Entertainment alle pijlers

Helemaal het einde (rtl4)

02-01-2017 20:50 3005 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie kijkt er ook?
Ozo.
Posjes zijn gewoon super relaxt, leuk stel.
Ze lezen echt mee. Astrid wordt nu wel op mond gekust
We zullen zien of de yogaman volgende week ook eens onder de douche kruipt
quote:Blondie456 schreef op 17 april 2017 @ 21:40:

Die yogaman gaat er met de week viezer en onverzorgder uit zien.Vind je? Vind hem juist erg schoon ogen. Heel de familie de Kooij trouwens
quote:_alice_ schreef op 17 april 2017 @ 22:40:

Astrid leest hier mee? Zij begint nu over een douche/bad omdat ze zich zo vies voelt. Heb je de tekst op haar trui gelezen?! (Moet even hard nadenken wat er precies stond, maar het was iets van: 'ik ben niemands eigendom' alleen dan in het Engels)
Alle reacties Link kopieren
quote:south schreef op 18 april 2017 @ 08:01:

[...]





Heb je de tekst op haar trui gelezen?! (Moet even hard nadenken wat er precies stond, maar het was iets van: 'ik ben niemands eigendom' alleen dan in het Engels)Ja ze wordt opstandig.. Daarom richt hij zich nu ook meer op zijn oudste dochter, die adoreert hem nog wel..
Astrid reageert ook op facebook, ik vind haar niet vriendelijk over komen. Gauw op haar tenen getrapt.
Alle reacties Link kopieren
quote:Vergeetmenietje1980 schreef op 18 april 2017 @ 10:04:

Astrid reageert ook op facebook, ik vind haar niet vriendelijk over komen. Gauw op haar tenen getrapt.Wie is Audrey V Hoog die overal op reageert op Facebook?
Alle reacties Link kopieren
quote:_alice_ schreef op 17 april 2017 @ 22:41:

Posjes zijn gewoon super relaxt, leuk stel.Echt wel, mijn favorieten
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
quote:Blondie456 schreef op 17 april 2017 @ 22:23:

Ik denk dat geen 1 van de stellen het gaan redden en dat ze allemaal kansloos zijn. Een camping daar of stroopwafels verkopen zie ik niet zitten want er is daar niks te doen. Ik zou daar nog niet gratis heen willen. Voor yogalessen zijn er nou ook niet zo veel mensen te vinden en Champagne naar Nederland invoeren? Wie zit daar op te wachten? Zelf drink ik dan wel regelmatig Champagne maar heel veel mensen doen dat alleen met speciale dagen zoals met oud en nieuw. Als het hier te koop zou zijn dan zou ik uit nieuwsgierigheid wel een flesje kopen van de Posjes maar verder hou ik het bij Moet Brut. De Posjes zitten te proeven en ze hebben er de ballen geen verstand van.Hier ook een sjampie slobberaar, ook Moet, ik ga de Posjessjampie zeker kopen en proeven..
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
Wat is die Wijchen camping toch een intriest aso zooitje BAH.

Slome Astrid erbij, niet vooruit te branden.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
quote:Vergeetmenietje1980 schreef op 18 april 2017 @ 10:04:

Astrid reageert ook op facebook, ik vind haar niet vriendelijk over komen. Gauw op haar tenen getrapt.Waar kun je dat lezen?
Het leven is te kort om te lang op de verkeerde plek te blijven.
Astrid kan beter niet ergens op gaan reageren, dat lijkt me niet slim. Dan krijg je nog meer over je heen. Vindt het trouwens vaak wel gemene opmerkingen over haar. Dat ze lui is en niets doet, net of die Posjes veel meer doen? Die laten alles doen en zitten alleen maar wijn te lurken.
Oke, Astrid is een leuke vrouw. Veel te leuk voor die Addy
quote:pussywillow schreef op 18 april 2017 @ 21:00:

Oke, Astrid is een leuke vrouw. Veel te leuk voor die Addy Vind haar én die kerel niet leuk.
Ging ik toch naar de film, doet die Addy en z'n vrouw er aan mee...! Dwz, ze figureerden tijdens een gezinssport wedstrijd. Vaag....
quote:Roepieroepie17 schreef op 23 april 2017 @ 08:44:

Ging ik toch naar de film, doet die Addy en z'n vrouw er aan mee...! Dwz, ze figureerden tijdens een gezinssport wedstrijd. Vaag....Welke film?
Alle reacties Link kopieren
quote:south schreef op 23 april 2017 @ 09:00:

[...]





Welke film?



Voor elkaar gemaakt.





Ik heb de film gisteren ook gezien, vond het ook zo raar.
Dat is wel heel bizar ja, of zijn die opnames al van maanden geleden?
Vind Addy net zo'n man als in het programma Help mijn man is klusser. Hij begint overal aan en maakt niks af. Impulsieve beslissingen, ondoordacht. Een camping gaan bouwen aan het begin van de zomervakantie.

Stroopwafelimperium opzetten, maar er gebeurd niks. Oh ik ga bootcamp doen! Geen marktonderzoek.

Nu weer een huis bouwen. Hadden ze nog geld dan?



Yogastel ook erg ondoordacht. Er is al een yogacentrum, wat zo te zien niet erg druk bezocht wordt. En dan denken zij genoeg klandizie te krijgen in hun eigen yogaresort? Nu willen ze opeens weer tenten gaan verhuren. In de winter?



De enigen die wel een goed doordacht plan hebben zijn de Posjes. Die hebben in Nederland daar al over nagedacht. Of het slaagt, geen idee, maar ze houden zich iig wel aan 1 plan.
Alle reacties Link kopieren
Ik zag Addy en vrouw ook in de film. Hebben vast een rtl contract. Of zijn camera geil
quote:louti schreef op 18 april 2017 @ 12:14:

[...]





Waar kun je dat lezen? Graag een linkje idd! Ik kan hetniet vinden als ik google op haar naam
Alle reacties Link kopieren
quote:hamaika schreef op 23 april 2017 @ 09:57:

Dat is wel heel bizar ja, of zijn die opnames al van maanden geleden?Natuurlijk zijn de opnames van maanden geleden. Zo werkt tv.
Alle reacties Link kopieren
Zo'n film kan wel bijna jaar van tevoren opgenomen zijn.
Alle reacties Link kopieren
quote:Pluisi schreef op 23 april 2017 @ 10:36:

Vind Addy net zo'n man als in het programma Help mijn man is klusser. Hij begint overal aan en maakt niks af. Impulsieve beslissingen, ondoordacht. Een camping gaan bouwen aan het begin van de zomervakantie.

Stroopwafelimperium opzetten, maar er gebeurd niks. Oh ik ga bootcamp doen! Geen marktonderzoek.

Nu weer een huis bouwen. Hadden ze nog geld dan?



Yogastel ook erg ondoordacht. Er is al een yogacentrum, wat zo te zien niet erg druk bezocht wordt. En dan denken zij genoeg klandizie te krijgen in hun eigen yogaresort? Nu willen ze opeens weer tenten gaan verhuren. In de winter?



De enigen die wel een goed doordacht plan hebben zijn de Posjes. Die hebben in Nederland daar al over nagedacht. Of het slaagt, geen idee, maar ze houden zich iig wel aan 1 plan.



De Posjes houden zich inderdaad aan één plan maar verder dan proeven zijn ze nog niet gekomen. Ze hebben nog geen leveranciers, distributeurs, geen KvK geregeld. Ze zitten nog steeds in de voorbereidende fase. Niet erg maar daar moeten ze niet te lang in blijven hangen.



Addy is een beetje van de 12 ambachten 13 ongelukken En zijn vrouw hobbelt daar glimlachend achteraan.
Poep, wie heeft jou gescheten?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven