Entertainment alle pijlers

Ex on the Beach Double Dutch

05-09-2016 10:29 899 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hierbij zoals beloofd het Ex on the Beach topic!



Elke zondag om 22.00 bij MTV


Afbeelding
anappleaday wijzigde dit bericht op 31-05-2017 10:32
32.50% gewijzigd
Die vrouwen hebben echt 0% zelfrespect. Wat ziet die Lynn in Allesio. Hoe die bij het diner zat. Vreselijk.
Alle reacties Link kopieren
Ikkuz schreef:
19-05-2020 15:32
Die vrouwen hebben echt 0% zelfrespect. Wat ziet die Lynn in Allesio. Hoe die bij het diner zat. Vreselijk.
Dit.
Ik heb net gekeken en ik kreeg plaatsvervangende schaamte van hoe Lynn achter Alessio aan liep.
Zij is toch veel te goed voor dat?
Alle reacties Link kopieren
Dat accent van Julie vind ik echt tenenkrommend.
Zooo zeikerig
Frankly my dear, I don"t give a damn
Ik wilde wat afleveringen terug kijken, maar blijkbaar gooit MTV ze na verloop van tijd er van af? :(
Is dat nieuw? Meende van vroeger dat ik nog jaren later terug kon kijken... wel balen dit... mis nu iets van 3 afleveringen @(
Goed, ben nu weer bij. Man man man wat een seizoen. Weet ook niet of ik die speciale powers van de nieuwe exen nou geslaagd vind of gewoon voor cheap ass drama zorgen.

Lie... echt zonde, ziet er niet uit meer.
Goed dat alessio weg werd gestuurd, daar kreeg ik ook de kriebels van zeg.

En waaaaaaarom lopen al die meiden zo achter van die losers aan? Lynn, ayla, olivia, julie... echt stuk voor stuk. Zit echt met rollende ogen naar het scherm te kijken. :facepalm:

Maar goed, daarvoor blijft het guilty pleasure ;-D
Asphyxiated schreef:
23-05-2020 19:06
Goed, ben nu weer bij. Man man man wat een seizoen. Weet ook niet of ik die speciale powers van de nieuwe exen nou geslaagd vind of gewoon voor cheap ass drama zorgen.

Lie... echt zonde, ziet er niet uit meer.
Goed dat alessio weg werd gestuurd, daar kreeg ik ook de kriebels van zeg.

En waaaaaaarom lopen al die meiden zo achter van die losers aan? Lynn, ayla, olivia, julie... echt stuk voor stuk. Zit echt met rollende ogen naar het scherm te kijken. :facepalm:

Maar goed, daarvoor blijft het guilty pleasure ;-D
Nou de drama blijft uit nadat iemand naar huis gestuurd wordt. De hele sfeer slaat dood en iedereen is van slag. Van mij mogen ze in het vervolg achterwege laten.
Had het geinig gevonden als Lie of Jaimy naar huis werden vestuurd. Bye Bitches

Heb het idee dat Olivia niet echt vriendinnen heeft daar.
Laurence en Julie blijken beste vriendinnen te zijn.
Vind dit het minste seizoen van ze allemaal.
Morgen weer kijken 😊
Alle reacties Link kopieren
Olivia vind ik ook vreselijk truttig hoor. Dan hou ik toch een stuk meer van bitchy.
Hoe heet die gast van olivia ook alweer? Dennis? Al die meiden lopen erachter aan. En ik vind er zooooooo niets aan aan die gast. Echt een 3 zou ik hem geven.
Alessio ook niets aan idd. Saaierd.
Alessio praat zo moeilijk.
Dante vind ik maar saai overkomen.
Dennis vind ik ook niet bijzonder. Als snap ik met die saaie luitjes daar dat je met hem nog iets kan beleven. Qua uiterlijk de minste van allemaal
Levi vind ik nep. Met celeste kloten en niet oprecht met julie en julie in de waan laten dat hij haar leuk vind. Wees dan een echte player en heb schijt ipv zo nep doen
Ex van Ayla type tokkie.
Evan vond ik zeker bij de date met Lie onbeduidend had meer verwacht van zijn praatjes en stoerdoenerij
Ex van Lyn knappe gozer maar hij is de ‘pussyboy’ heel vreemd praat hij wel?
Het zijn allemaal beetje saaie lui.

Mis een paar lena’s of Ashley’s achtige types.
Romey een pussyboy?? Hoezo dat dan.
Alle reacties Link kopieren
^ ik denk dat ze die Robin bedoelt.
Robin Sterk?
Zie ik ook totraal geen pussyboy in. Vind hem wel aantrekkelijk.
Afbeelding
Pussyboy vind ik sowieso een achterlijk woord, en al helemaal als patsers als Levi anderen zo noemen.
Man man wat een aflevering. Meekijken met nu. Levi 🤮
Nou idd bedoel robin sterk. De knapte van ze allemaal. In ex op de bench ontkent hij Lyn en hij sex hebben gehad.
Dus pussy niet maar wel zielig komt niet uit zijn woorden had dat niet bij hem verwacht. Je ziet hem verder niet echt terug

Wat kijkt Levi ongemakkelijk alsof zijn tanden niet in zijn mond passen
anoniem_396120 wijzigde dit bericht op 24-05-2020 22:43
Reden: Toevoeging
13.30% gewijzigd
Levi gedroeg zich weer als een bokkenlul. Hij is toch niet meer met Julie, waarom dan zo achterlijk reageren op de ex?

Tessa is een domme doos, echt waar. Ik ga Dennis geen kans meer geven en hop daar ligt ze weer bij hem in bed.
Grappig hoe erg mensen veranderen. De ex van Dante:Nicole
Afbeelding

Afbeelding

Las t op een ander forum. De insta politie 👮‍♀️
Alle reacties Link kopieren
Wat een vreselijke types ziten erin. Levi, dennis, nicole. Leuk als dit de vijver is waarin je moet vissen, wat een onaardige types blehhh. De rest vind ik ook niet, die lynn, tessa, olivia.
Julie, celeste, en die andere gaan wel. Maar over all geen hele leuke persoonlijheden. Arrogantie druipt er vanaf.
Alle reacties Link kopieren
juliadenders schreef:
27-05-2020 02:50
Wat een vreselijke types ziten erin. Levi, dennis, nicole. Leuk als dit de vijver is waarin je moet vissen, wat een onaardige types blehhh. De rest vind ik ook niet, die lynn, tessa, olivia.
Julie, celeste, en die andere gaan wel. Maar over all geen hele leuke persoonlijheden. Arrogantie druipt er vanaf.
Arrogant vind ik vooral Levi en Nicole. Die zouden ze samen moeten zetten, apart van de rest.
Dennis vind ik juist niet arrogant, dat is ‘gewoon’ een fuckboy, die iedereen waarbij hij de kans krijgt, ‘doet’.
Lynn is meer een typetje ADHD, maar zit, naar mijn mening, geen kwaad in. Tessa vind ik persoonlijk de leukste vrouw in het programma, is helaas alleen blind van Dennis, waar ik dan weer niets van begrijp.

Celeste vind ik leuk met Lakeisha, maar wat ze met Levi doet, begrijp ik dan weer helemaal niets van.

De rest van de cast, vind ik niet zoveel van, weinig echt interessante persoonlijkheden zitten daarbij.
Olivia... Wat is zij een vermoeiend persoon.
Op videoland nieuwe versie! Klinkt goed! Wie kijkt er ook? Is Engelse versie btw.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb net ex on the beach peak of love gekeken (en er eerder een topic voor gemaakt). Leuke variatie !
Oe ik ga even zoeken! Bij mij werkt zoekfunctie nooit via viva. Dan komen er topics van jaren geleden naar boven. Heel onlogisch.
Alle reacties Link kopieren
Nee dat heb ik ook Ikkuz !
Via google kom je er meestal wel, maar handig is het niet

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven