Entertainment alle pijlers

Expeditie Robinson 2016

29-07-2016 19:27 1350 berichten
Alle reacties Link kopieren
Op 8 September gaat het nieuwe seizoen van Expeditie Robinson van start.

Wederom met bekende ( en iets minder bekende ) Nederlanders.

De deelnemers zijn nog niet bekend gemaakt.



Wie gaat er kijken?
Alle reacties Link kopieren
Bartho is volgens mij ook flink wat kilo's kwijt geraakt. Bij hem valt het me in zijn gezicht zo op.
Ik vond het maar een rare proef en ook tenenkrommend. Iedereen aan het smullen en Suus en Chloe hingen daar af te zien.

Dit jaar vind ik het niet veel aan eerlijk gezegd.
Alle reacties Link kopieren
Wat mij opviel was dat Anna afscheid nam van Chloé, maar zelfs bij het uitzwaaien niet eens de moeite nam om het eten even in de steek te laten. Ze omhelsde haar of ze haar enorm zou missen, maar bij het zwaaien had ze het bord in de andere hand en zodra haar zwaaihand naar beneden ging was het om de vork op te pakken en weer iets in haar mond te kunnen steken.



Bartho is jammer. Vond het slecht in beeld gebracht hoe die vier te water gingen. Gun het Jay Jay nu wel om van Lex te winnen en zo misschien de achterblijvers nog een poepie te laten ruiken. Hij lijkt echt een ommeslag gemaakt te hebben. Ook nu zei hij nog iets heel aardigs over de anderen/afvallerseiland.
Brommerpech
Alle reacties Link kopieren
Annie:

Die 4 op een paal was idd wat apart gefilmd, was mij ook al opgevallen. Heb teruggekeken en uiteindelijk is er geen shot van hen vieren gemaakt wie het laatste het water raakt. Je ziet 4 mensen waarvan Bertie en Lex als laatst staan / bijna vallen , maar niet wie nou echt als laatste het water raakt. Er wordt wel direct door Nicolette gezegd dat Bertie winnaar is.
Alle reacties Link kopieren
quote:annie_de_rooij schreef op 28 oktober 2016 @ 19:12:

Wat mij opviel was dat Anna afscheid nam van Chloé, maar zelfs bij het uitzwaaien niet eens de moeite nam om het eten even in de steek te laten. Ze omhelsde haar of ze haar enorm zou missen, maar bij het zwaaien had ze het bord in de andere hand en zodra haar zwaaihand naar beneden ging was het om de vork op te pakken en weer iets in haar mond te kunnen steken.





Ja, dat viel mij ook al op!

Maar die Anna lijkt mij ook niet een erg empathisch persoon.
Alle reacties Link kopieren
quote:Misskatie schreef op 28 oktober 2016 @ 20:30:

Annie:

Die 4 op een paal was idd wat apart gefilmd, was mij ook al opgevallen. Heb teruggekeken en uiteindelijk is er geen shot van hen vieren gemaakt wie het laatste het water raakt. Je ziet 4 mensen waarvan Bertie en Lex als laatst staan / bijna vallen , maar niet wie nou echt als laatste het water raakt. Er wordt wel direct door Nicolette gezegd dat Bertie winnaar is.Echt? Volgens mij wel een shot van alle vier tegelijkertijd hoor.
Poep, wie heeft jou gescheten?
Alle reacties Link kopieren
Het is knap gefilmd verder want idd zie je ook een opname met vieren tegelijk vallen , echter daarbij staan Bertie en Lex nog op de paal/ vallen als

laatste; het lijkt of ze op hetzelfde moment gaan vallen.Maar de echte aanraking in het water met vieren tegelijk is niet te zien.
Alle reacties Link kopieren
Dat kiezen wie waar in de boot moet zitten is natuurlijk ook belachelijk. Had ze gewoon lootjes laten trekken, of iets in die richting. Dit is gewoon weer een poging van de regie om onenigheid tussen de kandidaten te brengen. Ze zullen wel vinden dat er te weinig gekonkel nog was.
quote:Misskatie schreef op 28 oktober 2016 @ 20:30:

Annie:

Die 4 op een paal was idd wat apart gefilmd, was mij ook al opgevallen. Heb teruggekeken en uiteindelijk is er geen shot van hen vieren gemaakt wie het laatste het water raakt. Je ziet 4 mensen waarvan Bertie en Lex als laatst staan / bijna vallen , maar niet wie nou echt als laatste het water raakt. Er wordt wel direct door Nicolette gezegd dat Bertie winnaar is.Het is tv he? Waarschijnlijk hebben ze de beelden eerst terug gekeken maar dat laten ze de kijkers niet zien.
quote:emmetje2 schreef op 28 oktober 2016 @ 13:07:

Ik vond het maar een rare proef en ook tenenkrommend. Iedereen aan het smullen en Suus en Chloe hingen daar af te zien.

Dit jaar vind ik het niet veel aan eerlijk gezegd.Ben het helemaal met je eens. Ik blij het ook een erg saai seizoen vinden. Zo jammer.
Alle reacties Link kopieren
Up
en me vriend die wilt ook nog wat zegge
Alle reacties Link kopieren
Ik kijk vanavond eens een keertje live!

En ik heb zowaar medelijden met Jayjay
There are only two ways to live your life. One is like nothing is a miracle, the other is like everything is - Albert Einstein
ben dr bij
Alle reacties Link kopieren
Ach , vorig jaar was toch ook dat meisje, die actrice tijdens het diner aan een kruis? Die viel toen bijna flauw. (Zei ze.)



Ik vind het wel een leuk seizoen, met jayjay als haantje, teams op tijd weer in evenwicht gebracht. Benieuwd naar vanavond!



Ik mis trouwens wel nog steeds de Belgen.. ergens vond ik dat toch leuker. Kan er maar niet aan wennen:(
Alle reacties Link kopieren
Deze proef ziet er vreselijk uit trouwens zeg. Lijkt me erg pijnlijk. En kleine mensen zijn hier wel erg in het nadeel.
There are only two ways to live your life. One is like nothing is a miracle, the other is like everything is - Albert Einstein
doos en blond is goede combi
quote:sunny_mar schreef op 03 november 2016 @ 20:40:

Deze proef ziet er vreselijk uit trouwens zeg. Lijkt me erg pijnlijk. En kleine mensen zijn hier wel erg in het nadeel.zat ik ook te bedenken, je zal maar klein zijn.
Alle reacties Link kopieren
quote:sunny_mar schreef op 03 november 2016 @ 20:40:

Deze proef ziet er vreselijk uit trouwens zeg. Lijkt me erg pijnlijk. En kleine mensen zijn hier wel erg in het nadeel.Dat zei ik hier ook net, erg oneerlijk weer.
quote:sunny_mar schreef op 03 november 2016 @ 20:40:

Deze proef ziet er vreselijk uit trouwens zeg. Lijkt me erg pijnlijk. En kleine mensen zijn hier wel erg in het nadeel.Ik vind het wel een leuke proef. Niet alleen lengte, maar ook lenigheid kunnen in je voordeel werken. Dat vind ik wel eens wat anders dan de vele vooral focus op krachtproeven.
Alle reacties Link kopieren
Ja inderdaad, hier zijn de lange mensen toch enorm in het voordeel? Raar seizoen..
partner trekt twitter er bij open.
Alle reacties Link kopieren
quote:S0LEIL schreef op 03 november 2016 @ 20:43:

[...]





Dat zei ik hier ook net, erg oneerlijk weer.Ja maar dat heb je toch met super veel proeven? De ene keer is klein maar fijn een voordeel,de andere keer groot en sterk.
Alle reacties Link kopieren
De stellage is op persoon afgestemd. Iedereen moest op zijn plek staan, dus het is qua fysiek voor iedereen gelijk.
Alle reacties Link kopieren
quote:1234512345 schreef op 03 november 2016 @ 20:46:

partner trekt twitter er bij open.En, heeft Twitter nog wat leuks te zeggen?
There are only two ways to live your life. One is like nothing is a miracle, the other is like everything is - Albert Einstein
Alle reacties Link kopieren
quote:Sassefras1979 schreef op 03 november 2016 @ 20:47:

De stellage is op persoon afgestemd. Iedereen moest op zijn plek staan, dus het is qua fysiek voor iedereen gelijk.Hoe weet je dat?
There are only two ways to live your life. One is like nothing is a miracle, the other is like everything is - Albert Einstein

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven