Entertainment alle pijlers

Britney Spears scheert haar hoofd kaal!

17-02-2007 08:54 406 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zat net ff te kijken op x17online en daar staan foto's op dat Britney Spears zelf haar hoofd aan het kaalscheren is. Ik ben geen Britney fan ofzo, maar ik schrok hier eigenlijk best van.

Ik weet niet hoe ik foto's hier moet plaatsen, maar je kunt ze zelf zien op de site.

Alle reacties Link kopieren


Kotsend en gillend over straat, totaal niet meer weten wat je aan het doen bent e.d. Daar heb ik van Britney nog geen foto's van gezien.





Ik zie juist alleen nog maar foto's van haar dat ze dronken is, of onder de kots zit, of met haar benen wijd uit de auto stapt etc. Iets anders is er niet over haar te melden.
Alle reacties Link kopieren




quote: Florianne reageerde



Ach, er wordt zoveel geschreven. De media zijn er altijd als de kippen bij om 'losbandig' gedrag vast te leggen. Wat heeft ze tot nu toe gedaan? Een flink aantal keren in een club rondgehangen met alcohol op. Als ik topics hier op het Viva-forum lees als "Wat was jouw ergste schaammoment met alcohol op" (titel kan ik iets anders zijn), zit ik ook de ogen te knipperen. Daar lusten de honden geen brood van. Soms echt niet te geloven... Kotsend en gillend over straat, totaal niet meer weten wat je aan het doen bent e.d. Daar heb ik van Britney nog geen foto's van gezien.



Ik ken haar niet. Dat ze op dit moment niet verstandig bezig is, lijkt mij ook. Ik vind het overigens nogal ranzig dat je je als 'bezorgd familielid' tot de media wendt om e.e.a. uitgebreid uit de doeken te gaan doen. Bah. Alleen daar zie je al aan dat die mensen volledig het spoor bijster zijn, ik zie mijn moeder toch echt niet bij Ivo Niehe over mij praten en smeken of ik tot inkeer wil komen, nou ben ik natuurlijk godzijdank ook Britney niet, maar je begrijpt de strekking wel, die mensen leven niet meer in de realiteit met de juiste verhoudingen,

natuurlijk word alles uitgemeten in de pers en lijkt alles bijelkaar heel veel, maar het meisje heeft nou niet meer de uitstraling van een lekker in het vel zittende mens die volledige controle heeft, is ook onmogelijk met constant een lens en bodyguards om je heen.









Natuurlijk heeft ze dat. Maar je ziet echt geen foto's van Britney die thuis rustig aan het ontbijt zit met de kinders. Of iets 'normaals' doet. Je ziet maar een kant van het geheel.

En zou jij eruit zien alsof je lekker in je vel zit als iemand keer op een keer een lens in je snufferd duwt, en elke stap die je zet nieuws is?
Alle reacties Link kopieren




quote: Florianne reageerde



Kotsend en gillend over straat, totaal niet meer weten wat je aan het doen bent e.d. Daar heb ik van Britney nog geen foto's van gezien.





Ik zie juist alleen nog maar foto's van haar dat ze dronken is, of onder de kots zit, of met haar benen wijd uit de auto stapt etc. Iets anders is er niet over haar te melden.



Misschien willen de media wel niets anders melden? Negativiteit verkoopt het allerbeste, dat is gewoon een feit.

De kots heb ik trouwens niet gezien, dat heb ik dan zeker gemist.



Die meid gaat een aantal keren per week uit, en weet 'm dan flink te raken. Ik zeg niet dat dat het beste is wat je kunt doen, ik zeg alleen dat er zat mensen zijn die het ook doen, en het niet per definitie hoeft te betekenen dat je van god los bent.
Alle reacties Link kopieren
Ik woon in amerika en het gerucht hier is dat ze het gedaan heeft om bewijs materiaal van drug gebruik te verbergen. In de meeste scheidings zaken is het normaal om een stukje haar te laten onderzoeken op sporen van drugs gebruik. Dat blijft namelijk heel lang in je haar zitten. En met de scheidings rechtzaak en de voogdij zaak die boeven haar hoofd hangt.... Wel jammer hoor ze "was" idd een mooie vrouw.  Ze zal binnen een week wel weer een pruik op hebben
Jeetje wat een roddels weer. Geloof toch niet alles wat er in de media wordt gezegd over BN-ers of BB-ers.
Inderdaad, net als wat Florianne zegt, als je een paar keer flink gaat stappen en misschien dronken bent en flink lol maakt en daarna nog eens je hoofd kaal scheert, ben je meteen niet goed?



En wat een argument ook dat het krijgen van trwee kinderen binnen twee jaar een teken is dat het slecht gaat met haar. Wat een onzinargument.



Mensen oordelen veel te snel en zien in alles een reden dat het niet goed zou gaan met haar.

Laat haar haar hoofd kaal scheren. En stel dat ze zonder onderbroek zou zijn wezen stappen, nou én? Vreselijk zeg.
En Nathalie Portman en Demi Moore deden het voor filmrollen! (Respectievelijk V for Vendetta en G.I. Jane)
Dus?
Ze kijkt er zo verschrikkelijk verdrietig bij. Ze zou toch niet ziek zijn? Ik hoop het in ieder geval niet voor haar.
Ja, misschien is ze wel ernstig ziek!
Of misschien is ze wel terminaal!



Ik ga er gelijk een topic over openen:



Britney Spears is Terminaal ziek!!!!!
Alle reacties Link kopieren






En wat een argument ook dat het krijgen van trwee kinderen binnen twee jaar een teken is dat het slecht gaat met haar. Wat een onzinargument.



Is ook een onzinargument, maar je hebt 't dan ook niet gelezen. Niet alleen dat werd namelijk aangedragen.



Laat ik 't zo zeggen; als ik een vriendin zou hebben die in zo'n korte tijd twee keer trouwt en de eerste keer binnen een paar dagen scheidt, die binnen twee jaar twee kinderen krijgt en vervolgens weer scheidt terwijl het jongste kind amper geboren is en zich daarna op uitbundige wijze in het uitgaansleven stort, ja, dan zou ik me zorgen om haar maken. Als je lekker in je vel zit, blij bent met jezelf dan gedraag je je mijns inziens toch net wat anders. Alles bij elkaar opgeteld dus, voordat je daar weer over valt...
O das prima hoor Meisje85.Het was inderdaad één van de redenen die jij opnoemde. Ik heb die reden eruit gehaald omdat ik dat een onzinargument vond. Ik heb de andere ook wel gelezen. Ik ben het alleen niet met je eens.  Ik zie het alleen niet als tekenen dat het niet goed gaat met haar. Ik zie het als dingen die je doet als je jong bent. Dan zuip je je helemaal klem en dan ga je misschien zonder onderbroek stappen ( wat ik betwijfel, want er zijn zoveel foto's bewerkt, maar dit terzijde). So what?

Ze is naast moeder ook gewoon een jonge vrouw.

Wat er al eerder is gezegd in dit topic, wij zie geen foto's van Britney die haar kinderen liefdevol in bad stopt en daarna een verhaaltje voorleest. Roddelfoto's zijn veel interessanter.

Half bekend Amerika is gescheiden en 23 getrouwd en weer gescheiden en getrouwd etc. Is onderhand heel normaal in dat wereldje. Er zijn zo veel mensen in Las Vegas getrouwd en weer gescheiden.

Maar goed das mijn mening, voordat jij daar over valt.
Alle reacties Link kopieren
Britney is al maanden (misschien wel jaren) op de dool :  blond, bruin, zwart, kaal ... het haalt helemaal niks meer uit , ze ziet er die laatste tijd even slecht uit, een lelijk dik hoofd en een papperig lichaam, bah !  En dat is dan nog maar 25 jaar ... Gaat slecht aflopen, zo spijitig  voor haar kindjes !
Alle reacties Link kopieren
O das prima hoor Meisje85.Het was inderdaad één van de redenen die jij opnoemde. Ik heb die reden eruit gehaald omdat ik dat een onzinargument vond. Ik heb de andere ook wel gelezen. Ik ben het alleen niet met je eens.  Ik zie het alleen niet als tekenen dat het niet goed gaat met haar. Ik zie het als dingen die je doet als je jong bent. Dan zuip je je helemaal klem en dan ga je misschien zonder onderbroek stappen ( wat ik betwijfel, want er zijn zoveel foto's bewerkt, maar dit terzijde). So what?

Ze is naast moeder ook gewoon een jonge vrouw.

Wat er al eerder is gezegd in dit topic, wij zie geen foto's van Britney die haar kinderen liefdevol in bad stopt en daarna een verhaaltje voorleest. Roddelfoto's zijn veel interessanter.

Half bekend Amerika is gescheiden en 23 getrouwd en weer gescheiden en getrouwd etc. Is onderhand heel normaal in dat wereldje. Er zijn zo veel mensen in Las Vegas getrouwd en weer gescheiden.

Maar goed das mijn mening, voordat jij daar over valt.

Naar mijn mening is Britney echt totáál de weg kwijt. Inderdaad, wat meisje 85 zei, twee keer scheiden, in korte tijd twee kinderen op de wereld zetten en daarna compleet los gaan in het uitgaansleven?

Tuurlijk ze is 'gewoon' een jonge vrouw, maar ze heeft wel twee kinderen waar ze voor moet zorgen. Je kan mij niet vertellen dat na die wilde avonden van haar ze de volgende dag lekker met de kindjes aan het ontbijt zit en daarna de eendjes gaat voeren.

Elke keer als ik die foto's zie dan heb ik weer medelijden met haar want ze heeft blijkbaar geen idee meer wat ze met haar leven aan moet. (al begrijp ik dat het moeilijk kan zijn om jezelf staande te houden in de wereld van de rich&famous)
quote: shining reageerde foto's bewerkt, maar dit terzijde). So what?

Ze is naast moeder ook gewoon een jonge vrouw.



. Je kan mij niet vertellen dat na die wilde avonden van haar ze de volgende dag lekker met de kindjes aan het ontbijt zit en daarna de eendjes gaat voeren.

Tja '' en wat dan nog'',  denk ik dan.Zoveel mensen gaan een avondje stappen terwijl ze kinderen hebben en laten hun kindje bij ouders of waar dan ook slapen.  De kinderen kunnen toch bij haar ex slapen? Of bij haar ouders? Je weet het allemaal niet, wij kunnen niet in het leven van haar kijken. Maar ik snap wel dat het lekker is om te roddelen over iemand en van alles te gaan speculeren. Zou ze niet dit of zou ze niet dat. Is ook weer menselijk.Ze is immers wereldberoemd, dan krijg je dit soort dingen. Maar leuk lijkt me anders als ik beroemd zou zijn.
Alle reacties Link kopieren




quote: Felicity84 reageerde





quote: shining reageerde foto's bewerkt, maar dit terzijde). So what?

Ze is naast moeder ook gewoon een jonge vrouw.



. Je kan mij niet vertellen dat na die wilde avonden van haar ze de volgende dag lekker met de kindjes aan het ontbijt zit en daarna de eendjes gaat voeren.



Tja '' en wat dan nog'',  denk ik dan.Zoveel mensen gaan een avondje stappen terwijl ze kinderen hebben en laten hun kindje bij ouders of waar dan ook slapen.  De kinderen kunnen toch bij haar ex slapen? Of bij haar ouders? Je weet het allemaal niet, wij kunnen niet in het leven van haar kijken. Maar ik snap wel dat het lekker is om te roddelen over iemand en van alles te gaan speculeren. Zou ze niet dit of zou ze niet dat. Is ook weer menselijk.Ze is immers wereldberoemd, dan krijg je dit soort dingen. Maar leuk lijkt me anders als ik beroemd zou zijn.
ja ach inderdaad wat maakt het uit als je je kind meerdere keren per week bij een ander dumpt om zelf lekker de bloemetjes buiten te zetten.....



Tuurlijk, elke moeder gaat af en toe een avondje uit en laat de kinderen bij opa en oma slapen. Maar je hebt wel een bord voor je kop als je nu nog denkt dat Britney alles op een rijtje heeft.



Overigens denk ik dat het helemaal niet leuk is om beroemd te zijn. Britney heeft echt een hoop kritiek te verduren gehad en ik snap dat ze daar behoorlijk van ondersteboven is.



Wat niet weg neemt dat ik het wel kwalijk vind dat ze zich zo gedraagt terwijl ze twee zoontjes heeft. Maar goed, schijnbaar vindt jij dat wel normaal.

Ja dat vind ik inderdaad heel normaal Felicity.Laat haar gewoon af en toe eens flink stappen en uit haar dak gaan en daarbij te veel drinken. Moeder zijn betekent niet dat je altijd maar thuis moet zitten.( als ze dat elke week een aantal keer doet en haar kinderen er mee belast wordt het wat anders. Maar zolang zij haar kinderen er niet mee schaadt, mag ze zoveel drinken tijdens het stappen als ze maar wil. )

Het feit dat zij af en toe eens helemaal los gaat in het uitgaansleven maakt haar nog geen slechte moeder.
Alle reacties Link kopieren


quote: Felicity84 reageerde





quote: shining reageerde foto's bewerkt, maar dit terzijde). So what?

Ze is naast moeder ook gewoon een jonge vrouw.



. Je kan mij niet vertellen dat na die wilde avonden van haar ze de volgende dag lekker met de kindjes aan het ontbijt zit en daarna de eendjes gaat voeren.





Tja '' en wat dan nog'',  denk ik dan.Zoveel mensen gaan een avondje stappen terwijl ze kinderen hebben en laten hun kindje bij ouders of waar dan ook slapen.  De kinderen kunnen toch bij haar ex slapen? Of bij haar ouders? Je weet het allemaal niet, wij kunnen niet in het leven van haar kijken. Maar ik snap wel dat het lekker is om te roddelen over iemand en van alles te gaan speculeren. Zou ze niet dit of zou ze niet dat. Is ook weer menselijk.Ze is immers wereldberoemd, dan krijg je dit soort dingen. Maar leuk lijkt me anders als ik beroemd zou zijn.





Ze is niet een gewone jonge vrouw, ze is een celeb met alle negatieve aanhangsels van dien, bovendien vind ik dat ze zich als jonge moeder helemaal niet normaal gedraagt, als ik zo op de foto zou staan ,zouden mij kids helemaal niet blij zijn en zich kapot schamen.

Ladderzat, in haar blote poes, met bijna blote memmen, en nu ook nog met een kaalgeschoren kop, ik ben niet journalist minded, maar het staat als paal boven water dat dit mens de weg kwijt is en geen normale moeder is, ik had iig niet zoveel nanny's toen de mijne in de luiers zaten en ik kon ook niet me zo losbandig gedragen, want dat kon ik de volgende dag niet als een moeder naar behoren fungeren, wel een beetje helder blijven denken hoor, ik had liever gezien dat ze aan zichzelf ging werken en een nieuw album was gaan maken met een verfrissende nieuwe volwassener look, maar zij kiest zichtbaar voor het op hol slaan, roddel of geen roddel, je ziet het toch, d'r kop is verlopen.
, wel een beetje helder blijven denken hoor,
Ik denk juist zo helder als ik weet niet wat. Ik zet feiten op een rijtje.


je ziet het toch, d'r kop is verlopen.



Vind je dat echt? Ik vind haar nog steeds een mooie meid.
Alle reacties Link kopieren
en zie hier het resultaat van alle fame en glamour...



compleet in de war als je het mij vraagt...
Alle reacties Link kopieren
Jeetje zeg wat een moraalridders hier..



Britney is idd een jonge meid die bovendien nu pas haar echt jonge jaren beleeft. Toen ze nog heel succesvol was met zingen moest ze altijd in goede vorm zijn, fit voor optredens en een goede conditie.. Dus weinig tijd voor drank, feesten en sigaretten.

Ik kan me goed voorstellen dat ze nu ook wel eens de beest wil uithangen. Ik ben ook wel eens( nou ja, misschien wel 2x..) ladderzat geweest en dingen gedaan die ik nuchter niet zou doen..

Maakt dat mij een slechte vrouw die de weg kwijt is? Ik vind van niet, je moet in je leven ook los kunnen gaan.



Alle zogenaamd slechte dingen van Britney worden zo uitgebreid in de media gebracht dat het lijkt of ze alleen maar foute dingen doet.

Alsof zij nooit zelf haar kinderen naar bed brengt en goed voor ze zorgt. Ik kan me voorstellen dat je knettergek zou worden van de media, wat een aasgieren zij  het ook.



Daarnaast vind ik een kaal hoofd absoluut niet betekenen dat je depri, geschift of de weg kwijt bent. Wat een vooroordelen!
Alle reacties Link kopieren
De tijd zal het leren.



Misschien dat ik gezien mijn leeftijd en mijn eigen moederschap zo anders dan jullie reageer, ben namelijk helemaal geen moraal rakker,kan me goed in een ieder verplaatsen maar ben echt van mening dat ze de weg kwijt is.
Alle reacties Link kopieren


Ik ben het hardgrondig met sto eens.

Ze is gewoon helemaal de weg kwijt,...echt verdrietig.

Wat een vreselijk leven.

Zeer sneu, vooral voor die twee kleine jochies.


Okee Sto, het is jouw mening, dat mag natuurlijk. Maar er wordt gezegd dat ze ''helemaal gek'' en dat soort termen is. De enige die weet hoe ze zich voelt is zijzelf. Ik zie niks geks aan haar.

Half bekend Amerika leeft zoals zij ( bij wijze van spreken) maar Britney is gelijk ''helemaal de weg kwijt''. 



Ik vind haar een leuke, aantrekkelijke vrouw die in de bloei van haar leven is. En dat ze af en toe ladderzat is.....nou en. Dat zijn er met haar nog miljoenen moeders.
Alle reacties Link kopieren
Dames, iedereen post hier vast met hele goede bedoelingen.



Maar niemand van ons kent Britney, noch weten we wat er in haar hoofd omgaat. Er is zoveel roddel en achterklap. Wellicht zitten de kinders veilig een paar vonden thuis met de nanny, en gaat zij een aantal keer per week door het lint. Weet ik veel (en ik weet net zoveel als jullie). We oordelen hier alleen maar op basis van een aantal selectieve foto's'.

Alles wat die meid doet en wat negatief is, wordt zeer breed uitgemeten. Van de rest zie je niets.



Ik herinner me nog die foto's van vorig jaar, waarin ze huilend ergens zat met haar oudste op schoot, omdat ze met het kindje was gevallen. Dat vond ik toch zo triest.



En ik vind nog steeds niet dat ze een verlopen kop heeft. Wél heel anders dan de strak-in-de-make-up plaatjes van vroeger.



Ze is jarenlang vergezeld geweest door een hele club mensen die flink aan haar verdiend heeft, en die nu waarschijnlijk ontzéttend bezorgd in de krant moeten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven