Entertainment alle pijlers

Er is geen bal op de teevee

02-03-2013 19:06 36 berichten
Alle reacties Link kopieren
En dat voor een zaterdagavond in wording. Ik kan kiezen uit een paar wazige films, of is Hairspray leuk?

En wat stomme series, ligt het aan mij of wordt het steeds droeviger.

Of heb ik het helemaal mis en is er straks een serie die ik moet volgen!

Vertel het mij..:)
quote:Summerdance schreef op 02 maart 2013 @ 20:01:

YELLLLLLLLLLL

je bent terug!!



Haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai wat leuk om je te zien. Hoe gaat het met je, ik hoop da thet goed gaat, en ook met Summerhond
Alle reacties Link kopieren
quote:yellowlove2punt0 schreef op 02 maart 2013 @ 20:08:

[...]





wat leuk om je te zien. Hoe gaat het met je, ik hoop da thet goed gaat, en ook met Summerhond

Hier alles goed!

Summerhond wordt SummerSenior, maar hij doet nog lekker mee
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
discovery channel en mijn recorder...
hoi yellow!! we hebben je gemist!
quote:newimprovedkitty schreef op 02 maart 2013 @ 20:15:

hoi yellow!! we hebben je gemist!ik jou ook!
Alle reacties Link kopieren
Daarom kijk ik naar film 1. Hoef ik me niet meer te ergeren aan reclames en andere platte meuk.
Alle reacties Link kopieren
oh ik dacht al dat ik de enige was hier die Sjors keek.

Schandalig he, het lijkt wel een latijns-amerikaanse bus. Stond geprogrammeerd op 20.40u, werd toen 21.10, en uiteindelijk begint ie nu!
Im the root of all thats evil but you can call me cookie
The Mist is erg spannend maar... Niet geschikt als je snel blijft 'hangen' in films. Ik ga wel kijken denk ik. Eens even kijken hoe het is als je al dingen weet.
Ik zat net even de showbizzquiz te kijken en ik kan niet stoppen met kijken naar dat pak van Ron Brandsteder. Wat zit dat pak slecht zeg, zeker toen hij het jasje dicht had. En dat kruis Ik kan alleen maar gefascineerd kijken naar dat kruis. Wat zit dat slecht.

Brigitte Kaandorp vind ik een slechte show. Pfff, wat is zij hierin vermoeiend.

En geloof het of niet, ik woon in Belgie en kan geen Belgische zenders ontvangen.

Ga maar weer kijken naar het kruis van Ron.
Alle reacties Link kopieren
Hahaha, veel plezier;)

Moest kiezen tussen Brigitte en Jochem, B gekeken maar was helaas teleurstellend:( en dus niet helemaal afgekeken. Jochem gedownload en gaan we morgen kijken, ben benieuwd!
Alle reacties Link kopieren
Ai! Pan's labyrinth is ook net begonnen. Mocht je zin hebben in een geweldige film... Dit is een van de beste ooit...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven