Entertainment alle pijlers

De Bachelor(s) 2024 Videoland (met spoilers)

07-03-2024 20:07 388 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Het verbaast me dat er nog geen topic is, of kijk ik er overheen?

Wie kletst er mee over de avonturen van Rien en Paul op Zanzibar?

Afbeelding
Alle reacties Link kopieren Quote
andnowwedance schreef:
15-05-2024 18:55
Sowieso een beetje triest, dat vergelijken van vrouwen en wie er meer rondingen heeft en een beter lijf.
Als je het goed beschouwt, is het hele programma natuurlijk gewoon erg oppervlakkig en op uiterlijk gericht: allemaal vrouwen in strakke jurkjes en met lange, wapperende haren die in de smaak proberen te vallen bij een man.
Alle reacties Link kopieren Quote
andnowwedance schreef:
15-05-2024 18:57
Tja op de 1 of andere manier wordt het predikaat "makkelijk" toch bijna altijd op vrouwen geplakt.
Dat kan zo zijn maar wat ik zei had weinig te maken met of het mannen of vrouwen waren geweest. Het was niet eens zo zeer een waardeoordeel, al is het ook niet helemaal neutraal in woordkeus. Zie mijn eerdere bericht, ik denk dat Paul de serieuze kant nu even ontvlucht en dat hij dus op dit moment vooral een vrouw zal kiezen die voor hem ‘makkelijk’ is en dat niet alleen in de zin van makkelijk fysiek, maar ook in de zin van niet al te moeilijke vragen, niet te dichtbij komen emotioneel. Iemand waarmee het nu even makkelijk is om de rest te vergeten.

Josephine en Eline hebben vast ook veel diepgang, maar in de setting tot nu toe komt dat nog niet zo naar voren. Maar hoe veel hebben ze elkaar nou gezien? Het is ook maar net hoe zij zich zelf op hun gemak voelen om diepere gesprekken te voeren enzo.
Alle reacties Link kopieren Quote
Hierna worden opnames gemaakt voor de “golden bachelor”, oftewel 70 plussers. Zag er een oproep voor voorbij komen.
Alle reacties Link kopieren Quote
Vond net als anderen hier in het begin Paul het leukst, maar nu duidelijk Rien.
Hoop dat hij nog nog samen met Femke is.
Volgende week de reünie als het goed is, ben benieuwd
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik vond die 24 uurs date haast ongemakkelijk om naar te kijken. Met beide vrouwen. Paul denkt veel te zakelijk. Ik zag met beide gewoon geen echte chemie. Ligt niet aan hun maar aan Paul die er eigenlijk niet klaar voor is. Of de chemie is simpelweg niet aanwezig omdat Paul echt op uiterlijk selecteerde.

Rien en Femke daarentegen = love! ❤️
Alle reacties Link kopieren Quote
Wat is Paul nep zeg. Tijdens de 24-uursdate met Eline zeggen dat hij zich niet de bachelor voelt, dat het al een soort voelt alsof ze samen zijn. Terwijl hij al wist dat hij voor Josephine zou kiezen.

Verder vind ik het jammer dat het tot nu toe altijd zo is dat degene die als eerst op 24-uursdate gaat, niet gekozen wordt. Dat is dan direct al een spoiler. Waarom is dat, Videoland?
Geen motto
Alle reacties Link kopieren Quote
Jammer... Voor josephine gekozen... Vond t met Eline leukere match.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ben benieuwd naar de reünie. Ik vind Josephine wel veel beter passen dan Eline en vond het op het eind ook wel heel obvious dat hij voor Josephine zou gaan. Qua hele dynamiek, blikken, elkaar aanraken enzo was het allemaal veel spontaner dan bij Eline. Maar ik geloof niet dat ze nog samen zijn, daarvoor zit het denk ik echt niet diep genoeg.
Alle reacties Link kopieren Quote
Minik schreef:
16-05-2024 12:35
Ben benieuwd naar de reünie. Ik vind Josephine wel veel beter passen dan Eline en vond het op het eind ook wel heel obvious dat hij voor Josephine zou gaan. Qua hele dynamiek, blikken, elkaar aanraken enzo was het allemaal veel spontaner dan bij Eline. Maar ik geloof niet dat ze nog samen zijn, daarvoor zit het denk ik echt niet diep genoeg.
Dat denk ik ook echt niet.

En rien en Femke wat denken jullie ik denk ook uit.
Alle reacties Link kopieren Quote
Niet om hier te partypissen hoor, maar ik vond dit seizoen zo niksig. Rien en dame, tof stel, vanaf het scherm een goeie vibe. Maar die paul. Geen leuke man. Zo’n wandelende chatgp zonder enige authenticiteit. De vrouwen vond ik hartstikke mooi, maar ook niet echt sprankelend. Niksig dus.
Alle reacties Link kopieren Quote
Epicureo schreef:
16-05-2024 12:42
Niet om hier te partypissen hoor, maar ik vond dit seizoen zo niksig. Rien en dame, tof stel, vanaf het scherm een goeie vibe. Maar die paul. Geen leuke man. Zo’n wandelende chatgp zonder enige authenticiteit. De vrouwen vond ik hartstikke mooi, maar ook niet echt sprankelend. Niksig dus.
Ja echt dit!!
Ik denk ook dat ze allebei niet meer samen zijn.
Alle reacties Link kopieren Quote
Rien en Femke weet ik echt niet. Die waren wel écht verliefd op elkaar. Maar of dat standhoudt in de normale wereld en met een bizarre afstand tussen hun twee (Bali en Ibiza)? Lijkt me heel ingewikkeld. Of het is heel snel doodgebloed of ze zijn mega snel bij elkaar gaan wonen denk ik.
Alle reacties Link kopieren Quote
Epicureo schreef:
16-05-2024 12:42
Niet om hier te partypissen hoor, maar ik vond dit seizoen zo niksig. Rien en dame, tof stel, vanaf het scherm een goeie vibe. Maar die paul. Geen leuke man. Zo’n wandelende chatgp zonder enige authenticiteit. De vrouwen vond ik hartstikke mooi, maar ook niet echt sprankelend. Niksig dus.
Haha een wandelende chatgpt 😂 hoe kom je erop! Maar ben het wel met je eens. Zou Paul echt zo zijn? Of is hij zich gewoon constant heel bewust geweest van de camera en wilde hij daardoor zo vreselijk correct zijn heel de tijd? Ik weet het niet.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik kijk echt uit naar de reunie
Alle reacties Link kopieren Quote
Herkennen jullie de groene jurk van Josephine toevallig? Vind hem erg mooi!
Alle reacties Link kopieren Quote
Wat een saaaaaie aflevering. Paul is ook gewoon echt een vreselijk saaie gozer.
Alle reacties Link kopieren Quote
Hoe denken jullie dat dit zit

https://www.cosmopolitan.com/nl/enterta ... desupdate/
Alle reacties Link kopieren Quote
Bamboetafeltje schreef:
18-05-2024 07:13
Hoe denken jullie dat dit zit

https://www.cosmopolitan.com/nl/enterta ... desupdate/
Hier valt het kwartje duidelijk nog niet
Alle reacties Link kopieren Quote
Epicureo schreef:
18-05-2024 07:56
Hier valt het kwartje duidelijk nog niet
Bij mij niet. Enige wat ik kan bedenken is dat Milan nu met Paul zou gaan???
Alle reacties Link kopieren Quote
Epicureo schreef:
18-05-2024 07:56
Hier valt het kwartje duidelijk nog niet
Misschien met 1 van de productiemedewerkers?
Alle reacties Link kopieren Quote
Kitty30plus schreef:
18-05-2024 08:26
Misschien met 1 van de productiemedewerkers?
Dat zou kunnen. Ik denk wel dat Paul mu met een ander gaat, ook iemand die in t programma zat.
Alle reacties Link kopieren Quote
Bamboetafeltje schreef:
18-05-2024 08:00
Bij mij niet. Enige wat ik kan bedenken is dat Milan nu met Paul zou gaan???
Ik lees dat ze zegt dat ze nog single is. Wel weer een vaag artikel, dit.
Alle reacties Link kopieren Quote
Morgen de veelbelovende reünie...

Wat zullen de uitkomsten zijn?

Ik denk:

Rien en Fem sowieso nog samen.
Paul en Joos uit elkaar
Paul is gaan daten met Eline
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik denk dat Paul seks heeft gehad met Eline.
Geen motto
Alle reacties Link kopieren Quote
Nou, ik heb hem al gezien hoor, de reunie! En Yvonne blijkt niet de énige slechte verliezer... zo dan! Alhoewel zij zich in de reunie wel heel mooi herstelt vind ik.

Zal mij verder benieuwen, maar ik heb zo'n vermoeden dat met name Paul snel weer alleen zal zijn.
We're just two lost souls

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven