Entertainment alle pijlers

films die je liever niet had gezien

18-10-2013 20:10 548 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik haak even in op het liedjes-topic van NYC.



Welke film had je liever nooit willen zien?



Ik: the Shining. Doodenge film en sommige scenes vergeet ik helaas nooit meer.
Alle reacties Link kopieren
The Passion of the Christ.



Misselijkmakend en ik heb bijna een week met het licht aan geslapen. Gatverdegatver.
Trouwe onderdaan van Zijne Majesteiten Kater I en II
Alle reacties Link kopieren
The descent vond ik doodeng. En the blairwitch project echt vreselijk.



Ik heb besloten dat ik horrors gewoon echt niet leuk vind en kijk ook niet meer.



En toen ik hoogzwanger was, was het bijna dodenherdenking en werden er veel docu's van WOII getoond op TV. Ik was daar toen heel erg ontvankelijk voor, voor al die ellende. Dat kwam vele malen harder binnen dan voor mijn zwangerschap. Daar ben ik toen (en nog steeds wanneer ik terug aan denk) echt heel erg van slag van geweest, zeker over dingen die ze vertelden over wat er met kindjes gebeurden.
Alle reacties Link kopieren
Saw, brrr
quote:Vicky schreef op 18 oktober 2013 @ 20:44:

The Divide. Bah wat een rotfilm. Na een kernramp zijn er enkele overlevenden in een schuilkelder overgebleven. Dat gaat al gauw mis. Heel akelig allemaal. Ik kijk ook geen akelige films meer, dit was de laatste (vorig jaar).



Brrrr!

Ja die heb ik ook gezien, echt een nare film.



En Hunger, en spoorloos inderdaad.
Audition. Maar stiekem ook wel want heel goed.
quote:snoopylynn schreef op 18 oktober 2013 @ 21:34:

[...]





Oh gruwel! Wie bedenkt zoiets.Het is een boek van de Sade (1740-1814).
quote:islamorada00 schreef op 18 oktober 2013 @ 20:26:

Geen horrorfilms in mijn geval.



Antichrist van Lars von Trier. Totaal onbegrijpelijke film met vreselijke beelden. Halverwege af gezet maar toch altijd bijgebleven.



Lost Highway van David Lynch. Ook onbegrijpelijk, maar wel heel verontrustend. Ben daar dagen van van slag geweest .Twee van mijn lievelingsfilms. Die tweede heb ik ooit 's nachts in de bioscoop gezien.
Alle reacties Link kopieren
Passion of Christ van Mel Gibson, walgelijk.

Heb het eerste half uur gezien, daarna weggelopen uit de bioscoop, had ik nog nooit gedaan...
Alle reacties Link kopieren
The blair witch project (afschuwelijk, dat einde...brrrr)

The ring ( een week met het licht aan geslapen )

The cube heb ik gekeken tot de eerste persoon in stukjes uiteen vlel. Toen gauw besloten dat dit geen film voor mij was.



The mist vond ik geen enge film. Had het boek al gelezen. Vond het alleen jammer dat de film niet een open einde heeft zoals het boek. Dat vond ik wel minder.



Spoorloos is een verfilming van het boek 'Het gouden ei' van Tim Krabbé. Ik had het boek al op de havo gelezen (lekker dun) voor de boekenlijst. Op tv zapte ik er toevallig eens langs en dacht bij mezelf; Hee, bekend verhaal...was dus geen verrassing meer voor mij, en daarom vond ik die film ook niet zo vreselijk boeiend..



Hvm
Alle reacties Link kopieren
quote:Murdoch schreef op 18 oktober 2013 @ 21:48:

Audition. Maar stiekem ook wel want heel goed.Fantastische film!
Alle reacties Link kopieren
quote:Istar_ schreef op 18 oktober 2013 @ 21:48:

[...]



Het is een boek van de Sade (1740-1814).



Sade is toch een zangeres



Maar nog nooit van gehoord...
Ja en?
Alle reacties Link kopieren
quote:tantejo schreef op 18 oktober 2013 @ 21:14:

I am Legend.



Ben wekenlang bang geweest om het licht aan te doen als ik 's nachts naar het toilet moest.Zo fijn te lezen dat ik niet de enige ben die last heeft van dat soort angsten! Met alle lichten aan naar bed na een enge film en dus echt never-nooit-niet 's nachts er uit om te plassen!
Alle reacties Link kopieren
jecko, 2 minuten geleden



Passion of Christ van Mel Gibson, walgelijk. Heb het eerste half uur gezien, daarna weggelopen uit de bioscoop, heb ik nog nooit gedaan...





Oh ben gelukkig niet de enige. Nooit gedacht dat ik zo misselijk zou kunnen worden van beelden. De film schiet zijn doel totaal voorbij.
Trouwe onderdaan van Zijne Majesteiten Kater I en II
Alle reacties Link kopieren
quote:EVO schreef op vrijdag 18 oktober 2013 20:46 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="snoopylynn in "films die je liever niet had gezien"" class="messagelink">snoopylynn schreef op 18 oktober 2013 @ 20:37</a>:</b>

Ik heb geen idee hoe de film heet, maar het gaat over een stel dat met de auto op vakantie gaat. De vrouw is ineens weg, man krijgt een briefje met een drankje dat hij op moet drinken om erachter te komen wat er met haar gebeurd is.



Ze blijkt levend begraven te zijn. Hij dus ook.



Zeer beklemmend verhaal. Ik geloof een Franse film.</div></blockquote>Dit is de film spoorloos. Ik ben dus niet de enige.. Dat is naar het boek het gouden ei van jeroen krabbe, film nooit gezien maar vond het boek super goed
Alle reacties Link kopieren
Sophie's choice
Alle reacties Link kopieren
Bellatrix, precies wat jij zegt....
As It Is In Heaven. Dik aangezette overgeacteerde melodramatische rommel.
quote:bubblyblonde schreef op 18 oktober 2013 @ 21:32:

[...]



Jaaaa, oh jeetje wat een nare scene was dat.

Voor de nieuwsgierigen onder ons klikBlijkbaar ben ik heel erg goed in verdringen of heb een geheugen als een vergiet: film 2 keer gezien en kan me die scene niet meer herinneren...
Alle reacties Link kopieren
Als klein kind IT jaren bang geweest om onder de douche te gaan...



Verder torque... Zonde van mijn tijd wat een slechte film.

the fountain een film vol hoop met een enorm klote einde krijg er nog steeds een rot gevoel van als ik er aan denk.

Ghost ship, meteen bij de opening al vreselijk luguber hoe al die mensen in 2en gehakt worden door een losgeschoten kabel

En komt een vrouw bij de dokter, mooi verhaal maar het is echt en was goed weergegeven en dat laat me niet los...
Alle reacties Link kopieren
The paper boy zo saai en vunzig!
Alle reacties Link kopieren
quote:musha schreef op 18 oktober 2013 @ 22:00:

Als klein kind IT jaren bang geweest om onder de douche te gaan...



Verder torque... Zonde van mijn tijd wat een slechte film.

the fountain een film vol hoop met een enorm klote einde krijg er nog steeds een rot gevoel van als ik er aan denk.

Ghost ship, meteen bij de opening al vreselijk luguber hoe al die mensen in 2en gehakt worden door een losgeschoten kabel

En komt een vrouw bij de dokter, mooi verhaal maar het is echt en was goed weergegeven en dat laat me niet los...The Fountain is mijn favoriete film. Prachtige muziek, beelden, verhaal.
End of days, met Arnold Schwarzenegger . Wat een slechte film.
Titanic, uiteindelijk bij poging 3 de film af kunnen kijken. Wat een slechte film (en veel fouten!).
De Lift.

Jarenlang ben ik niet meer met de lift gegaan.
Alle reacties Link kopieren
O ja, Final Destination 3, sindsdien durf ik niet meer onder de zonnebank

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven