Entertainment alle pijlers

Candy Crush Saga

10-03-2013 11:18 2633 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi Allemaal



Ik ben sinds een aantal dagen hel enthousiast, maar ik zit vast bij level 35 heb blijkbaar een kaartje of hulp nodig van vrienden om verder te kunnen, alleen ik gebruik nooit facebook, heb alleen maar een account aangemaakt voor dit spel dus ja vrienden zijn nog ver te zoeken.



Zouden hier mensen mij willen helpen zodat ik met dit hele leuke spelletje weer mijn tijd kan volmaken??
Alle reacties Link kopieren
quote:Rifkaa schreef op 15 augustus 2013 @ 14:12:

[...]





Naah, sinds ik het datumtrucje ken wacht ik niet meer op nieuwe levens hoor. Zo'n stoel bestellen dan maar, kan je lekker doorgaan.
odi et amo
Alle reacties Link kopieren
quote:charp schreef op 15 augustus 2013 @ 14:06:

He Lamaatje. Wat is er nu mis met de app dan? Ik heb geen nieuwe tablet, maar heb wel altijd de updates geinstalleerd. Ik heb niets gemerkt.

Ik heb de app al 3 keer gedownload en steeds weer verwijderd.

Hij gaat laden en als je dan op spelen of facebook klikt dan gaat hij weer terug naar de apps. Bloedirritant. Je kunt het gewoon niet spelen.

Ik kan gelukkig dan weer wel op de laptop, maar daar ben ja na 5 levens ook snel klaar. En met de datum steeds rommelen heb ik geen zin in.
odi et amo
Alle reacties Link kopieren
quote:lamaatje schreef op 15 augustus 2013 @ 15:01:

[...]



Zo'n stoel bestellen dan maar, kan je lekker doorgaan.





Als er niet van die stinklevels tussen zaten leek me dat wel wat. Onbeperkt CCS-en en alles bij de hand. Maar in de realiteit zit ik ongetwijfeld over niet al te lange tijd weer te kl*ten in één of ander stinklevel.
Alle reacties Link kopieren
Hej ik krijg ook steeds die melding dat de facebooksessie verlopen is. Op de telefoon en op de tablet. Achja ik zit toch vast in 213, een dagje langer in hetzelfde level kan er nog wel bij.
Alle reacties Link kopieren
quote:Rifkaa schreef op 15 augustus 2013 @ 15:26:

[...]







Als er niet van die stinklevels tussen zaten leek me dat wel wat. Onbeperkt CCS-en en alles bij de hand. Maar in de realiteit zit ik ongetwijfeld over niet al te lange tijd weer te kl*ten in één of ander stinklevel.Dat is het punt hè, zolang je lekker gaat is het leuk, maar als het steeds niet lukt dan is de lol er gauw af.
odi et amo
Alle reacties Link kopieren
quote:lamaatje schreef op 15 augustus 2013 @ 15:47:

[...]



Dat is het punt hè, zolang je lekker gaat is het leuk, maar als het steeds niet lukt dan is de lol er gauw af.Jammer is dat ja. Ik vond 167 en 168 echt leuk, gewoon "jammer" dat ik ze gehaald heb. Nu net in 169 aangekomen en die ziet er alweer stukken lastiger uit. Ik wil alles gewoon in hooguit 10-15 pogingen gehaald hebben, is dat teveel gevraagd??
Alle reacties Link kopieren
De levels na 191 zijn gelukkig ook leuk!

De één wat lastiger dan de ander, maar wel steeds leuk om te spelen.

Van mij mag dit een poosje (tot 213?) zo duren!
Alle reacties Link kopieren
quote:Rifkaa schreef op 16 augustus 2013 @ 07:17:

De levels na 191 zijn gelukkig ook leuk!

De één wat lastiger dan de ander, maar wel steeds leuk om te spelen.

Van mij mag dit een poosje (tot 213?) zo duren!Nou 208 is echt niet leuk. In mijn vakantie heb ik heel veel gespeeld en vloog door alle velden heen, maar nu ik terug ben kom ik niet door 208. En ik merk ook dat ik het nieteens meer wil proberen. Doe hem 1 of 2 keer en dan stap ik meestal over op 198, die vind ik wel leuk en het lukt mij maar niet om die in 3 sterren te halen.
Alle reacties Link kopieren
Oeps, ik wist niet meer of het nou 208 of 213 was wat zo'n stinklevel was.

Waarschijnlijk gewoon allebei...
Alle reacties Link kopieren
213 stinkt in ieder geval heel hard. Het is er meer zo eentje als 147. Maar ook die heb ik ooit gehaald dus we geven niet op.
Alle reacties Link kopieren
Ik krijg nog steeds de melding dat ik niet met Facebook verbonden ben (sessie verlopen staat er) terwijl ik gewoon verbonden ben. Weet iemand hoe dat zit? Want als ik nu mijn level haal (waar ik voorlopig nog niet van uitga) synchroniseert ie dat natuurlijk niet :(
Alle reacties Link kopieren
@pilsje Misschien helpt het als je de verbinding met facebook even verbreekt en daarna opnieuw verbinden.
Alle reacties Link kopieren
quote:Pelsje schreef op 16 augustus 2013 @ 13:42:

Ik krijg nog steeds de melding dat ik niet met Facebook verbonden ben (sessie verlopen staat er) terwijl ik gewoon verbonden ben. Weet iemand hoe dat zit? Want als ik nu mijn level haal (waar ik voorlopig nog niet van uitga) synchroniseert ie dat natuurlijk niet :(Bij mij werkt het weer, maar geen idee of ik iets bijzonders gedaan heb (mss tablet opnieuw opgestart, die gaat soms spontaan uit, maar geen idee).
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Alle reacties Link kopieren
quote:Rifkaa schreef op 15 augustus 2013 @ 14:58:

[...]



Je zult het toch ergens op spelen?

Gewoon datumtrucje toepassen, waar je ook op speelt.

Ah, kan ook op pc dus. Geein idee joh. Maar mij teveel moeite.

Ik vraag gewoon een leven aan mijn vader en log uit en in op zijn feestboek en uit en in en heb weer een leven. Duurt ook maar een seconde.
Alle reacties Link kopieren
Dankje! Het is gelukt door uit te loggen op Facebook ben dr na weer in. Kan ik met een gerust hart weer verder in het superleuke level 213..
Alle reacties Link kopieren
Gelukkig heb ik een leen tablet die eind volgende week weg moet. Anders had ik het door de ramen gesmeten. Zit echt al maanden vast op niveau 147 wat een shit spel. Word er zo narig van.
Alle reacties Link kopieren
147 vond ik het allerergste tot nu toe, sterke. Ik heb het gehad met 213, stinklevel.
Alle reacties Link kopieren
Yes! Mijn vriend heeft 215 gehaald voor me

Nu wachten op nog 1 vriendendienstje en dan kan ik naar het volgende stuk.
quote:Rifkaa schreef op 15 augustus 2013 @ 14:51:

Op laptop en tablet werkt het hetzelfde.



Wil ik dit eigenlijk wel weten , af en toe een break heb ik echt nodig haha.

Ik zit nu in level 181 en die is idd echt niet leuk, heb er na 10 pogingen al genoeg van
Alle reacties Link kopieren
Inmiddels aanbeland bij level 208 en die is best lastig ja.

Maar wel leuk om te spelen, net als vrijwel alle levels na 191.

Ik heb er weer lol in. Toch knap hoe ze je, ondanks die vreselijke ellende af en toe, toch verslaafd kunnen houden.
Alle reacties Link kopieren
Rifkaa ik wil je vreugde niet bederven maar je nadert level 213.. kom er gezellig bij!
Alle reacties Link kopieren
Datumtrucje uitgeprobeerd, werkte 1 keer maar nu moeten we tigduizend minuten wachten voor we nieuwe levens krijgen. Wat hebben we verkeerd gedaan?
Alle reacties Link kopieren
Je moet voordat je gaat spelen eerst de datum weer terug zetten.

Even weer Elninjoo erbij halen:

quote:elninjoo schreef op 09 juli 2013 @ 20:10:

[...]



Je moet ook niet gaan spelen voor je de datum weer goed hebt gezet. Dus eerst datum 1 dag vooruit. Dan naar het spel en daar niets mee doen, enkel constateren dat er weer 5 levens staan. Dan weer terug naar datum om 'm weer goed te zetten en als je dan in het spel terugkomt staan je nieuwe levens er nog terwijl je weer wel op de juiste dag zit.Klinkt misschien nogal omslachtig, maar is in een halve minuut gedaan.
Oeps... er is nu iemand heel boos naar mij aan t kijken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven