Entertainment alle pijlers

Een Huis Vol: Topic ook voor buiten de tv seizoenen

07-04-2024 18:16 2222 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik heb maar even een nieuw topic aangemaakt. Hier mag alles besproken worden, over de serie maar ook over wat de gezinnen op de sociale media delen.

Hou het wel netjes.

Mocht RQ reageren hier, AUB negeren, geen reacties geven zodat we dit topic open kunnen houden.

aanvulling door de moderator:
- hou het netjes, post geen dingen die je ook niet tegen iemand persoonlijk zou zeggen.
- geen negatief commentaar op de kinderen
- de mensen die door jullie besproken worden, mogen hier zelf op reageren. Reageer er netjes op.

Ik ga hier weer structureel meelezen, als het niet goed gaat, zal ik nog 1 x een topicwaarschuwing geven. Daarna gaat het topic op slot en komt dan ook niet meer terug.
naadje79 wijzigde dit bericht op 11-04-2024 20:33
62.98% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren Quote
dubbel
Alle reacties Link kopieren Quote
Loesiepoesie2 schreef:
20-05-2024 20:04
De lieve vriendinnen zitten er leuk bij.

Dat moet janneke natuurlijk wel even of film zetten zo'n mooie plek, effe andere wereld dan hun eigen bouwval.
Ze durft gewoon hun eigen krot niet te laten zien.
Alle reacties Link kopieren Quote
Die moeder van Sven is er ook bij zo te zien.
En Johan 'rund' alles, volgens Janneke.
Alle reacties Link kopieren Quote
Janneke is veranderd. Van nooit bij de kinderen weg willen naar met lieve vrienden naar Duitsland mogen vliegen en nu met lieve vriendinnen in een villa mogen verblijven.
Ik ben benieuwd of de boel thuis werkelijk door Johan draaiende gehouden wordt (hoeft hij niet te werken?) of dat de oudste meiden dat met weer andere lieve vrienden regelen. Ik zou daar wel een dagje een vlieg op de muur willen zijn.
Alle reacties Link kopieren Quote
Naadje79 schreef:
20-05-2024 21:14
Marcel heeft de seizoenen waarin zijn gezin meedeed teruggekeken en geeft weer even aan dat dat de seizoenen van zijn gezin en de Baumgards de leukste, emotioneelste en gezelligste seizoenen waren. Daarna is het allemaal erg uitgemolken volgens hem.

Klaagt er ook over dat nadat in seizoen 2 Peter Mirjam op het strand ten huwelijk vroeg met rozenblaadjes in het zand en dat dat later (toen vroeg Michel Nadine ten huwelijk) nog eens werd gedaan. En over weekendjes weg e.d., dat deden zij maar hij is het er blijkbaar niet mee eens dat andere gezinnen dat ook deden. Thaila heeft een reactie met dat de programmamakers zich aan een script moeten houden en dat er inderdaad bijna niks nieuws te zien is.
Een rare knakker.
Ik zag van de week iemand daar posten dat ze de eerste seizoenen had teruggekeken. Een dag later of diezelfde avond post Marcel dat ze de eerste seizoenen teruggekeken hadden.(dat heeft hij dan snel gedaan)
Dat bericht is weg en nu post hij het nog eens, met die sneer erbij, te weinig reacties gehad zeker?
En je mag hem niet tegenspreken.
Maar hij spreekt zichzelf erg tegen. Je mag niks over andere deelnemers zeggen het gaat nml om zijn gezin, die groep. Maar zelf benoemt hij dan wel dat andere deelnemers hun 'na-apen' hun doen en laten wordt volgens hem uitgemolken. De fantast.
En dat iemand de groep heeft verlaten, omdat ze het niet eens was met hem. Ja, tss zodra je een letter typt die meneer niet zint, wordt je eruit geknikkerd. Zou die persoon echt zelf gegaan zijn? :rofl: dat kan ie vast niet hebben. Elke dag checkt 'zijn team' (en hij) of alles goed verloopt in die groep. Alsof het God weet wat is. Oh, en je kunt haarstrikjes winnen, een dochter heeft een webshop. Je moet alleen opsommen hoeveel kleindochters en hoeveel kleinzoons ze hebben.
Ik vind het knap als je dat weet, want het is enorm vaag daar.
Je mag ook alleen zijn gezin en de Baumgards benoemen, typt hij. Knètter.
Deze man is zó graag gekend.
Gelukkig was tijdens hun deelname dat influence gebeuren nog niet zo in trek. :worship: Ik zie hem al Cloud pillo's aanprijzen.
Ik had graag 1x gezien hoe het daar nu is, maar nu ik die tekst van hem zie, doe maar niet.
Je kon't altaid nog bakker worre
Alle reacties Link kopieren Quote
makiko schreef:
20-05-2024 23:20
Een rare knakker.
Ik zag van de week iemand daar posten dat ze de eerste seizoenen had teruggekeken. Een dag later of diezelfde avond post Marcel dat ze de eerste seizoenen teruggekeken hadden.(dat heeft hij dan snel gedaan)
Dat bericht is weg en nu post hij het nog eens, met die sneer erbij, te weinig reacties gehad zeker?
En je mag hem niet tegenspreken.
Maar hij spreekt zichzelf erg tegen. Je mag niks over andere deelnemers zeggen het gaat nml om zijn gezin, die groep. Maar zelf benoemt hij dan wel dat andere deelnemers hun 'na-apen' hun doen en laten wordt volgens hem uitgemolken. De fantast.
En dat iemand de groep heeft verlaten, omdat ze het niet eens was met hem. Ja, tss zodra je een letter typt die meneer niet zint, wordt je eruit geknikkerd. Zou die persoon echt zelf gegaan zijn? :rofl: dat kan ie vast niet hebben. Elke dag checkt 'zijn team' (en hij) of alles goed verloopt in die groep. Alsof het God weet wat is. Oh, en je kunt haarstrikjes winnen, een dochter heeft een webshop. Je moet alleen opsommen hoeveel kleindochters en hoeveel kleinzoons ze hebben.
Ik vind het knap als je dat weet, want het is enorm vaag daar.
Je mag ook alleen zijn gezin en de Baumgards benoemen, typt hij. Knètter.
Deze man is zó graag gekend.
Gelukkig was tijdens hun deelname dat influence gebeuren nog niet zo in trek. :worship: Ik zie hem al Cloud pillo's aanprijzen.
Ik had graag 1x gezien hoe het daar nu is, maar nu ik die tekst van hem zie, doe maar niet.

Marcel beweerd ook dat ze vorig jaar zijn gevraagd voor een "Hoe is het nu met" aflevering maar dat ze daar niet aan mee wilden doen. Geloof er niks van dat ze daarvoor zijn gevraagd.
Alle reacties Link kopieren Quote
-
Fox off!
Alle reacties Link kopieren Quote
minnimouse schreef:
20-05-2024 21:29
Die moeder van Sven is er ook bij zo te zien.
En Johan 'rund' alles, volgens Janneke.
Er was een volger die had “Johan 🐄alles” gezet🤣 vervolgens had iemand anders er een opmerking over gemaakt in de trant van “scherp van je” 🤣🤣. Die opmerking was later weg en er staat nu runt in het verslag. Mijn vermoeden is dat de lieve vriendinnen Janneke hebben geleerd hoe ze haat berichtje kan corrigeren….en hopelijk wat taalles gegeven, heel liefdevol uiteraard.
Ze zijn allemaal vrij slank, hebben de Heer gevonden, dus geen reset of pillen nodig, das nou jammer voor de klandizie. Verder is weer een “getuigenis” met voor en na foto te zien op de gezondmetjelies pagina, wat opvalt is dat die persoon ook “gezondmet” voor haar naam heeft en op vragen over de kosten etc zegt ze net als Janneke “stuur maar een DM” Ik ben zeer benieuwd hoe Jannekes eetpatroon tijdens het vriendinnen/zustersindeHeer uitje zal zijn….
Anderen vinden wat van mij, ikzelf ook.
Alle reacties Link kopieren Quote
minnimouse schreef:
20-05-2024 21:29
Die moeder van Sven is er ook bij zo te zien.
En Johan 'rund' alles, volgens Janneke.
Er was een volger die had “Johan 🐄alles” gezet🤣 vervolgens had iemand anders er een opmerking over gemaakt in de trant van “scherp van je” 🤣🤣. Die opmerking was later weg en er staat nu runt in het verslag. Mijn vermoeden is dat de lieve vriendinnen Janneke hebben geleerd hoe ze haar berichtje kan corrigeren….en hopelijk wat taalles gegeven, heel liefdevol uiteraard.
Ze zijn allemaal vrij slank, hebben de Heer gevonden, dus geen reset of pillen nodig, das nou jammer voor de klandizie. Verder is weer een “getuigenis” met voor en na foto te zien op de gezondmetjelies pagina, wat opvalt is dat die persoon ook “gezondmet” voor haar naam heeft en op vragen over de kosten etc zegt ze net als Janneke “stuur maar een DM” Ik ben zeer benieuwd hoe Jannekes eetpatroon tijdens het vriendinnen/zustersindeHeer uitje zal zijn….
Anderen vinden wat van mij, ikzelf ook.
Alle reacties Link kopieren Quote
Dat huis waar de vriendinnen van Janneke verblijven ziet er wel goed uit.
Alle reacties Link kopieren Quote
yellowpino schreef:
21-05-2024 10:04
Dat huis waar de vriendinnen van Janneke verblijven ziet er wel goed uit.
Ja anders komen ze nooit meer terug haha.

Ik ben benieuwd of de slaapkamer van Harrie nu eindelijk al klaar is. Want daar zou meteen aan begonnen worden in die garage toch?
Ze hebben beiden een grote familie en als je die niet eens te slapen kunt hebben als ze eens overkomen, is toch wel treurig.
En de dochters maar zeggen op tv: o het is nog best groot, op de foto's leek het kleiner!

Zou Janneke haar vriendinnen nu langs alle bezienswaardigheden in de omgeving slepen? Naar het koffietentje waar ze graag "mogen" eten. Naar de padelbaan waar ze "even lekker mag" padellen.
Naar alle terrasjes waar ze graag "mogen" zitten met "de toppers ". Naar het restaurant waar topper Jennie "mag" afwassen. Maar de B&B waar Aida "mag" werken.
En dan 's avonds krijgen de lieve vriendinnen "lekker gezonde kost" volgens het LifePlus dieet. Ze komen herboren thuis. :sun:
Alle reacties Link kopieren Quote
Naadje79 schreef:
21-05-2024 00:51
Marcel beweerd ook dat ze vorig jaar zijn gevraagd voor een "Hoe is het nu met" aflevering maar dat ze daar niet aan mee wilden doen. Geloof er niks van dat ze daarvoor zijn gevraagd.
En verder geen enkele familie zeker.
Dat is hier een paar keer geopperd; 'een Hoe is het nu met aflevering'
Hij haalt wat dingen doorelkaar denk ik. :cheers:
Je kon't altaid nog bakker worre
Alle reacties Link kopieren Quote
yellowpino schreef:
21-05-2024 10:04
Dat huis waar de vriendinnen van Janneke verblijven ziet er wel goed uit.
Even een kleine interruptie wat betreft de VVVVVVVVV: Als we die Voor Viva Vrouwen Vips Vlog Van Vandaag Vrolijke Vakantietour gaan mogen doen, kies ik toch voor dit huis ipv de vallei.


sorry :$
Je kon't altaid nog bakker worre
Alle reacties Link kopieren Quote
Het contrast tussen waar de vriendinnen verblijven en de vallei villa krot woning van de Jelies is wel heel erg groot. Janneke zal wel zeggen: dit is zoals Johan ons huis ook gaat maken. Zoals iemand hierboven beschreef hoe het in refo families er aan toe gaat is schokkend. Maar denk wel dat het bij de Jelies ook zo gaat.
Alle reacties Link kopieren Quote
En Sofie weer blij in een dure Amsterdamse winkelstraat en sjieke koffie drinken. Hoe oppervlakkig kun je zijn?
Alle reacties Link kopieren Quote
yellowpino schreef:
21-05-2024 14:41
En Sofie weer blij in een dure Amsterdamse winkelstraat en sjieke koffie drinken. Hoe oppervlakkig kun je zijn?
En natuurlijk weer de temperatuur op haar dashboard (en uiteraard ook het Porsche logo, zodat we vooral niet vergeten wat voor merk auto ze rijdt).
Alles voor de likes en de aandacht. Stel dat ze een week in isolatie moest verblijven... Ze werd stapelgek zonder al die prikkels.
Alle reacties Link kopieren Quote
yellowpino schreef:
21-05-2024 14:41
En Sofie weer blij in een dure Amsterdamse winkelstraat en sjieke koffie drinken. Hoe oppervlakkig kun je zijn?
Kinderachtig vooral, om daar zo op te kicken.
Alle reacties Link kopieren Quote
yellowpino schreef:
21-05-2024 14:41
En Sofie weer blij in een dure Amsterdamse winkelstraat en sjieke koffie drinken. Hoe oppervlakkig kun je zijn?
Lekker aandacht trekken dat ze op de PC hooftstraat is.. Ik ken niemand die vanaf Schiphol nog "even" de binnenstad in gaat :nut:
Alle reacties Link kopieren Quote
Jenn-1806 schreef:
21-05-2024 17:52
Lekker aandacht trekken dat ze op de PC hooftstraat is.. Ik ken niemand die vanaf Schiphol nog "even" de binnenstad in gaat :nut:
Nee, da's ook een onzalig plan. Qua drukte, qua parkeergeld, qua alles. :-|

Waar ik me altijd over verbaas, maar is vast al eens ter sprake gekomen, is dat de kinderen iedere keer weer met de auto naar school worden gebracht. Zo groot kan Oudenbosch toch niet zijn. Hoezo kunnen ze niet fietsen?
meisje85 wijzigde dit bericht op 21-05-2024 21:04
0.89% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren Quote
MinaBakgraag schreef:
21-05-2024 17:17
En natuurlijk weer de temperatuur op haar dashboard (en uiteraard ook het Porsche logo, zodat we vooral niet vergeten wat voor merk auto ze rijdt).
Alles voor de likes en de aandacht. Stel dat ze een week in isolatie moest verblijven... Ze werd stapelgek zonder al die prikkels.
Maar..... ze wil vooral niet opschepperig overkomen 🙈
Alle reacties Link kopieren Quote
meisje85 schreef:
21-05-2024 17:56
Nee, da's ook een onzalig plan. Qua drukte, qua parkeergeld, qua alles. :arrow:

Waar ik me altijd over verbaas, maar is vast al eens ter sprake gekomen, is dat de kinderen iedere keer weer met de auto naar school worden gebracht. Zo groot kan Oudenbosch toch niet zijn. Hoezo kunnen ze niet fietsen?
Dan moet sofie ook met d'r luie reet gaan fietsen. En Sofie showed denk ik ook graag haar porsg bij het schoolplein.
#doeslief
Alle reacties Link kopieren Quote
meisje85 schreef:
21-05-2024 17:56
Nee, da's ook een onzalig plan. Qua drukte, qua parkeergeld, qua alles. :arrow:

Waar ik me altijd over verbaas, maar is vast al eens ter sprake gekomen, is dat de kinderen iedere keer weer met de auto naar school worden gebracht. Zo groot kan Oudenbosch toch niet zijn. Hoezo kunnen ze niet fietsen?
Die vrouw heeft het zo druk dat ze daar echt geen tijd voor heeft :rofl: Laatst deelde ze een foto vanuit de auto (al wachtend bij school)am met bijschrift dat het zo'n heerlijk weertje was, ook zoiets.. :HA:
jenn-1806 wijzigde dit bericht op 21-05-2024 20:03
Reden: Aanvulling
2.36% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren Quote
Loesiepoesie2 schreef:
21-05-2024 19:46
Dan moet sofie ook met d'r luie reet gaan fietsen. En Sofie showed denk ik ook graag haar porsg bij het schoolplein.
Porsche :rofl:
Alle reacties Link kopieren Quote
Fairytale schreef:
21-05-2024 19:15
Maar..... ze wil vooral niet opschepperig overkomen 🙈
:HA:
Nou echt, dat is wel uitspraak van haar. En die winkel logo's, koffie printjes en temperatuur foto's altijd, nu met als extraatje, steeds met dat auto logo er bij.
Zo iemand kun je toch niet serieus nemen?
Waarom zouden ze zelf niet in het Hilton zitten, als beroemde joetjoebers zijnde? Nu sturen ze hun dochter die bijna nooit thuis (in de vlog) is.
En waarom zou ze Jan gekookt hebben? #vragen#vragen
Je kon't altaid nog bakker worre
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik denk dat Merel er weinig trek in had dat haar ouders meegingen. En hadden ze haar niet op die school opgegeven en daarbij vermeldt dat zij de pr/social media van de bedrijven van haar ouders doet oid?

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven