Entertainment alle pijlers

Expeditie Robinson 2013

30-07-2013 12:15 715 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het nieuwe seizoen van Expeditie Robinson wordt een volledig Nederlandse editie. De Belgen stappen uit het survival-programma. Het nieuwe seizoen van Expeditie Robinson wordt een volledig Nederlandse editie. De Belgen stappen uit het survival-programma.



De volledige line-up: Geza Weisz, Veronica van Hoogdalem, Jan Versteegh (ex-PowNews), Geraldine Kemper, Kees Boot, Everon Jackson Hooi, Zimra Geurts, Edith Bosch (ex-judoka), Anna Alicia Skilas (MTV), Sef, Valentijn de Hingh (model), Hans Ubbink (modeontwerper), Sanne Vogel en Nega.



De presentatie voor het nieuwe seizoen blijft in handen van Dennis Weening en de Belgische Evi Hansen.





Ik heb er weer zin in, wie gaat er nog meer kijken?
Alle reacties Link kopieren
wat verraden?
Alle reacties Link kopieren
quote:elninjoo schreef op 08 november 2013 @ 11:23:

Zimra vind ik nog te verkiezen boven die andere meiden op Edith na. Paulien is helemaal nergens goed voor. Dát zou ik pas 'n afknapper vinden als die wint. En vraag me af of die mutsen Anna en Geraldine die 2 weken in hun eentje op dat eiland hadden doorstaan. Je kunt veel over Zimra zeggen, maar ze zeurt niet. Ze zat daar zelfs met hevige buikloop en ging toch door.



Ik zie 't liefst Edith winnen. Vind Hans ook maar 'n meeloper en Kees die zich nu weer liet inpakken door Geza vind ik ook minder leuk worden.



Inderdaad!



Ik vond het ook volkomen respectloos van Paulin dat ze zei: sorry met alle respect, maar Zimra begrijpt er niet zo veel van.



Ahum! Dat herhaalden wij nog wel toen ze eigenhandig ervoor zorgden dat Geza eruit ging.

Ze maakte zelfs lol in haar eentje 16 dagen lang. Respect hoor.
Nog ff en we kunnen weer.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat Kees er uit vliegt. Tijd dat hij afgerekend wordt op zijn gedrag.
Poep, wie heeft jou gescheten?
Zo keihard survivallen heeft Zimra niet gedaan, met d'r lange nagels...
Het is officieel. Ik moet die Anna niet.
Alle reacties Link kopieren
Meiden hadden Paulien moeten overhalen om samen op hans of kees te stemmen. Dat is pas een verrassingsaanval. Iedereen verwacht toch dat Paulien er nu uitgaat?
Poep, wie heeft jou gescheten?
De hele tijd dat 'of gaat ie voor z'n oude kampgenoten van noord?' - ik weet echt niet meer wie er ook alweer in noord en zuid zaten hoor.
Alle reacties Link kopieren
De achterblijvers zouden kees eruit moeten stemmen willen ze verder komen.
Poep, wie heeft jou gescheten?
Hee, Evi is terug van weggeweest.
Alle reacties Link kopieren
Jeejj... Zie op Facebook overal wie er wint

Dussss wees gewaarschuwd..



Hoop dat t nep is, maar toch..
Alle reacties Link kopieren
quote:La.vie schreef op 11 november 2013 @ 23:12:

wat verraden?Dat het vorige week geza was! Ik moest nog kijken!
Ja, daar kunnen ze the day after geen rekening mee houden
Alle reacties Link kopieren
Nou, blij met het vertrek van Paulien, ik vond d'r niet veel toevoegen.

Hoewel ik Zimra een leuk wijf vind, mag zij gezien de proeven wel de volgende zijn.



Vond het een verademing dat er deze aflevering eens gevist werd (en er werd geroepen: 'voor het eerst in drie weken vis'. HOEZO?), kokosnoten gezocht etc.



Hoewel ik Geraldine een leuke meid vind, gun ik Anna en haar de finale niet echt. Ze stralen veel uit en kletsen leuk, maar uiteindelijk doen ze het niet zo best bij proeven. Hans wordt nu een beetje overmoedig, staat hem niet zo goed.
There are only two ways to live your life. One is like nothing is a miracle, the other is like everything is - Albert Einstein
Alle reacties Link kopieren
quote:lilyofthevalley schreef op 14 november 2013 @ 22:48:

Ja, daar kunnen ze the day after geen rekening mee houden



Neem het ze niet kwalijk hoor Maar i.v.m. werk kan ik op donderdagochtend echt niet kijken! Ik mijdt bewust Twitter en dit topic en als je het dan met zappen toch hoort dan denk je wel: ''he shit''



gister was ik iets eerder thuis en heb ik het laatste stuk dus nog wel gezien :-)
Mis de samenzweer-jongens ;) Beetje duffe aflevering. Ik ben benieuwd of plan van de meiden gaat lukken volgende keer. Mag Zimra de proef wel niet winnen dan, maar dat lijkt me niet zo moeilijk voor haar.
Inderdaad een suffe aflevering.



En wat betreft het vissen: dat iets niet in beeld komt betekent niet dat het niet gebeurd is.
Wat een domme dames daar op verliezerseiland...



Ik had met z'n vieren de koppen bij elkaar gestoken en Kees eruit gestemd.
quote:2Italy2 schreef op 15 november 2013 @ 13:59:

Wat een domme dames daar op verliezerseiland...



Ik had met z'n vieren de koppen bij elkaar gestoken en Kees eruit gestemd.Kon niet, Paulien wilde te graag naar huis. Die had nog een extra nachtje geweigerd en het plan waarschijnlijk gelijk tegen het trio verteld.
Alle reacties Link kopieren
Ik had de indruk dat Paulien nog wilde blijven en best Kees er uit had willen stemmen samen met de dames. Gemiste kans.
Poep, wie heeft jou gescheten?
Alle reacties Link kopieren
Heel dom inderdaad.
Alle reacties Link kopieren
Ik moest wel lachen om Evi toen Zimra zei dat ze wel eens een proef met uithoudingsvermogen wilde, en Evi antwoordde, jij bedoelt doorzettingsvermogen Zimra.....
Ik vind die vragen van Evi altijd onwijs sturend en flauw en niet bij haar passen. Bedankt redactie dus.
Alle reacties Link kopieren
quote:lilyofthevalley schreef op 14 november 2013 @ 20:38:

Zo keihard survivallen heeft Zimra niet gedaan, met d'r lange nagels...



Ik heb net de aflevering van donderdag gekeken want was een paar dagen weg(daarom hier en twitter vermeden) maar die nagels vielen me dus ook op.

Ze is ook wel een beetje erg sloom die Zimra vind ik..



Verder beetje suffe aflevering vond ik. Paulien eruit,prima.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben een groot fan van Edith,vind dat ze het met de proeven goed doet,ze is sterk en een echte doorzetter. En ze blijft toch onopvallend. Ja helemaal mijn type!

Hans wordt arrogant. Kees mag ik ook wel.

De andere meiden heb ik niets mee,ik vind ze vals.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven