Entertainment alle pijlers

Flatteuze & onflatteuze celebs & wannabe-celebs

16-05-2016 21:34 3016 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het oude topic is zowat vol, dus hier weer verder!







Met alvast veel dank voor alle plaatjes plakkers van de Queen of the funny faces!
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Erykah Badu (zangeres)





Volgens mij is ze wat vergeten. (Bre-Z uit de serie Empire is dit)

Alle reacties Link kopieren
Wat anders. Is Nicki Minaj een paar tintjes kwijt or what?



Alle reacties Link kopieren
Demi Lovato





Alle reacties Link kopieren
Fergie komt binnenkort met een nieuw album

Alle reacties Link kopieren
Wat ziet Beyoncé er uit!

En zit Quvenzhane Wallis op voetbal, of wat heeft ze met die benen gedaan?
Alle reacties Link kopieren
Misschien heeft ze een soort uitslag gehad. Mijn broer heeft dat gehad en heeft er ook zo'n soort plekjes aan over gehouden.
Alle reacties Link kopieren
En ik vind Beyonce er ook niet echt op haar voordeligst uitzien inderdaad.
quote:Liadan schreef op 27 juni 2016 @ 06:46:

Fergie komt binnenkort met een nieuw album

[img]http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2016/06/ ... 846871.jpg[/img]Fergie? Onherkenbaar... En die titel.. MILFS?
Alle reacties Link kopieren
quote:TheJoker schreef op 27 juni 2016 @ 07:44:

[...]





Fergie? Onherkenbaar... En die titel.. MILFS?Ja, ik geloof het ook. Ordinair zeg
Alle reacties Link kopieren
Mariah moest ook ergens over de rode loper







Stressed is just desserts spelled backwards
quote:Maleficent schreef op 27 juni 2016 @ 09:15:

Mariah moest ook ergens over de rode loper



[img]http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2016/06/ ... 294459.jpg[/img]



[img]http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2016/06/ ... 389477.jpg[/img]nou, je hebt wel een bijzonder passend onderschrift voor deze 'situation'. Ze kijkt er zelf ook een beetje verontschuldigend bij..
Alle reacties Link kopieren
quote:Maleficent schreef op 27 juni 2016 @ 09:15:

Mariah moest ook ergens over de rode loper



[afbeelding]



[afbeelding]Die is toch gewoon haar rok vergeten???
Alle reacties Link kopieren
En toch vind ik Mariah er de laatste tijd fantastisch uitzien. Ze straalt weer, ofzo.
Alicia Keys draagt geen make up in die foto, omdat ze een no make up-movement begonnen is. Haar doel is om vrouwen te inspireren hetzelfde te doen (of zich tenminste te realiseren dat niemand perfect is en je jezelf niet helemaal dicht hoeft te plamuren om mooi gevonden te worden). Ik vind het juist heel stoer dat ze dat zelfs op de rode loper doorzet! Hier het stuk dat ze hierover geschreven heeft: http://www.lennyletter.co ... cia-keys-time-to-uncover/
Mariah kan zo door naar de stripclub.. ze kijkt er alleen niet echt blij mee, walk of shame?



en ja Alicia keys gaat tegenwoordig zonder make-up door het leven, was een tijdje terug gaf ze een interview erover
quote:the-dowager schreef op 27 juni 2016 @ 10:00:

Alicia Keys draagt geen make up in die foto, omdat ze een no make up-movement begonnen is. Haar doel is om vrouwen te inspireren hetzelfde te doen (of zich tenminste te realiseren dat niemand perfect is en je jezelf niet helemaal dicht hoeft te plamuren om mooi gevonden te worden). Ik vind het juist heel stoer dat ze dat zelfs op de rode loper doorzet! Hier het stuk dat ze hierover geschreven heeft: http://www.lennyletter.co ... cia-keys-time-to-uncover/Dat vind ik aan de ene kant bewonderenswaardig, want in de VS wordt onopgemaakt vaak gelijk gesteld aan onverzorgd en in de showbizz lig je al helemaal onder een vergrootglas, maar aan de andere kant heeft ze makkelijk praten omdat ze zonder make up beeldschoon is. Ze heeft een mooie huidskleur, donkere ogen en duidelijke wenkbrauwen. Ik ben bleek en heb zulke lichte wenkbrauwen dat ik een soort uitdrukkingsloze waas ben zonder een toefje make up.
quote:nina1966 schreef op 27 juni 2016 @ 09:25:

[...]



Die is toch gewoon haar rok vergeten???

Nou volgens mij wel.

Zo niet dan zou ze eens naar Hans Anders moeten gaan
Alle reacties Link kopieren
Caitlyn Jenner met olympische medaille op de cover van Sports Illustrated. Dat had wel wat flatteuzer gekund, toch?







40 jaar geleden, 1976



Alle reacties Link kopieren
Kate (vrouw van Andy Murray) in een prachtige jurk







Alle reacties Link kopieren
Je begint bovenaan en dan denk je.. Best leuk! En dan scroll je naar beneden



Alle reacties Link kopieren
Rihanna heeft een nieuwe app genaamd AntiDiary (geen idee wat je ermee kunt) en ging even op de kiek







Alle reacties Link kopieren
quote:mjdlh schreef op 28 juni 2016 @ 16:52:

Caitlyn Jenner met olympische medaille op de cover van Sports Illustrated. Dat had wel wat flatteuzer gekund, toch?



[afbeelding]



40 jaar geleden, 1976



[afbeelding]Ik vind het sowieso geen heel flatteuze vrouw eigenlijk. Ondanks al het geld, vrouwelijkheid kan je niet kopen en dat blijkt bij haar wel vind ik. Ze heeft ook echt nog een mannenstem en ze heeft haar gezichtsvorm enzo niet echt mee helaas.
quote:mjdlh schreef op 28 juni 2016 @ 16:55:

Rihanna heeft een nieuwe app genaamd AntiDiary (geen idee wat je ermee kunt) en ging even op de kiek



[afbeelding]



[afbeelding]ziet er eindelijk is normaal uit.
Alle reacties Link kopieren
Voor DH:







alsjeblieft!
Stressed is just desserts spelled backwards
quote:mjdlh schreef op 28 juni 2016 @ 16:55:

Rihanna heeft een nieuwe app genaamd AntiDiary (geen idee wat je ermee kunt) en ging even op de kiek



[afbeelding]



[afbeelding]Wauw!! Wat is ze mooi zo. 100 keer mooier. Moet ze echt vaker doen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven