Entertainment alle pijlers

Doorgeefvraag Filmquotes

30-04-2016 02:26 208 berichten
De kans is groot dat een paar filmhuis-fanatici dit topic voor eeuwig gijzelen, maar ik waag het er toch maar op; het Doorgeefvraag Filmquotes Topic.



De regels zijn eenvoudig; je benoemt de film waaruit je voorganger iets gequote heeft en poneert zelf een nieuwe quote.





'Because of the metric system?'
Alle reacties Link kopieren
Mijne is misschien een beetje moeilijk, hint: Will Ferrell speelt mee in deze film.
When the power of love is greater than the love of power, the world will know peace. -Bob Marley-
quote:SuzanneSuus schreef op 01 mei 2016 @ 14:12:

Oh, naamkaartje... DûhIk zie hier een Carice van Houten bij dus ik gok op "Alles is liefde".
Alle reacties Link kopieren
quote:Velma schreef op 01 mei 2016 @ 14:21:

[...]





Ik zie hier een Carice van Houten bij dus ik gok op "Alles is liefde".Yup
Je bent zelf een theepot
@Sapsorrow, Step brothers?



Have you ever thought, right, but you don't know, but you may have already lived the happiest day in your whole fuckin' life and all you have left to look forward to is fuckin' sickness and purgatory?
quote:Sapsorrow schreef op 01 mei 2016 @ 14:18:

Mijne is misschien een beetje moeilijk, hint: Will Ferrell speelt mee in deze film.Dan moet je wel eerst weten wie dat is
quote:Amand schreef op 01 mei 2016 @ 14:29:

[...]





Dan moet je wel eerst weten wie dat is



Van oa. Zoolander.



Will Ferrell
Alle reacties Link kopieren
Excellent is uit Bill en Ted's excellent adventures. Maar misschien is het in mijn hoofd logisch omdat in mijn hoofd Keanu Reeves het zegt zoals hij het zegt in de film
Alle reacties Link kopieren
'So there you go: less then Madonna, more then Princess Di, I hope'
Alle reacties Link kopieren
quote:Velma schreef op 01 mei 2016 @ 14:28:

@Sapsorrow, Step brothers?



Have you ever thought, right, but you don't know, but you may have already lived the happiest day in your whole fuckin' life and all you have left to look forward to is fuckin' sickness and purgatory?Jaaaaaa! Moeilijke he! Ik weet jouwe niet eigenlijk en de laatste over Madonna en Di ook niet.
When the power of love is greater than the love of power, the world will know peace. -Bob Marley-
Alle reacties Link kopieren
quote:Amand schreef op 01 mei 2016 @ 14:29:

[...]





Dan moet je wel eerst weten wie dat is Wie kent Will Ferrell nu niet?? Grappigste man op aarde! Nou ja, 1 van de. Stepbrothers is echt hilarisch, vind ik zelf. Blades of Glory, ook een errrg leuke film met Ferrell.
When the power of love is greater than the love of power, the world will know peace. -Bob Marley-
quote:Sapsorrow schreef op 03 mei 2016 @ 01:20:

[...]





Wie kent Will Ferrell nu niet?? Grappigste man op aarde! Nou ja, 1 van de. Stepbrothers is echt hilarisch, vind ik zelf. Blades of Glory, ook een errrg leuke film met Ferrell.Nee, dat is een vergissing hoor. De grappigste man op aarde is Ricky Gervais Zie hier het bewijs
quote:Sapsorrow schreef op 03 mei 2016 @ 01:18:

[...]





Jaaaaaa! Moeilijke he! Ik weet jouwe niet eigenlijk en de laatste over Madonna en Di ook niet. Zal ik 'm verklappen?
Alle reacties Link kopieren
quote:Velma schreef op 03 mei 2016 @ 22:36:

[...]





Zal ik 'm verklappen? Waarom zou je het niet doen? Nu ligt het draadje stil
Alle reacties Link kopieren
I was pushed! It wasn't my time to go! Een nieuwe dan maar? Deze roepen ik en mijn vriend nog steeds wel eens tegen elkaar. Het is een nogal hilarische scene, vinden wij zwarte humor liefhebbers.
When the power of love is greater than the love of power, the world will know peace. -Bob Marley-
Alle reacties Link kopieren
quote:Sapsorrow schreef op 06 mei 2016 @ 19:32:

I was pushed! It wasn't my time to go! Een nieuwe dan maar? Deze roepen ik en mijn vriend nog steeds wel eens tegen elkaar. Het is een nogal hilarische scene, vinden wij zwarte humor liefhebbers.Ik denk dat de quote nogal veranderd is door jullie eigen gebruik.
Alle reacties Link kopieren
quote:chocolol schreef op 07 mei 2016 @ 01:13:

[...]





Ik denk dat de quote nogal veranderd is door jullie eigen gebruik.Eh nee hoor. Weet je welke quote ik bedoel dan? De scene?
When the power of love is greater than the love of power, the world will know peace. -Bob Marley-
Alle reacties Link kopieren
Op 4:17 Hij zegt idd niet dezelfde combinatie als ik heb gequote. Hij zegt het wel meerdere keren, later ook nog. Maar ik heb idd zelf die twee quotes aan elkaar geplakt. Omdat ze inhoudelijk bij elkaar horen.



Maar goed, er is geen animo meer voor, geloof ik.
When the power of love is greater than the love of power, the world will know peace. -Bob Marley-
Alle reacties Link kopieren
Nog eens proberen?



'I'm just a happy camper!'
Vervelend werk en gekke kleren en likdoorns en inkomensbelasting
Alle reacties Link kopieren
Helemaal niemand?
Vervelend werk en gekke kleren en likdoorns en inkomensbelasting
Is dat niet van American Psycho??
Alle reacties Link kopieren
Goed! Heb je een quote?
Vervelend werk en gekke kleren en likdoorns en inkomensbelasting
"Ze hebben hem gepakt. En hij was er niet vies van!"



Uhm... Ok, een makkelijke:



'Yeah, I have a bubbling candle'
Alle reacties Link kopieren
BABYLON candle



Stardust, ja?
Hahhahhaa ja!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven