Entertainment alle pijlers

Boer zoekt Vrouw 2017 -deel 2-

16-04-2017 20:45 1652 berichten
Gaan we weer!
Ach ik doe de deur hier in Nederland ook niet open als vrienden spontaan op de koffie willen komen, dat komt nooit goed uit. Niks mis mee om eerst te bellen om een afspraak te maken.
Alle reacties Link kopieren
quote:yolo8 schreef op 25 april 2017 @ 22:12:

[...]





Eens. Ik ben vega en zou NOOOOIT daarmee om kunnen gaan.Maar nu gaat iedereen er vanuit dat ze geen vlees een om principiele redenen. Het kan toch ook dat ze allergisch is, vlees niet lekker vind, of vanwege een (medisch) dieet? Ze is ook gewoon dierenartsassistent op boerderijen waar dieren naar de slacht gaan, dus lijkt me dat zij daar geen problemen mee heeft.
Alle reacties Link kopieren
Bron: AD



Afgewezen Marit: Er was wel iets tussen Riks en mij



boer zoekt vrouw | Na de ontknoping van Boer zoekt Vrouw Internationaal rest er nog één vraag: hoe is het nu met Marit? ,,Ik heb nergens spijt van.''



Het was voor ons Boer zoekt Vrouw-fans één van de grootste raadsels van de afgelopen reeks. Wat zag die spontane, pittige Marit toch in die bij vlagen zo horkerige Riks? En waarom sprong hij niet gewoon een gat in de lucht dat zo'n leuke dame het wel zag zitten met hem in dat uitgestrekte, lege, koude Canada?

Het antwoord op die laatste vraag weten we inmiddels: Riks zat met z'n hoofd bij een ander. Maar die eerste vraag? Daarvoor moeten we bij Marit zijn, die nu vier maanden na de opnames haar leven als tandartsassistente weer heeft opgepakt. ,,Het gaat eigenlijk heel goed met mij,'' zegt ze lachend. ,,Ik heb er ook geen spijt van. Ik ben inmiddels tien stappen verder. Voor de uitzendingen begonnen, had ik het losgelaten.''



Contact

Ze was al ruim voor zondag op de hoogte dat Riks het geluk had gevonden bij zijn oud-vakantiewerker Nicole. ,,Een week nadat ik terug was in Nederland na onze citytrip, belde hij me om het te vertellen. We hadden sowieso nog contact daarna, omdat ik het in eerste instantie niet goed begreep. Hij liet het ene zien, maar zei het ander.



,,Toen legde hij eindelijk uit waarom hij zijn gevoel voor mij niet kon toelaten. Hij kreeg Nicole niet uit zijn hoofd. De gevoelens voor haar waren te sterk. Natuurlijk denk je dan even: had je dat niet iets eerder kunnen bedenken? Hebben wij met z'n drieën (Marit doelt op mede-logees Eline en Claudia, red.) niet voor spek en bonen gezeten? Want je had je keuze duidelijk al eerder gemaakt. Maar hij zal zo zijn redenen hebben gehad. Ze zien er gelukkig uit samen, ook met de kinderen. Ik denk dat ze goed bij hem past.''



Confronterend

Desondanks waren de uitzendingen best confronterend voor haar. ,,Er was echt wel meer tussen Riks en mij dan de camera kon registeren. Tijdens het eten zocht hij mijn benen op onder tafel, we hadden regelmatig oogcontact. Mensen denken misschien dat ik naïef was, omdat ik maar achter hem aan bleef lopen, maar er was absoluut iets. Ook die zogenaamde botheid van hem heb ik niet als storend ervaren. Ik vind het gewoon een leuke man. In combinatie met het land, de boerderij, de vrijheid daar, klopte alles voor mij.''



Zelfs na het beladen gesprek na het dagje skiën hebben de twee nog een leuke middag gehad, vertelt ze. ,,De timing was niet handig. Er stond een mooie tafel met hapjes en wijn. Het viel enigszins rauw op mijn dak, al waren er eerder op de dag ook al signalen. Maar ik snap dat hij juist eerlijk wilde zijn. Hij wilde van de last af die op hem drukte. Toen de camera's uitgingen, hebben we nog een heel ontspannen middag gehad. De druk was eraf. We zijn samen wezen shoppen, hebben gegeten en de volgende dag ben ik teruggevlogen. De eerste vlucht van Calgary naar Toronto heb ik wel wat traantjes gelaten. De spanning moest er uit. Maar ik werd gelukkig goed begeleid door KRO-NCRV. Toen ik eenmaal op Schiphol was, had ik mezelf weer bij elkaar geraapt.''



Vriendin

Ze heeft afgelopen tijd veel steun gehad aan een nieuwe vriendin, Rianneke, die ze uitgerekend ontmoette op de speeddate van Riks. ,,Het klikte meteen tussen ons. Ze is me heel dierbaar. Ik weet dat het gek klinkt, maar als zij mee was gegaan met de logeerweek en Riks had voor haar gekozen, had ik het haar ook gegund. De sfeer in Canada was ook heel anders geweest, dat weet ik zeker. Met Rianneke kon ik afgelopen maanden veel delen. Zij weet toch hoe het werkt met die camera's, kende Riks. Als er weer een uitzending aankwam, appte ze me van te voren. Of ik vond een doos Tony Chocolonely op mijn deurmat.''



Inmiddels vindt ze nog veel meer op die deurmat, en wel brieven van verliefde mannen. Maar ze doet het rustig aan. ,,Ik sta heus open voor een nieuwe liefde. En een aantal van die mannen wil ik graag leren kennen, omdat ik ze interessant vind of ze gewoon een leuke brief hebben geschreven. Maar ik heb geen haast. Ik laat het gebeuren. Als er wat leuks tussen zit sla ik toe, haha.''



Vooruit, als ze dan toch een wensenlijstje op tafel mag gooien: die ene ware voor haar moet in elk geval sportief zijn. Want zelf doet ze aan schaatsen, hardlopen, skiën, snowboarden, wielrennen en mountainbiken. Hij mag niet roken. ,,Dat is wel belangrijk.'' En hij moet niet al te veel ouder zijn dan zij én een kinderwens hebben. ,,En ik vind het wel fijn als een man bepaalde ambities heeft. Hij hoeft geen topbaan te hebben, maar hij moet wel ergens voor willen gaan. En voor de rest... Er moet gewoon een klik zijn.''
I can explain it to you, but I can't understand it for you
Alle reacties Link kopieren
Haha dat wensenlijstje van Marit, dat zie ik niet terug in Riks. Dus misschien maar beter ook, want ik gun het haar wel!
Alle reacties Link kopieren
Na een serie Boer zoekt vrouw kan ik altijd het eerste half jaar het woord 'klik' niet meer horen
You don't have to fit into the format
Alle reacties Link kopieren
quote:sueann schreef op 25 april 2017 @ 21:05:

Fijn dat die kennis het voor haar opnam. Het dagboek en het AD-interview gaven ook al een andere indruk dan het framende knip- en plakwerk.Nou ik vind dat Sandra hierdoor alleen maar nog slechter er vanaf komt. Het laat zien dat ze zich slechts enkele weken na een ellendige relatie, heeft opgegeven voor Boer Zoekt Vrouw. Hallo, moet je niet eerst even dat verdriet verwerken en in dit geval zelfs een trauma? Voordat je een nietsvermoedende boer gaat opzadelen met jouw mesthoop aan bagage?
You can never have too many hats, gloves and shoes
Leuke teksten uit de krant.

Ik geloof dat verhaal van Marit wel. Daar was vooral in het begin een spanning zichtbaar.

Opeens sloeg de sfeer om nadat de kinderen erbij kwamen.

Ja, die vakantiewerker had er gewerkt en nog een verschil.

Nee., die Riks en Marit hebben gewoon een optie op "echte" vriendschap.

Ik vind Marit een leuke vrouw. Je zou er bijna zelf voor gaan logeren.

Jammer dat er geen geschikte boeren bij zitten.



Hé, zou ze zelf een rood haar zijn? Net als Marc en Annekim? Zelfs de kat las ik hier.

Jammer dat we haar familie niet zagen.
quote:soesmoes schreef op 26 april 2017 @ 11:33:

Haha dat wensenlijstje van Marit, dat zie ik niet terug in Riks. Dus misschien maar beter ook, want ik gun het haar wel!Wensenlijstjes werken toch ook niet. Wel frappant dat ze dan op Riks schrijft inderdaad.
Alle reacties Link kopieren
quote:patsy--stone schreef op 26 april 2017 @ 12:27:

[...]





Nou ik vind dat Sandra hierdoor alleen maar nog slechter er vanaf komt. Het laat zien dat ze zich slechts enkele weken na een ellendige relatie, heeft opgegeven voor Boer Zoekt Vrouw. Hallo, moet je niet eerst even dat verdriet verwerken en in dit geval zelfs een trauma? Voordat je een nietsvermoedende boer gaat opzadelen met jouw mesthoop aan bagage?Hallo, moet je niet even wachten voor je je bek een douw geeft? Wat een hoop onterechte aannames over iemand die je niet kent.
Alle reacties Link kopieren
quote:patsy--stone schreef op 26 april 2017 @ 12:27:

[...]





Nou ik vind dat Sandra hierdoor alleen maar nog slechter er vanaf komt. Het laat zien dat ze zich slechts enkele weken na een ellendige relatie, heeft opgegeven voor Boer Zoekt Vrouw. Hallo, moet je niet eerst even dat verdriet verwerken en in dit geval zelfs een trauma? Voordat je een nietsvermoedende boer gaat opzadelen met jouw mesthoop aan bagage?



Ik denk bij zo'n verhaal van een 'anonieme vriend' eerder aan een dikke duim bij een journalist.

Ik neem het dan ook met een kilootje of wat zout .
Alle reacties Link kopieren
Hebben jullie de filmpjes al gezien hoe goed de boeren en vrouwen elkaar denken te kennen? Wat schattig!
Life is always rocky when you're a gem.
Alle reacties Link kopieren
Ga nu David en Mara bekijken. Even zien hoe goed ze elkaar echt begrijpen.
Life is always rocky when you're a gem.
Alle reacties Link kopieren
quote:Opaque schreef op 26 april 2017 @ 18:12:

Hebben jullie de filmpjes al gezien hoe goed de boeren en vrouwen elkaar denken te kennen? Wat schattig! ja Riks weet al echt veel van zijn Nicole ... haha. (not)
Alle reacties Link kopieren
Nou David en Mara zijn wel geslaagd wat mij betreft. Lijken oprecht elkaar leuk te vinden. En hij vind haar natuurlijk super, super lief.

Riks en Nicole vind ik gewoon leuk samen. Ik zie wel dat zij gek op hem is en bij hem zie ik ook een hoop gevoel.

Marc en Annekim heb ik ook een zwak voor. Wat een mooi stelletje is dat toch.
Life is always rocky when you're a gem.
Alle reacties Link kopieren
quote:jopee schreef op 26 april 2017 @ 18:20:

[...]





ja Riks weet al echt veel van zijn Nicole ... haha. (not)Ja, misschien moeten ze toch eens praten als ze hem snachts wakker maak.
Life is always rocky when you're a gem.
Alle reacties Link kopieren
Nou weet ik weer waar die Mara mij aan doet denken...

aan Beaker van de Muppet Show
Alle reacties Link kopieren
Ik vond het paard van Fleur al een chique dier.

http://www.dehoefslag.nl/ ... behoorlijke-toekomst.html
Alle reacties Link kopieren
quote:nottonight26 schreef op 26 april 2017 @ 22:07:

Nou weet ik weer waar die Mara mij aan doet denken...

aan Beaker van de Muppet ShowNou, hihihaha, hilarisch hoor. Not.
Alle reacties Link kopieren
Dank voor je mening.

Was ook niet hilarisch bedoeld.
quote:nottonight26 schreef op 26 april 2017 @ 22:07:

Nou weet ik weer waar die Mara mij aan doet denken...

aan Beaker van de Muppet ShowJezus Christus zijn we eindelijk eens klaar met Mara bashen? Prachtige leuke lieve jonge meid, helemaal niks mis mee. Daar kijk ik 10 keer liever naar dan naar de verlepte vellen Sandra en Alberdien (met d'r uitgezakte permanent). Of make-up-loze Marit.
quote:clemance schreef op 26 april 2017 @ 23:24:

[...]





Jezus Christus zijn we eindelijk eens klaar met Mara bashen? Prachtige leuke lieve jonge meid, helemaal niks mis mee. Daar kijk ik 10 keer liever naar dan naar de verlepte vellen Sandra en Alberdien (met d'r uitgezakte permanent). Of make-up-loze Marit.



Inderdaad. Prachtige meid! Net als Susanne en de dame die als laatst bij Mark afviel.

Stom gelul om d'r mond hoe die staat zo uit te vergroten, er is helemaal niets mis mee.
Alle reacties Link kopieren
quote:clemance schreef op 26 april 2017 @ 23:24:

[...]





Jezus Christus zijn we eindelijk eens klaar met Mara bashen? Prachtige leuke lieve jonge meid, helemaal niks mis mee. Daar kijk ik 10 keer liever naar dan naar de verlepte vellen Sandra en Alberdien (met d'r uitgezakte permanent). Of make-up-loze Marit.Ik kijk ook graag naar Beaker hoor
Alle reacties Link kopieren
quote:Monti schreef op 26 april 2017 @ 23:29:

[...]





Inderdaad. Prachtige meid! Net als Susanne en de dame die als laatst bij Mark afviel.

Stom gelul om d'r mond hoe die staat zo uit te vergroten, er is helemaal niets mis mee.Als je der op de kop zet niet nee
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
Fijne koningsdag allemaal!



Alle reacties Link kopieren
quote:nottonight26 schreef op 26 april 2017 @ 22:28:

Dank voor je mening.

Was ook niet hilarisch bedoeld.Ochhemeltjelief. Nou, fijn dat we nu ook jouw mening weten. Groot goed, die vrijheid van meningsuiting. Wat niet wil zeggen dat je iedere stupide gedachte er dus maar uit moet kramen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven