Entertainment alle pijlers

F1/Max Verstappen Part 2

23-10-2016 21:32 3008 berichten
Deel 2 alweer. Een onverwacht goed lopend topic over de F1 en Max (en de andere coureurs).

Hier gaan we weer verder met de laatste paar races van 2016. Eindigt Max nog als 4e dit jaar en waar eindigt Max in 2017?

Wordt Rosberg de wereldkampioen dit jaar of toch weer Hamilton? We gaan het zien!



Verder met 2017:















Alle starttijden van de races (de voorbeschouwingen beginnen via Ziggo een uur eerder en via Sky anderhalf uur eerder):

Nou op naar die over 2 weken. Hopelijk is dat circuit wat fijner voor Max.
Ik verheug me wel op 11 juni.
Alle reacties Link kopieren
Zo, kan ik nu weer in de wind gaan zitten Fijne dag verder.
Everything you see I owe to spaghetti!
quote:Fee-de-Goede schreef op 30 april 2017 @ 15:37:

Nou op naar die over 2 weken. Hopelijk is dat circuit wat fijner voor Max.Vorig jaar wel natuurlijk
Precies.
Spreekt die pannenkoek geen Engels?!
Op welke plaats is Max geëindigd? Buren hadden hulp nodig, dus ik heb het laatste gedeelte, waaronder de finish gemist.
quote:Tijdschriftenverslindster schreef op 30 april 2017 @ 15:49:

Op welke plaats is Max geëindigd? Buren hadden hulp nodig, dus ik heb het laatste gedeelte, waaronder de finish gemist.



5.



Beetje saaie race, maar aardig resultaat.
Bedankt Tigri, fijn om te weten! Best een aardig resultaat inderdaad!
@ Theamuts : nogmaals dank voor je link.

Hij was te gebruiken op mijn laptop, maar niet op de laptop of desktop van mijn man, daar opende hij niet!!



Hij snapte er nix van! Dankzij het Vivaforum hebben we kunnen kijken!



Kijk jij altijd op die link?



Saaie race, geen inhalers....
Over die saaie race: wel jammer! Maar gelukkig heb ik dus niet zoveel gemist.
Overal saaie race, alleen op het laatst spannend met Vettel en Bottas. Had echt gedacht dat Vettel, Bottas nog zou inhalen. Maar helaas voor Vettel reed Massa in de weg.

Vettel was wel erg sportief tegen Bottas.



Iig geweldige start voor Verstappen en Bottas.
quote:Beter.Laat schreef op 30 april 2017 @ 15:59:

@ Theamuts : nogmaals dank voor je link.

Hij was te gebruiken op mijn laptop, maar niet op de laptop of desktop van mijn man, daar opende hij niet!!



Hij snapte er nix van! Dankzij het Vivaforum hebben we kunnen kijken!



Kijk jij altijd op die link?



Saaie race, geen inhalers....Niet altijd, maar heb wel eerder via die link gekeken.
De 5de plaats is fantastisch als je weet dat die wagen een defect had en met een lapmiddel reed.

Zelfs Bottas kan winnen met een Mercedes
quote:Habbekratz schreef op 30 april 2017 @ 17:41:

De 5de plaats is fantastisch als je weet dat die wagen een defect had en met een lapmiddel reed.

Zelfs Bottas kan winnen met een Mercedes



Hahaha dat dacht ik ook al .

Hij heeft ook echt mazzel gehad met Massa. Die mag hij wel bedanken.
Alle reacties Link kopieren
De 5e plek voor Max was het beste resultaat ooit voor Red Bull in Sochi. Dat zei Helmut Marko. Blijkbaar ligt de baan Red Bull niet.



Op naar Barcelona nu en hopelijk is de nieuwe auto die ze daar krijgen wel een auto die kan strijden met Mercedes en Ferrari.
Alle reacties Link kopieren
quote:Xervy schreef op 30 april 2017 @ 17:02:

Had echt gedacht dat Vettel, Bottas nog zou inhalen. Maar helaas voor Vettel reed Massa in de weg.Misschien wel een vriendendienst van Massa voor zijn voormalige teamgenoot Bottas.
quote:Medina schreef op 01 mei 2017 @ 11:34:

[...]





Misschien wel een vriendendienst van Massa voor zijn voormalige teamgenoot Bottas.Je zou het bijna denken. Nu de herhaling aan t kijken.
Zou je met Red Bull wereldkampioen kunnen worden of moet je daarvoor toch helaas in een Mercedes of Ferrari wagen rijden?

Met andere woorden zal Red Bull zich ooit kunnen evenaren met Ferrari of Mercedes?

Met Mercedes is Bottas voor het eerst winnaar geworden. Een goede coureur is natuurlijk belangrijk maar de wagen is nog veel belangrijker ,want ook de beste coureur kan niet winnen met een wagen dat steeds een mankement heeft.....
quote:Habbekratz schreef op 01 mei 2017 @ 12:27:

Zou je met Red Bull wereldkampioen kunnen worden of moet je daarvoor toch helaas in een Mercedes of Ferrari wagen rijden?

Met andere woorden zal Red Bull zich ooit kunnen evenaren met Ferrari of Mercedes?

Met Mercedes is Bottas voor het eerst winnaar geworden. Een goede coureur is natuurlijk belangrijk maar de wagen is nog veel belangrijker ,want ook de beste coureur kan niet winnen met een wagen dat steeds een mankement heeft.....



100% waarheid.

Daarbij kan de auto voor Spanje wel verbeterd zijn, maar de andere teams zitten ook niet stil.

Ik ben benieuwd of het iets uit zal halen. Anders moeten we onze hoop vestigen op regen.
Alle reacties Link kopieren
[quote]Habbekratz schreef op 01 mei 2017 @ 12:27:

Zou je met Red Bull wereldkampioen kunnen worden of moet je daarvoor toch helaas in een Mercedes of Ferrari wagen rijden?

Met andere woorden zal Red Bull zich ooit kunnen evenaren met Ferrari of Mercedes?



Vettel is in een Red Bull met een Renault motor 4x wereldkampioen geworden, het kan dus wel.
Volgens de geruchten is de nieuwe wagen die Max in spanje krijgt in de simulaties meer dan een seconde per ronde sneller dan zijn huidige wagen. Wat daar van over blijft in praktijk moet blijken, maar er is hoop dat ze toch weer de aansluiting gaan vinden, en als de motor dan ook nog eens beter wordt later in het seizoen..alles kan nog hoor. Zeker nu we steeds andere winnaars zien, Hamilton en Bottas verdelen de punten, Mercedes en Ferrari verdelen de punten, niemand loopt echt ver weg door alles te winnen, zo blijven ze ook nog bij te halen voor RB en Max.
Alle reacties Link kopieren
Ik vrees dat de update/chassis aanpassing in Barcelona niet een volle seconde snelheid gaat opleveren. En de beloofde motorupdate van Canada is ook nog tot nader order uitgesteld.



We zullen moeten afwachten...
Poep, wie heeft jou gescheten?
En nog ff de remmen fiksen he
Eerst zien, dan geloven... die beloofde updates.

Heb er namelijk een hard hoofd in.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven