Entertainment alle pijlers

Brasiiiil La la la la laaa <3

08-07-2014 12:37 3312 berichten
We hebben geprobeerd, en heel erg hard gestreden.

Helaas werd ons afscheid, door Robben niet vermeden.



Lieve frummers, het was mooi, ik heb er van genoten.

En nu maar snel naar bed. Want wat voel ik me toch kloten.



Alle reacties Link kopieren
Nou ik ga wel even lijken maar geen WiFi hier. Dus ik reageer niet zoveel. Wel gezellig Duitsers naast ons. Als eerste zeiden ze al dat ze het Jammer vonden dat Ned. niet in de finale staat. Maar Brazilië was ook leuk om tegen te spelen. Nu hoop ik maar dat Ned. niet afgaat vanavond anders kan ik dat de hele vakantie aanhoren ben ik bang.
Bedenk niet wat je wilt hebben, maar geniet van wat je hebt
Alle reacties Link kopieren
Nog maar drie uurtjes

Ik vind het minder boeiend dan de vorige wedstrijden (duhh ), maar ik wil niet dat we 4e worden! Toch maar trouw kijken en aanmoedigen dus!
Hup Holland; ga voor de eer van het winnen! We laten oms toch niet weg sambaballen!
Doen we nog een score? Ik denk 3-0 voor ons.
Ik zit ook klaar, ik denk 2-1 Nld of misschien wel 3-2 (ik verwacht fouten in strafschopgebied). Ik weet het gewoon niet, ik hoop alleen dat Nld wint! Minder verdienen ze niet, na zo'n wk!
Alle reacties Link kopieren
Ik ga voor 4-2, voor NL uiteraard!
Ik hoop ook nog dat Argentinië zwaar wordt getroffen door buikloop met als side effect verkrampte spieren en dat wij dan alsnog de finale spelen tegen Duitsland.

Je weet het niet hè.
He is het nu om 22.00 uur? Las toch echt van de week dat beide finales om 21.00 uur in het weekend was.
quote:Pompiedoe schreef op 12 juli 2014 @ 20:43:

He is het nu om 22.00 uur? Las toch echt van de week dat beide finales om 21.00 uur in het weekend was.Nee, vanavond is idd 22.00 u.
Alle reacties Link kopieren
quote:StoraHuntur schreef op zaterdag 12 juli 2014 20:39 Ik hoop ook nog dat Argentinië zwaar wordt getroffen door buikloop met als side effect verkrampte spieren en dat wij dan alsnog de finale spelen tegen Duitsland.

Je weet het niet hè. Of allemaal een gescheurde kringspier (echt wtf, heb je het gelezen?)
quote:zonnigschildpadje schreef op 12 juli 2014 @ 20:49:

[...]





Of allemaal een gescheurde kringspier (echt wtf, heb je het gelezen?)Auw, auw....
Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
Joehoeeeeeee, Eindeloos meldt zich
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
Ehhhhh, stand, zeg eens 3-2 voor ons
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Brasilllll heeft echt de hele opstelling omgehusseld.
Ik begrijp niet dat Depay helemaal niet meer is/werd opgesteld. En nou heeft Wesley een zere voet.
ik zit klaar!
Waar is MV??
Alle reacties Link kopieren
quote:Pompiedoe schreef op 12 juli 2014 @ 21:48:

ik zit klaar!Ik ook
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Ik ga denk ik niet kijken .
Alle reacties Link kopieren
MV............................................................. lieverd waar ben je...?



Overkomst dringend gewenst.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
quote:Ephina schreef op 12 juli 2014 @ 21:50:

Ik ga denk ik niet kijken .En waarom niet Ephina?
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
En toch heb ik mijn twijfels bij van Persie, ik hoop dat hij zichzelf heeft herpakt en die maagklachten eruit heeft gescheten. Het is nu erop of eronder.
quote:Ephina schreef op 12 juli 2014 @ 21:50:

Ik ga denk ik niet kijken .
Alle reacties Link kopieren


Geloven jullie dat Sneijder geblesseerd is, of zou hij geen zin hebben?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven