Entertainment alle pijlers

Candy Crush Saga

10-03-2013 11:18 2633 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi Allemaal



Ik ben sinds een aantal dagen hel enthousiast, maar ik zit vast bij level 35 heb blijkbaar een kaartje of hulp nodig van vrienden om verder te kunnen, alleen ik gebruik nooit facebook, heb alleen maar een account aangemaakt voor dit spel dus ja vrienden zijn nog ver te zoeken.



Zouden hier mensen mij willen helpen zodat ik met dit hele leuke spelletje weer mijn tijd kan volmaken??
Alle reacties Link kopieren
Al weken vast op 110. Red de Zetten maar steeds te kort punten. Beetje zat mee
Alle reacties Link kopieren
quote:Lotte35 schreef op 10 maart 2013 @ 15:58:

[...]



Een vraagje, Ris.

Ik speel ook op m'n laptop, maar ik kan geen levens bewaren.

Voorbeeld: 's morgens heb ik natuurlijk gewoon vijf levens, maar soms heb ik er bijvoorbeeld ook nog acht gekregen. Die acht kan ik dan niet bewaren, die ben ik gewoon kwijt op het moment dat ik ga spelen.



Of doe ik iets fout?Nee, dat klopt volgens mij, maar ik wissel dus van apparaat (erg he). en op de iPad/Phone, kan je wel levens bewaren (door ze niet te openen die berichten).
Alle reacties Link kopieren
Ik ben ook verder op de laptop moeten gaan omdat op de telefoon het stopt bij 245.

Ik zat zojuist op internet te zoeken of ik ergens mn levens wat ik krijg terug kon vinden en zag ik bij google dat eindelijk een topic was over CC!

Het heeft zo lang geduurd voordat een topic is gekomen over dit populaire spel!



Ik ben voor de kerst begonnen en zit inmiddels op 263. Er zijn zoveel vreselijke levels waarbij ik denk: nu ga ik stoppen maar toch blijf ik doorgaan terwijl ik echt tegen spelletjes was!
Alle reacties Link kopieren
quote:Ris schreef op 10 maart 2013 @ 23:28:

Nee, dat klopt volgens mij, maar ik wissel dus van apparaat (erg he).

Ach erg...

Ik heb zelfs overwogen een iPad aan te schaffen, speciaal voor dit spel.

Inmiddels heb ik m'n verstand weer terug
You don't have to fit into the format
Alle reacties Link kopieren
Er zijn op dit moment 335 levels, daar ben ik, ik moet steeds een hele poos wachten tot ze weer nieuwe levels hebben gemaakt. Zo ben ik dus van mijn verslaving afgekomen, want je blijft spelen ... nu een maandje "rust" en dan weer een paar dagen spelen tot je weer bij het eind bent.
Ik ben ook zwaar verslaafd. Ik zit vast bij level 63.
Alle reacties Link kopieren
quote:Bibbis schreef op 12 maart 2013 @ 09:55:

Er zijn op dit moment 335 levels, daar ben ik

Wow!

Hoe lang heb je daar over gedaan?

Ik vind mezelf al heel wat, in level 210
You don't have to fit into the format
quote:Lotte35 schreef op 10 maart 2013 @ 15:58:

[...]



Een vraagje, Ris.

Ik speel ook op m'n laptop, maar ik kan geen levens bewaren.

Voorbeeld: 's morgens heb ik natuurlijk gewoon vijf levens, maar soms heb ik er bijvoorbeeld ook nog acht gekregen. Die acht kan ik dan niet bewaren, die ben ik gewoon kwijt op het moment dat ik ga spelen.



Of doe ik iets fout?

Niet de extra levens accepteren als je gaat spelen. Spelen, levens verliezen, uit het spel gaan, nieuwe levens accepteren en weer verder spelen.



Ik ben nog maar een newbie met CC, vind het een beetje sloom spelletje. Als in de blokjes vallen zo langzaam. Ik speel dit soort spelletjes heel veel en heb het principe nu wel door. Maar ik heb veel vrienden die dit ook spelen dus ik log trouw iedere dag in nu. Zij ook weer blij (ben net 3 dagen bezig)
Alle reacties Link kopieren
quote:Ratteke schreef op 12 maart 2013 @ 11:42:

Niet de extra levens accepteren als je gaat spelen. Spelen, levens verliezen, uit het spel gaan, nieuwe levens accepteren en weer verder spelen.

Dat heb ik geprobeerd.

Ik krijg te zien van wie ik levens heb gekregen.

Ik doe daar niets mee, en ga spelen.

Maar vervolgens kan ik nergens meer die levens terugvinden. Ze zijn gewoon weg.



Ik hoop dat ik iets fout doe, maar volgens mij kun je ze op de laptop gewoon niet bewaren.
You don't have to fit into the format
Ik zal het vanavond eens uitproberen. Ik speel ook op de laptop.



Heb je ook het spel helemaal afgesloten? Dus weer even naar fb zelf en dan weer het spel aanklikken? Want zo doe ik het met Farmville 2. Als ik babyflesjes nodig heb dan accepteer ik er 12, dan ga ik spelen en dieren flesjes geven. Heb ik er geen meer dan ga ik terug naar het envelopje en klik ik de volgende flessen aan. Of er even helemaal uit.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb zelf geen facebook maar een collega van mij vraagt of ik hier kan vragen hoe ze door level 277 komt. Zij zit al meer dan een maand vast zegt ze. Bij dit level moet ze 19 keer verpakte snoepjes verzamlen zegt ze. Maar ze houd er telkens 5 of 7 over die ze niet weg kan spelen. Er zitten 9 verpakte snoepjes in een aparte rij aan de linkerkant. En die krijgt ze wel weg maar in het midden niet.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij heb ik dat ook geprobeerd ja.

Ik hoop dat je me vanavond kunt vertellen dat ik iets fout doe.

Het zou me een hoop gebiets om levens schelen
You don't have to fit into the format
Alle reacties Link kopieren
quote:charlottew88 schreef op 12 maart 2013 @ 13:26:

Ik heb zelf geen facebook maar een collega van mij vraagt of ik hier kan vragen hoe ze door level 277 komt. Zij zit al meer dan een maand vast zegt ze. Bij dit level moet ze 19 keer verpakte snoepjes verzamlen zegt ze. Maar ze houd er telkens 5 of 7 over die ze niet weg kan spelen. Er zitten 9 verpakte snoepjes in een aparte rij aan de linkerkant. En die krijgt ze wel weg maar in het midden niet.



Level 277 ... daar heb ik tussen kerst en oud & nieuw mij het hoofd over gebroken ! Maar opeens had ik hem, weet nog steeds niet hoe, zat ook niet echt op te letten, dus het kan wel.

Als ik lang vast zat in een level dan bekeek ik het you tube filmpje, alle levels staan op you tube ! Dan zag ik dat je het level echt kon halen en op de 1 op andere manier hielp dat.
Alle reacties Link kopieren
quote:Suze02 schreef op 10 maart 2013 @ 11:29:

Toetyfroety waarom? Kleine moeite toch?Niet als 50 vrienden van je dit de hele dag spelen en om de zoveel minuten verzoeken sturen.
Alle reacties Link kopieren
Weet niet of het al eerder genoemd is maar voor degenen die zowel op fb als op hun telefoon spelen:

Als je het spel van je telefoon deïnstalleerd en dan weer opnieuw installeert en weer met fb verbind begin je weer met 5 levens.

Je kunt dan dus oneindig levens hebben.

Let er wel even op dat je op wifi zit, voor je al je data er doorheen jaagt met herinstalleren ;)
Alle reacties Link kopieren
quote:Bibbis schreef op 12 maart 2013 @ 14:35:

[...]





Level 277 ... daar heb ik tussen kerst en oud & nieuw mij het hoofd over gebroken ! Maar opeens had ik hem, weet nog steeds niet hoe, zat ook niet echt op te letten, dus het kan wel.

Als ik lang vast zat in een level dan bekeek ik het you tube filmpje, alle levels staan op you tube ! Dan zag ik dat je het level echt kon halen en op de 1 op andere manier hielp dat.Dank je. Ze heeft de filmpjes bekeken zegt ze maar bij dit level helpt het niet
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
langzaam vallende blokjes? dat ligt dan aan je pc of tablet, die van mij vallen supersnel, kan het soms niet volgen.



Behalve op de tablet als deze aan het updaten is dan vallen ze idd erg langzaam.
quote:newimprovedkitty schreef op 12 maart 2013 @ 17:58:

langzaam vallende blokjes? dat ligt dan aan je pc of tablet, die van mij vallen supersnel, kan het soms niet volgen.



Behalve op de tablet als deze aan het updaten is dan vallen ze idd erg langzaam.

Hoe krijg ik dat sneller dan? Weet je dat misschien?



Ik heb het net gespeeld, moet nu wachten op 3 vrienden om naar het volgende level te gaan. Heb al mijn levens nog.... Kan dus nog niet voor je testen Lotte35.
Alle reacties Link kopieren
Verslavend spelletje he...
'Dat was mijn spreekbeurt, zijn er nog vragen?'
quote:Janna- schreef op 12 maart 2013 @ 18:26:

Verslavend spelletje he...

Nog niet helemaal, deels dus omdat het zo langzaam gaat bij mij.



Bubble Witch Saga vond ik gaaf! Tot ook level heelergveel. Toen was het niet meer te doen, ook niet met alle extra's die ik had.



Wat ik van CCS niet zo heel leuk vind is dat je maar een bepaald aantal zetten hebt en dat als je alles hebt weggespeeld dat je dan niet zelf kan doorspelen. Dat doet het spel voor je.
quote:Ratteke schreef op 12 maart 2013 @ 18:07:

[...]



Hoe krijg ik dat sneller dan? Weet je dat misschien?



Ik heb het net gespeeld, moet nu wachten op 3 vrienden om naar het volgende level te gaan. Heb al mijn levens nog.... Kan dus nog niet voor je testen Lotte35.probeer het eens met firefox, deze is bij mij sowieso sneller dan IE of je kunt je achtergondprogramma's sluiten ( downloadprogramma's enz ).
Alle reacties Link kopieren
Bubble Witch Saga vond ik gaaf! Tot ook level heelergveel. Toen was het niet meer te doen, ook niet met alle extra's die ik had.



-----



Bubble Witch Saga is ook zo verslavend maar zo moeilijk, vandaag toevallig na weken een level gehaald, ik ben bij level 255 maar ik moet eerlijk zeggen dat ik een paar levels afgekocht heb, niet doorheen te komen maar de bonuslevels elke dag zijn leuk om te doen als ik vast zit.
Alle reacties Link kopieren
Bubble witch saga doe ik af en toe als ik moet wachten op levens bij ccs en niets beters te doen heb.
'Dat was mijn spreekbeurt, zijn er nog vragen?'
98, en bommen...

Hoe zit het met die bommen? Gewoon willekeurig? Of zit er een patroon in wanneer ze verschijnen?
Alle reacties Link kopieren
Bommen blijven komen, weinig logica in! Hekel aan die dingen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven