijlers

Boer zoekt Vrouw 2017 -deel 2-

16-04-2017 20:45 1652 berichten
Gaan we weer!
Alle reacties Link kopieren
quote:OhDeer schreef op 24 april 2017 @ 10:00:

[...]





Denk dat alle extroverte mensen Marc raar vinden.

Ben zelf super introvert, ook erg ongemakkelijk en kan mij juist geheel met Marc inleven. Heerlijk om eens een ander te zien stuntelen dan mijzelf klopt wel denk ik!
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
In memoriam AnnA_C
Alle reacties Link kopieren
quote:elf12 schreef op 24 april 2017 @ 10:19:

Marc en Annekim vullen elkaar prima aan denk ik. Stel je voor dat Marc iemand had gekozen die net zo afwachtend is als hij! Dat zou ongemakkelijk zijn!

Fijn juist voor hem, iemand die knopen doorhakt en door kan pakken. Ik zie ze voor me als reizend stel: baby met draagzak op de buik en peuter met zitje op de backpack terwijl ze pandaberen verzorgen in Azië.
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
In memoriam AnnA_C
Alle reacties Link kopieren
quote:vandale schreef op 24 april 2017 @ 10:09:

[...]





Net zo bizar als het ongeloof hier over Marc en Annekim, ontzettend leuk stel en juist omdat zij wat doortastender is, passen ze uitstekend bij elkaar wat mij betreft.En verder valt zij misschien niet op Zambianen en snapt ze ook wel dat er dan amper iemand overblijft daar. Dus ze neemt al zijn nukken op de koop toe.
Alle reacties Link kopieren
quote:the-dowager schreef op 24 april 2017 @ 09:05:

[...]





Da's niet zo gek, toch? Heel Olke's familie, ex-schoonfamilie en alle farmhands wisten dat 'ie mee ging doen. Ongetwijfeld zijn er voor de introductie-uitzending ook shots opgenomen in het stadje zelf, dus zijn er nog veel meer mensen die Olke hebben zien lopen met een cameraploeg. En omdat er vermoedelijk nooit iets gebeurt daar, weet binnen de kortste keren het hele dorp + achterland dat een boer uit dat gat mee gaat doen met een Nederlands datingprogramma. 't Zou me niks verbazen als er zelfs een stukje in het plaatselijke sufferdje over heeft gestaan.

Deze mevrouw verstaat Nederlands, gaat uit nieuwsgierigheid naar de bzv-website, vindt Olke een hele leuke vent en besluit te schrijven. Vond dat helemaal niet nep/raar/gemaakt overkomen, maar goed, ik kom zelf uit een gat, dus ik weet hoe het daar een toegaat qua roddels.



Nee! De bewuste dame had ook een brief geschreven. In de eerste aflevering heeft Olke die brief eerst terzijde gelegd. Zijn voorkeur ging uit naar een vrouw uit Nederland en niet iemand uit zijn dorp. Nu dat is mislukt heeft hij de brief weer opgepakt en contact opgenomen met de vrouw. Lieten ze gisteren nog zien, dat moment van die brief.
Alle reacties Link kopieren
Sandra is in sept. 2016 met een eigen cateringbedrijf begonnen in Nederland. Ik snap niet zo goed waarom ze dan nu ineens naar Texas wilde.
quote:OhDeer schreef op 24 april 2017 @ 10:00:

[...]





Denk dat alle extroverte mensen Marc raar vinden.

Ben zelf super introvert, ook erg ongemakkelijk en kan mij juist geheel met Marc inleven. Heerlijk om eens een ander te zien stuntelen dan mijzelf Ik ben extrovert en ik vind Marc helemaal niet raar. Ik kan heel goed begrijpen dat er mensen zijn die onzeker en verlegen zijn. Dat heeft met inlevingsvermogen te maken.
Alle reacties Link kopieren
quote:JoopterH schreef op 24 april 2017 @ 11:00:

O, brrr, dat zogenaamde inkeermoment van Alberdien bij de kalfjes, dat was toch enorm nep? Ze lieten het gisteren nog weer eens zien. Die starende blik en dan het langzame neeschudden: nee, ik kán het niet, ik kán het niet! Handig dat een cameraman dit plots ontluikende inzicht - ik ben een té grote dierenliefhebber - meteen in close-up kon vastleggen voor ons. Wat een toneelspel.



Ik denk wel dat ze het op dat moment meende. Maar ook dat ze het aangegrepen heeft om niet door te hoeven gaan met het programma.

Je kunt prima een veebedrijf runnen zónder een band op te bouwen met alle dieren. In een groot bedrijf als dat van Olke heb je geen tijd om uren met de kalfjes te kroelen. En de vrl. kalfjes gaan weliswaar niet naar de slachterij, maar worden t.z.t. verkocht, dus dan moet je toch afscheid van ze nemen.
Ik heb Lucky TV gemist dit seizoen. Dat voegt toch altijd een heerlijke extra dimensie aan BZV toe.
Alle reacties Link kopieren
quote:the-dowager schreef op 24 april 2017 @ 09:05:

[...]





Da's niet zo gek, toch? Heel Olke's familie, ex-schoonfamilie en alle farmhands wisten dat 'ie mee ging doen. Ongetwijfeld zijn er voor de introductie-uitzending ook shots opgenomen in het stadje zelf, dus zijn er nog veel meer mensen die Olke hebben zien lopen met een cameraploeg. En omdat er vermoedelijk nooit iets gebeurt daar, weet binnen de kortste keren het hele dorp + achterland dat een boer uit dat gat mee gaat doen met een Nederlands datingprogramma. 't Zou me niks verbazen als er zelfs een stukje in het plaatselijke sufferdje over heeft gestaan.

Deze mevrouw verstaat Nederlands, gaat uit nieuwsgierigheid naar de bzv-website, vindt Olke een hele leuke vent en besluit te schrijven. Vond dat helemaal niet nep/raar/gemaakt overkomen, maar goed, ik kom zelf uit een gat, dus ik weet hoe het daar een toegaat qua roddels.



Ben in ieder geval blij voor Olke dat 'ie nu een dame heeft die in ieder geval in de buurt is om lekker mee in de hot tub te gaan zitten.Precies dit! Ik denk toen het eenmaal bekend werd dat hij een vrouw zocht of mee deed aan een datingprogramma dat er wel meer vrouwen interesse zouden hebben. Maar als je op zo'n druk bedrijf werkt en verder je tijd met familie door brengt kan het lastig zijn om een serieuze relatie te vinden als je ook zo sociaal onhandig bent als Olke.
Life is always rocky when you're a gem.
Alle reacties Link kopieren
quote:Marthe. schreef op 24 april 2017 @ 10:46:

[...]





"We" roepen dat denk ik vooral omdat hij aangaf voor haar "kriebels en nieuwsgierigheid" te voelen en voor Mara "veiligheid/vertrouwdheid".

Ik denk dat veel mensen zijn keuze niet begrepen omdat ze niet geloven in veiligheid als basis voor een langdurige sprankelende relatie.

Ja, voor een man van 60 misschien, maar niet als je zo jong bent.



Maar deels zal ook wel kloppen wat jij zegt: Susanne was in mijn ogen ook aantrekkelijker. Interessanter, mooie stem om naar te luisteren, mooie, spannende ogen.... maar ik vind Mara ook echt niet lelijk.

Als je dit leest: je hebt een goed figuur, mooi haar, komt spontaan over en hebt een mooie lach!Dat is niet zo, dat is er op dit forum van gemaakt. Hij zei voor de ene "kriebels en nieuwsgierigheid" te voelen en de ander "veiligheid/vertrouwdheid". Er is nooit uitgesproken wie wie was, maar op dit forum was iedereen er compleet van overtuigd dat de eerste Susanne was en de tweede Mara. Ik denk zelf bijvoorbeeld dat het andersom is, maar echt weten doen we het dus niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:JoopterH schreef op 24 april 2017 @ 11:00:

O, brrr, dat zogenaamde inkeermoment van Alberdien bij de kalfjes, dat was toch enorm nep? Ze lieten het gisteren nog weer eens zien. Die starende blik en dan het langzame neeschudden: nee, ik kán het niet, ik kán het niet! Handig dat een cameraman dit plots ontluikende inzicht - ik ben een té grote dierenliefhebber - meteen in close-up kon vastleggen voor ons. Wat een toneelspel.Op mij kwam dat wel oprecht over. Vlees eten is normaal voor de meeste mensen maar echt zien waar je vlees vandaan komt en wat er met de kalfjes gebeurd is heel wat anders. Sommige mensen leven liever met oogkleppen op. Als je niet ziet wat er met de kalfjes gebeurd kan je het nog goedpraten dat je ze op eet. Zoiets.
Life is always rocky when you're a gem.
Als ik hier lees, ben ik altijd zo blij dat ik niet met mijn kop en karakter op tv kom
Alle reacties Link kopieren
quote:Zanahoria schreef op 24 april 2017 @ 09:56:

Ik snap niet dat jullie allemaal roepen dat David voor Susanne wilde gaan, en dat die beter bij elkaar passen etc etc. Jullie projecteren alleen maar jullie eigen gevoelens, omdat jullie Susanne leuker vinden dan Mara.

David heeft bewust voor Mara gekozen, en ze zijn nu gelukkig, het lijkt net alsof een heel aantal hier dat niet kan accepteren, wat ik echt bizar vind.Eens. Trouwens zo leuk vond ik Suzanne niet eens.
Alle reacties Link kopieren
quote:Zanahoria schreef op 24 april 2017 @ 09:56:

Ik snap niet dat jullie allemaal roepen dat David voor Susanne wilde gaan, en dat die beter bij elkaar passen etc etc. Jullie projecteren alleen maar jullie eigen gevoelens, omdat jullie Susanne leuker vinden dan Mara.

David heeft bewust voor Mara gekozen, en ze zijn nu gelukkig, het lijkt net alsof een heel aantal hier dat niet kan accepteren, wat ik echt bizar vind.Ik dacht ook te zien dat ze echt happy met elkaar zijn, maar omdat ik nog minder kijk op zulke dingen heb dan een blind paard, dacht ik: 'Laat ik maar niks zeggen'
You don't have to fit into the format
Alle reacties Link kopieren
quote:Opaque schreef op 24 april 2017 @ 12:17:

Op mij kwam dat wel oprecht over. Vlees eten is normaal voor de meeste mensen maar echt zien waar je vlees vandaan komt en wat er met de kalfjes gebeurd is heel wat anders. Sommige mensen leven liever met oogkleppen op. Als je niet ziet wat er met de kalfjes gebeurd kan je het nog goedpraten dat je ze op eet. Zoiets.

Precies, en zo legde Alberdien het zelf ook uit bij Pauw.

Die zei namelijk tegen haar: 'Maar je wíst toch dat dieren op een boerderij niet alleen geboren worden om te aaien en in de wei te dartelen?' (of iets in die trant). Waarop ze antwoordde: 'Natuurlijk wist ik dat, maar iets 'weten' is heel anders dan iets echt te 'beleven' en er middenin te zitten. En dat geloof ik helemaal.
You don't have to fit into the format
Mwoah. Ik denk nog steeds dat ze ook Olke in bescherming neemt. Ook omdat ze, terwijl ze er middenin zat. ook zo enthousiast kon zijn om 'een lekkere grote steak'.
Alle reacties Link kopieren
quote:elf12 schreef op 24 april 2017 @ 10:19:

Marc en Annekim vullen elkaar prima aan denk ik. Stel je voor dat Marc iemand had gekozen die net zo afwachtend is als hij! Dat zou ongemakkelijk zijn!

Fijn juist voor hem, iemand die knopen doorhakt en door kan pakken. Ik zie ze voor me als reizend stel: baby met draagzak op de buik en peuter met zitje op de backpack terwijl ze pandaberen verzorgen in Azië. Dan kan Floortje daar weer langs en zal ik zeker kijken.
Life is always rocky when you're a gem.
Alle reacties Link kopieren
quote:Zanahoria schreef op 24 april 2017 @ 12:11:

[...]



Dat is niet zo, dat is er op dit forum van gemaakt. Hij zei voor de ene "kriebels en nieuwsgierigheid" te voelen en de ander "veiligheid/vertrouwdheid". Er is nooit uitgesproken wie wie was, maar op dit forum was iedereen er compleet van overtuigd dat de eerste Susanne was en de tweede Mara. Ik denk zelf bijvoorbeeld dat het andersom is, maar echt weten doen we het dus niet.



Ik denk toch ook dat het vertrouwde en veilige gevoel bij Mara ligt.

Immers sprak hij uit dat ze heel erg op zijn moeder lijkt, dan vind ik vertrouwd en veilig aannemelijker dan nieuwsgierig en kriebels voor iemand die erg op je moeder lijkt.



Susan was voor hem moeilijk te doorgronden,dus nieuwsgierig vind ik dan ook wel logischer bij Susan.

Ook sprak hij uit dat hij echt kon verdrinken in haar ogen, dat vind ik dan weer een typische verliefde uitspraak.



Maar goed, hij vond ze beiden super super super leuk.

Dus zeker weten doen we het niet idd
Alle reacties Link kopieren
Ik vond dat riks een goede zelfreflectie had.

Hoe hij zich uitsprak over de beelden van zichzelf toen hij dat terug zag, dacht ik ja.. dat vonden wij dus ook

Bot en lomp en onhandige Harrie
Alle reacties Link kopieren
quote:elf12 schreef op 24 april 2017 @ 10:19:

Marc en Annekim vullen elkaar prima aan denk ik. Stel je voor dat Marc iemand had gekozen die net zo afwachtend is als hij! Dat zou ongemakkelijk zijn!

Fijn juist voor hem, iemand die knopen doorhakt en door kan pakken. Ik zie ze voor me als reizend stel: baby met draagzak op de buik en peuter met zitje op de backpack terwijl ze pandaberen verzorgen in Azië. Ik vind ze zo'n leuk stel. Zij hakt inderdaad de knopen door zonder betweterig of kleinerend te zijn. Zo lief dat hij liet zien dat hij nieuwe schoenen had en vroeg of ze goed waren. Waarop zij zei dat ze ze leuk vond, de opluchting op z'n gezicht. haha. Ze passen bij elkaar, beiden niet zo bezig met uiterlijk en dingen bezitten. Ik denk dat ze bij elkaar blijven, je hoort het al in het interview, ze durven al uit te spreken over een paar jaar een gezinnetje te zijn. Die weten al dat het goed zit op lange termijn. Ze zijn ook aan elkaar gewaagd. Beiden intelligent (beiden universiteit gedaan), beiden koppig, humor. Nee hoor, leuk stel. Ik zie bovenstaand beeld ook wel voor me hoor, met een gezinnetje dat denk ik ook op meerdere plekken gaat wonen. (meerdere landen)
Ooh leuk einde!!!! Alle vijf een vrouw, top!



Ik blijf Riks echt heel sympathiek vinden ondanks zijn lompheid en ben blij dat hij een leuke vrouw gevonden heeft. Zo lief dat hij tranen in zijn ogen kreeg van ontroering: ik vond ze leuk samen!



Olke: ook leuk voor hem! Al vraag ik me af of daar echte liefde speelt of meer iets als "ik kan er tegenaan kruipen, het is fijn om een relatie te hebben, en we hebben het fijn samen". Maar goed, als hij er gelukkig mee is, dan ben ik dat ook



David & Mara: ik denk nog steeds dat het niet lang gaat duren. Alleen al het feit dat zij over "een paar jaar" naar Roemenie wilt gaan.... een relatie op zo'n afstand hou je toch geen 5 jaar vol? Daarbij denk ik ook dat zij toch te jong is voor hem, dus ben benieuwd wat er op de afterparty gebeurt. Voor nu zagen ze er wel gelukkig uit.



Marc & Annekim zijn leuk samen! Alleen kan ik nog steeds geen hoogte van haar krijgen. Ik vind haar iets hebben wat me op de zenuwen werkt, maar weet niet wat. Begrijp ook die daadkrachtigheid niet zo goed: haar omgeving zegt dat ze een eigen wil heeft en sterke mening, maar ik vind haar juist heel timide overkomen in gesprekken. Die tante ook... het zou echt niks voor mij zijn... maar ik vind ze wel heel lief samen en hoop dat ze supergelukkig worden want dat gun ik ze!



Herman & Fleur: schattig!
Alle reacties Link kopieren
quote:MarindaH schreef op 24 april 2017 @ 12:36:

Mwoah. Ik denk nog steeds dat ze ook Olke in bescherming neemt. Ook omdat ze, terwijl ze er middenin zat. ook zo enthousiast kon zijn om 'een lekkere grote steak'.

Ja, ook hoor.

Ik denk een combi van beide.



En omdat haar ribben haar lief zijn
You don't have to fit into the format
Alle reacties Link kopieren
Wat een verassend einde van de serie. Fleur (wat een mooie vrouw is het met d'r prachtige haar en d'r mooie gezicht) en Herman vind ik echt leuk samen. Marc en Annekim ook.



Fijn dat Olke en Riks ook onder de pannen zijn. Van Mara begrijp ik niet waarom ze steeds zei dat zij en David elkaar zo perfect aanvullen, zo lang kennen ze elkaar toch niet? en zoveel ervaring hebben ze toch niet met het samenzijn?. Ben benieuwd hoe dat gaat aflopen.
Alle reacties Link kopieren
Wat ik van Mara vooral niet snap is dat ze steeds zo benadrukt dat ze David wél begrijpt maar andere mannen (voor hem) niet. Er is toch niks te begrijpen aan een man? Of snap ik het na 44 jaar nog steeds niet
Poep, wie heeft jou gescheten?
Alle reacties Link kopieren
David is allang blij dat Mara hem begrijpt want volgens mij begrijpt hij zichzelf niet eens.

Ik heb bij hun niet het gevoel dat dit wat gaat worden op de lange termijn. Het lijkt er meer op dat ze blij zijn "iemand" te hebben en niet persé elkaar.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven