Entertainment alle pijlers

De Pfaff´s

18-11-2009 23:39 3176 berichten
Ik schaam mij diep, maar ik kijk vaak naar de Pfaff´s. Zelfs de herhalingen op rtl7 zet ik soms op.



En waarom? Ik vind er dus eigenlijk niets aan en erger mij vaak aan het gedrag van de hele familie,



Wie kijkt er nog meer naar? Wie ergert zich ook zo, maar kan het toch niet laten om de afleveringen te bekijken?
quote:Achybreaky schreef op 04 mei 2010 @ 12:02:

Vorige week in een van de afleveringen (weet niet meer of het nieuw of oud was), Sam die door het hele huis schreewt: Kelly! I laf joew! En dat zo'n zestig keer, en Kelly maar lachen....



Ik had die garnaal al lang een hoek verkocht, Bek houden jij! Ga eens hard aan het werk, dan heb je de krachten niet meer om zo irritant te doen!





Hahahahaha, garnaal!!! Wat een kleuter is het toch. Die kinderen kunnen hem ook soms zo aankijken van "amai, das mijne papa nie he? Ik ken die gast nie". En Shaanaajaa die tijdens tennisles vreselijk diva achtig zit te doen met dat haar. En vervolgens wegloopt als een volleerd mannequinneke. De enige die ik nog leuk vind is Kensjie en Debby. En Dave vind ik aan wel gaan, maar das meer omdat hij het zo uithoudt met ons Lins. Das dan toch wel knap hoor En ik vond Debby wel schattig toen Niekoolaai gisteren met die kinderen naar de winkel ging en Debby ze stond uit te zwaaien. Ik vind haar wel lief voor de kindjes. Die kale semi homo daarentegen......



Allez, vanavond weer een poging wagen. Ik ga het wel opnemen want we gaan eerst om 20.00 uur de mensen eren die voor ons hebben gezorgd dat wij deze serie in alle vrijheid kunnen zien



Greetz, big M
quote:Achybreaky schreef op 04 mei 2010 @ 12:02:

Sam ....



Ik had die garnaal al lang een hoek verkocht!





Ik snap ook echt, echt, echt niet wat Kelly in hem ziet.

Zo'n onaantrekkelijk schriel krielkipje *ril*

En dan heb ik het nog niet over z'n kinderachtige gedrag...
Alle reacties Link kopieren
quote:mjdh schreef op 04 mei 2010 @ 13:49:

[...]





Allez, vanavond weer een poging wagen. Ik ga het wel opnemen want we gaan eerst om 20.00 uur de mensen eren die voor ons hebben gezorgd dat wij deze serie in alle vrijheid kunnen zien



Greetz, big Mzekers
Alle reacties Link kopieren
quote:Jala5 schreef op 04 mei 2010 @ 11:05:

ik heb hem gisterenavond nog op het forum voor iemand gezongen......................................



Ja en zo ben ik bruut uit mijn zalige onwetendheid gesleurd. Er is hier een TOPIC over de Pfaffs



Gelukkig ben ik niet de enige die die mensen allemaal vreselijk vind, lees ik hier
Alle reacties Link kopieren
quote:gazelle schreef op 04 mei 2010 @ 12:22:

[...]





Dat was nou woonwagenchique! Onder de ouderlijke villa zitten ook nog gewoon wat wielen verborgen hoor, geloof mij maar

Gigigigi....



En ja hoor, vanavond kijken we weer massaal naar de Fam. Pfaffskes.



Merci he, en salute he,
Alle reacties Link kopieren
Oh Oh Oh, alles is al gezegd, ik kan er niets aan toe voegen!.



Achgybreaky, ik kom niet meer bij.

Maar ik vind dat die Kelly, af en toe, ook een flinke oplawaai verdiend.

Ik begin mij hoe langer hoe meer te storen, aan haar stomme gegrinnik.

Af en toe denk ik, dat ze toch iets mist, in haar bovenkamertje.

Zowiezo al, om het feit, dat zij haar oog heeft laten vallen, op een garnaal met een hoofd!!
Age is mind over matter, if you don\'t mind is doesn\'t matter
Alle reacties Link kopieren
Oh ja, nog even.



JM zou op de kappersconferentie, toch voorlezen uit eigen werk? .

Niks van gezien, of niet goed opgelet.

Misschien afgeleid door zijn 'looks'...........
Age is mind over matter, if you don\'t mind is doesn\'t matter
Alle reacties Link kopieren
quote:Mousiemous schreef op 03 mei 2010 @ 21:53:

De huidige afleveringen komen toch door de weeks om 23.00? Waarom zie ik het er voor vanavond niet bij staan dan?



Mousie, ma t/m vrijdag 19.50 rtl 7

Dan komt de herhaling vd herhaling ma t/m vrijdag 's morgens om 11.30 rtl 4



En kersverse avonturen van onze helden, 1x per week vrijdag 23.15 plusminus rtl 4. (worden niet herhaald).



U ziet, ik is een kenner.



Salut hé dadaaaaaaaaaaaaaaaaa
Age is mind over matter, if you don\'t mind is doesn\'t matter
Alle reacties Link kopieren
wat moet ik end naar beneden scrollen om jullie te vinden ,



Niemand erover dat Linsey met haar lekker billen niet van het paard af kan komen.



Als je toch alles laat zien op tv. dan ook maar echt alles.
Alle reacties Link kopieren
quote:Jala5 schreef op 05 mei 2010 @ 20:24:

wat moet ik end naar beneden scrollen om jullie te vinden ,



Niemand erover dat Linsey met haar lekker billen niet van het paard af kan komen.[afbeelding]



Als je toch alles laat zien op tv. dan ook maar echt alles.



Haha

Dat zag er inderdaad heel charmant uit. Ook hoe ze op en neer hobbelde op dat paard.



Heeft JM trouwens een boek?? Kan me niet voorstellen dat mensen dat gaan lezen.



Ik ben heel benieuwd wat voor kleding Kelly gaat verkopen.
Alle reacties Link kopieren
Weet iemand wat er ooit gebeurt is met de kledingzaak van Kelly?!?!?!?
Winkelfanaat, helaas kun je daar niet meer winkelen, want de winkel is failliet. Natuurlijk had ons Kelleke hier niets mee te maken (zij doen immers nooit iets fout), maar lag de schuld bij de mede-eigenaar/vriendin van Kel. Ik zoek het wel even op voor u.
Voila, hier het artikeltje



19 november 2008

Kledingzaak Kelly Pfaff is failliet



De kledingzaak van Kelly Pfaff, ‘Farfalle’, zal binnenkort het faillissement aanvragen. Vriendin én zakenpartner Iske Oliviers blijkt de Pfaff-dochter opgelicht te hebben en daar ging de winkel aan ten onder.



Amper negen maanden geleden opende Farfalle de deuren. De zaak van Kelly Pfaff en Iske Oliviers kreeg destijds heel wat BV’s over de vloer om de winkel in te huldigen, maar nu blijkt het BV-concept toch geen garantie op slagen. De winkel zou minder klanten over de vloer krijgen dan oorspronkelijk gedacht.



“Voor geen haar te vertrouwen”



Grootste probleem bleek echter de slechte verhouding tussen Kelly Pfaff en zakenpartner Iske Oliviers. “Iske kocht collecties aan die nog niet betaald waren. Ze sloeg compleet op hol”, aldus een bron dicht bij de familie Pfaff in Dag Allemaal.



Een leverancier moest zelfs een contract verbreken. Volgens kledingsmerk ‘Chick On A Mission’ is Iske Oliviers voor geen haar te vertrouwen. “Bovendien had ze geen flauw benul van de bedragen die ze uitgaf om collecties aan te kopen”, aldus nog een woordvoerster.



Spaarcenten kwijt



Persoonlijk gaat het Sam Gooris en Kelly Pfaff helemaal niet voor de wind. Volgens Dag Allemaal is het faillisement een financiële ramp en zal het ongetwijfeld zijn sporen nalaten. Kelly zou hoofdelijk aansprakelijk zijn voor de helft van de gemaakte schulden. Ook alle spaarcenten van Kelly staken in het bedrijf: veel geld dat ze nu dus kwijt is
Alle reacties Link kopieren
Lol thuis doe ik voor de grap wel eens Sam na met kellyyyyyyyyyyyyy i Love you, maar dan bij mij vriend.

Hondsdol wordt hij ervan! haha...
Alle reacties Link kopieren
louissavuitton thanks! Volgens mij is het in geen 1 uitzending daarover gegaan toch? Of heb ik wat gemist?
Mochten jullie nog een moederdagske cadeautje willen. Hier heb ik DE tip.



Kelly Pfaff en Iske Oliviers, de meisjes van farfalle

Nu met 30% korting te bestellen voor 21,95



Kelly Pfaff en Iske Oliviers openden begin 2008 hun kledingzaak Farfalle in Nijlen. Naast het verkopen van kleding verzorgen de twee vriendinnen er ook workshops op het gebied van make-up & styling. Op verzoek van hun klanten brachten ze dit boek uit waarin al hun kennis werd gebundeld.

'Dit boek is dé gids voor alle vrouwen die zich niet alleen vanbinnen goed voelen, maar er ook zo willen uitzien', aldus Kelly Pfaff. (Carmen en Lyndsey hebben dit boek zeker nog niet gelezen)Met dit handboek zullen ze daar zeker in slagen. DE ULTIEME MAKE-UP & STYLINGBijBEL (amai, de kunst van het van je zelf overschatten is overgeslagen van vader op dochter) is geschreven in klare taal en geeft antwoorden op massa's vragen die de vrouw van vandaag zich stelt.



Recensie

Begin 2008 openden Kelly Pfaff (dochter van ex-Rode Duivels-keeper Jean-Marie) en Iske Oliviers een - ondertussen al weer gesloten - kledingzaak, die ook workshops organiseerde rond make-up, gelaatsverzorging en styling. Het relaas van de zaak was een van de verhaallijnen in de Vlaamse realitysoap over de familie Pfaff (VTM). In dit boek bundelen Pfaff en Olivier hun kennis op het gebied van styling en make-up. In deel een, over make-up en verzorging, geven de twee auteurs tips om je huid te onderhouden. Daarnaast wordt ingegaan op de verschillende soorten make-up en hun toepassing bij uiteenlopende gelegenheden. Deel twee besteedt aandacht aan het verzorgen van je haar. In het omvangrijkste derde deel staat de styling centraal, met aandacht voor de verschillende seizoenstypes en dresscodes, het vinden van de perfecte jeans, vintage kleding etc. Het boekje heeft een heldere structuur en een overzichtelijke, kleurrijke lay-out, met talrijke kleurenfoto's op dun, glanzend papier. Een handige gids met beknopte, luchtige informatie. Achteraan vind je twee uitscheurbare kortingsbonnen

Redactie Vlabin-VBC



Handig ook, die 2 uitscheurbare kortingsbonnen!







Saluutjes!
quote:winkelfanaat schreef op 05 mei 2010 @ 21:54:

louissavuitton thanks! Volgens mij is het in geen 1 uitzending daarover gegaan toch? Of heb ik wat gemist?



Nee, daar is volgens mij ook niets van uitgezonden en gaan gewoon door met het spelen van de perfecte familie zonder zorgen.



Ik denk wel dat Kel in de financiele shit zit nu. Als je een BV start, ben je hoofdelijke aansprakelijk voor alle schulden.
Binkie, ik wist niet dat jij ook aan dit filmpje hebt meegewerkt. Had het even gezegd, want dan hadden we samen naar de kapper kunnen gaan. Helaas zie je bij mij nog wel een snor.



Hier een filmpje van YouTube van de fans over alle roddels van de Pfaffs.



Man Bijt Hond - Fans blijven famillie Pfaff trouw
Alle reacties Link kopieren
Sorry dat ik dit topic kom vervuilen met wat feitelijk gezever. De Pfaffs zijn voor mij ook vooral een bron van onnadenkend vermaak...., maar ik moet het toch ff kwijt zodat we met zijn allen wel met goede argumenten over deze familie kunnen roddelen! quote:louisavuitton schreef op 05 mei 2010 @ 22:22:

[...]

Ik denk wel dat Kel in de financiele shit zit nu. Als je een BV start, ben je hoofdelijke aansprakelijk voor alle schulden.

Dat klopt niet hoor. BV betekent Besloten Vennootschap en een BV is een rechtspersoon. De BV is zelfstandig drager van rechten en plichten en kan dus kopen en verkopen, huren en verhuren.

Schuldeisers van de BV kunnen zich slechts verhalen op het vermogen van de BV. Het privévermogen van alle betrokken personen zoals de directeur(en) en commissarissen is dus in beginsel beschermd tegen aansprakelijkheid voor schulden van de vennootschap.



Bron
Alle reacties Link kopieren
Louisa , Oh my god, ik dacht dat WIJ fans waren.



Nou hier kunnen wij toch nog wat van leren hé, hoe deze lieve mensen, door het vuur gaan, voor hun superhelden.

Ja, ik was erbij, incognito, maar je hebt het ontdekt, blijft onder ons hé ??



En voor alle duidelijkheid, voor alle afkrakers, aanhangers van de familie hier, wat je niet ziet, is er ook niet!! .



Carmen stiekum drinken?

JM vreemdgaan?

Kelly een relatie met haar zwager??



Nee, nee, nee,

Want dan hadden ze dat gefilmd, én uitgezonden!!.

De Pfaffs hebben geen geheimen.Punt.

Dank je Louisa, ik lach me kapot



Saluutjes hé...........
Age is mind over matter, if you don\'t mind is doesn\'t matter
Alle reacties Link kopieren
Trouwens, ik heb het filmpje nog een keer gekeken, maar meid, inderdaad, jouw 'undercoveractie', is veeeel beter gelukt dan de mijne.



Volgende keer samen dan maar??, ik kan nog van je leren!



Tot subietekes, dadaaaaaaaaaaaaaaaaaa........
Age is mind over matter, if you don\'t mind is doesn\'t matter
Jean Marie verdient een lintje met zijn zeer ontroerende speech voordat hij gesigneerde boeken ging uitdelen. Tot tranen toe geroerd zaten wij aan de koffie. Nee, dit heeft zo'n impact dat we er even van moeten bijkomen. We hebben gewoon de rest van de avond stil en vol emoties elkaars hand vasthoudend op de bank gezeten. Wat een man, wat een inhoudt en wat een vechtersmentaliteit. Dat kun je zien, dat voel je en dat merk je...... God, ik krijg het al weer te kwaad al ik dit zo opschrijf. Vegeef me, wij trekken ons even terug...



M
Alle reacties Link kopieren
quote:winkelfanaat schreef op 05 mei 2010 @ 21:54:

louissavuitton thanks! Volgens mij is het in geen 1 uitzending daarover gegaan toch? Of heb ik wat gemist?In de herhalingen, zijn Kelly en haarstelende compagnon beste vriendin, gezellig de winkel aan het verven.



Het moet nog komen, we zitten op de eerste rij!!
Age is mind over matter, if you don\'t mind is doesn\'t matter
Alle reacties Link kopieren
Helaas Binkie, volgens mij wordt het ook niet uitgezonden, hoeveel herhaling van herhaling van herhalingen wij ook kijken



groetjes









wilde nog wel even laten weten dat ik het Ave Maria bijna onder de knie heb.
Ik snapput niet hoor..



Wat kunnen kappers leren van JM Pfaff? Of kwam hij daar alleen om zijn boekske aan de man te brengen?



Vond het gister behoorlijk schandalig dat JM een fles wijn cadeau kreeg en die gelijk weggaf aan een toeschouwer.



En Broes vond ik weer enorm hinderlijk in de kinderboerderij, hij vond niks boeiend!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven