Entertainment alle pijlers

Docu Onvoorwaardelijk

22-03-2024 23:00 431 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Wat vinden jullie van de docu Onvoorwaardelijk ? (sinds 21 maart te zien op NPO 2doc). Echt bizar, ik heb met verbazing zitten kijken.
Alle reacties Link kopieren Quote
september schreef:
29-03-2024 16:57
Ik ben ook tegen de doodstraf, maar meer uit angst dat er om wat voor reden dan ook ergens een vergissing wordt gemaakt, en iemand ten onrechte ter dood wordt veroordeeld.

Maar dat eindeloos wachten op je dood vind ik ook niets. Als je dan een doodstraf hebt, laat het wachten daarop dan geen jaren duren.
De onherroepelijkheid is een ding. En het is ook barbaars, inhumaan en niet passend in een beschaafde samenleving.

Dat iemand zo gevaarlijk is dat ie de rest van zijn leven achter hele dikke tralies moet, oké. En dat dat sober is, ook logisch. Maar er is wel een soort ondergrens aan hoe je mensen kunt behandelen vind ik.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik weet niet van wie ik naarder werd , van wat hij allemaal op zijn kerfstok had of van haar .
Zou Billy nog meer penvriendinnen hebben vroeg ik me af ?
Alle reacties Link kopieren Quote
Paska schreef:
24-03-2024 10:27
Die ‘liefde’ van beiden is ingegeven door de onvolkomenheid van het eigen leven en heeft niets te maken met de ander. Zij is niet verliefd op hem, zij is verliefd op het idee van een man hebben en kunnen fantaseren over een leven samen dat toch nooit zal gebeuren. En hij heeft afleiding, geld en aandacht.
Spijker op z'n kop.
Alle reacties Link kopieren Quote
Paska schreef:
24-03-2024 10:27
Die ‘liefde’ van beiden is ingegeven door de onvolkomenheid van het eigen leven en heeft niets te maken met de ander. Zij is niet verliefd op hem, zij is verliefd op het idee van een man hebben en kunnen fantaseren over een leven samen dat toch nooit zal gebeuren. En hij heeft afleiding, geld en aandacht.
Spijker op z'n kop.
Alle reacties Link kopieren Quote
Yildizlar2 schreef:
30-03-2024 22:27
Ik weet niet van wie ik naarder werd , van wat hij allemaal op zijn kerfstok had of van haar .
Zou Billy nog meer penvriendinnen hebben vroeg ik me af ?
Vast wel
Alle reacties Link kopieren Quote
Yildizlar2 schreef:
30-03-2024 22:27
Ik weet niet van wie ik naarder werd , van wat hij allemaal op zijn kerfstok had of van haar .
Zou Billy nog meer penvriendinnen hebben vroeg ik me af ?
Nou hij heeft gemoord, zij niet dus van wie ik misselijker word weet ik wel. Maar haar gedrag is wel zeer opmerkelijk ja en het is een fijn idee dat hij haar nooit zal kunnen meesleuren in zijn moordzucht.

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven