Entertainment alle pijlers

Brasiiiil La la la la laaa <3

08-07-2014 12:37 3312 berichten
We hebben geprobeerd, en heel erg hard gestreden.

Helaas werd ons afscheid, door Robben niet vermeden.



Lieve frummers, het was mooi, ik heb er van genoten.

En nu maar snel naar bed. Want wat voel ik me toch kloten.



Ja, van Persie vind ik ook wel knap.
Ik ga toch voor buitenlandse spelers qua snoepjes van het WK, Vedran Ćorluka (Kroatië): http://imageion.net/vedran-corluka-wallpaper/



en Hummels (Duitsland, sorry..): http://picsndquotes.com/world-cup/mats-hummels/



Ik heb wat met van die geile ogen hahaha...
Alle reacties Link kopieren
quote:tanteslankie schreef op 12 juli 2014 @ 23:04:

Mijn man lijkt wel op van persie .
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
Oei die kroaat is wel leuk
Alle reacties Link kopieren
quote:strikjemetstippels schreef op 12 juli 2014 @ 23:01:

Wat een bierpens heeft Scolari toch...Even snel offtopic, ik zat vanavond VI Oranje te kijken en lieten ze een filmpje of foto zien van Gerard Joling op Ibiza in zwembroek, zo slank als hij op tv eruit ziet, zo erg hing zijn buik over zijn zwembroek. (heb ook geen maatje 36 hoor, voordat iemand denkt dat is makkelijk scoren )
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Ze mogen nu niet inkakken hoor!
Alle reacties Link kopieren
quote:StoraHuntur schreef op 12 juli 2014 @ 23:04:

Ja, van Persie vind ik ook wel knap.



Hij is inderdaad hartstikke knap, maar qua uitstraling

Is mijn bescheiden mening
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
Depay.. Komt hij echt uit 1994?

Zo'n jong broekie maar oeh wat lekker om naar te kijken.

Iemand nog een foto om bij te kwijlen?
Alle reacties Link kopieren
quote:tanteslankie schreef op 12 juli 2014 @ 23:04:

Mijn man lijkt wel op van persie .Wow, die zal wel veel vrouwelijke fans hebben
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:Mylene_Valerie schreef op 12 juli 2014 @ 23:07:

[...]





Even snel offtopic, ik zat vanavond VI Oranje te kijken en lieten ze een filmpje of foto zien van Gerard Joling op Ibiza in zwembroek, zo slank als hij op tv eruit ziet, zo erg hing zijn buik over zijn zwembroek. (heb ook geen maatje 36 hoor, voordat iemand denkt dat is makkelijk scoren )hahahahaha zou hij correctieondergoed dragen? Hij ziet er vind ik (nu zijn wenkbrauwen wat zijn gedaald) best goed uit, Joling dan.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind van Persie ook niet leuk. Hij is opzich wel knap maar ik vind hem zo niet interessant.
Alle reacties Link kopieren
Oh pffffff
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
Ik kijk zelf niet (doodmoe in bed), maar wilde even zeggen dat ik het voor jullie erg leuk vindt dat ze het deze wedstrijd het toch goed doen. Het mag dan voor de troostprijs zijn, lijkt me voor Oranjefans toch leuk om zo af te sluiten. Dus vandaag juich ik (een beetje!) met jullie mee,



Wat betreft knappe spelers, dat is er maar één: 🇩🇪 Hummels (sorry, kan het even niet laten).
Waar zit de any-key?
Alle reacties Link kopieren
quote:Mylene_Valerie schreef op 12 juli 2014 @ 23:07:

[...]





Even snel offtopic, ik zat vanavond VI Oranje te kijken en lieten ze een filmpje of foto zien van Gerard Joling op Ibiza in zwembroek, zo slank als hij op tv eruit ziet, zo erg hing zijn buik over zijn zwembroek. (heb ook geen maatje 36 hoor, voordat iemand denkt dat is makkelijk scoren )



Ik heb t gezien, Mylene, met Will Smith ..........





Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
quote:Houston77007 schreef op 12 juli 2014 @ 23:09:

Ik kijk zelf niet (doodmoe in bed), maar wilde even zeggen dat ik het voor jullie erg leuk vindt dat ze het deze wedstrijd het toch goed doen. Het mag dan voor de troostprijs zijn, lijkt me voor Oranjefans toch leuk om zo af te sluiten. Dus vandaag juich ik (een beetje!) met jullie mee,



Wat betreft knappe spelers, dat is er maar één: 🇩🇪 Hummels (sorry, kan het even niet laten).Ah, dat is lief Houston, dankjewel, en lekker uitrusten.....
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
quote:Eindeloos schreef op 12 juli 2014 @ 23:09:

[...]





Ik heb t gezien, Mylene, met Will Smith ..........





[afbeelding]Wtf??
Alle reacties Link kopieren
quote:strikjemetstippels schreef op 12 juli 2014 @ 23:08:

[...]



hahahahaha zou hij correctieondergoed dragen? Hij ziet er vind ik (nu zijn wenkbrauwen wat zijn gedaald) best goed uit, Joling dan.



ja mee eens hoor.



(ps, correctie ondergoed schijnt te werken, gister beweerde een kennis dat ik zoveel was afgevallen, maar ik had alleen voor mijn verjaardagsetentje een corrigerende tent aan gedaan )
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:Eindeloos schreef op 12 juli 2014 @ 23:09:

[...]





Ik heb t gezien, Mylene, met Will Smith ..........





[afbeelding]Wat heeft die zich laten gaan zeg.
quote:AnAppleADay schreef op 12 juli 2014 @ 23:09:

Ik vind van Persie ook niet leuk. Hij is opzich wel knap maar ik vind hem zo niet interessant.

hij en Messi hebben de zelfde dode uitstraling, nou ja ze maken het weer goed op het veld zullen we maar zeggen...



Hummels en Cerluka mogen altijd langs komen, tegelijk mag ook. Die ogen...
Ik vind dat grijze haar bij van Persie hot.
Alle reacties Link kopieren
Die had van mij Paars gehad ...............
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
quote:Houston77007 schreef op 12 juli 2014 @ 23:09:

Ik kijk zelf niet (doodmoe in bed), maar wilde even zeggen dat ik het voor jullie erg leuk vindt dat ze het deze wedstrijd het toch goed doen. Het mag dan voor de troostprijs zijn, lijkt me voor Oranjefans toch leuk om zo af te sluiten. Dus vandaag juich ik (een beetje!) met jullie mee,



Wat betreft knappe spelers, dat is er maar één: 🇩🇪 Hummels (sorry, kan het even niet laten).Ah dat is lief zeg. Je bent hopelijk toch niet ziek?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
quote:Eindeloos schreef op 12 juli 2014 @ 23:03:

[img]https://encrypted-tbn1.gstatic.com/imag ... D97WudOEN-[/img]





Zo dames, even een heerlijke koele versnapering voor ons.



Lekker, mag ik 2 glaasjes als iemand niet wil want ik heb een tong als een schoenzool.
Ja en?
quote:Eindeloos schreef op 12 juli 2014 @ 23:09:

[...]





Ik heb t gezien, Mylene, met Will Smith ..........





[img]http://static1.ad.nl/static/photo/2014/ ... 365120.jpg[/img]heeft die vrouw naast Will Smith nou geen bovenstukje aan???!!
He, MV, was je jarig? Even gemist, iig van harte!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven