Entertainment alle pijlers

Het grote series topic! Spoilers in wit!

19-05-2016 22:24 968 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier een nieuw topic over alle series, niet alleen Netflix.

Spoilers mag maar dan in het wit.



Wij volgen nu Outsiders,leuke serie!
Wat is Kodi?
Alle reacties Link kopieren
Geen idee hoe ik dat uit kan leggen want snap het zelf amper. Maar via kodi kijk ik series.
Haha ok. Is het een download iets? Waarbij je de series moet downloaden? Is het een betaald iets?
Kodi is gratis. Hoe t precies werkt is idd lastig uit te leggen. Op google kun je wel een stappenplan vinden hoe je t precies moet installeren en gebruiken. Of op youtube staan ook instructie filmpjes.



Qua series ben ik bijna klaar met seizoen 5 van once upon a time op Netflix.

En vanavond nieuwe aflevering kijken van american horror story
Alle reacties Link kopieren
Ik kijk nu eindelijk verder naar Vikings. Ik loop pas een paar seizoenen achter. Maar ik ben hooked, dus nou ga ik gewoon door tot ik weer bij ben, denk ik.
Alle reacties Link kopieren
quote:Liadan schreef op 07 oktober 2016 @ 00:04:

Ik kijk nu eindelijk verder naar Vikings. Ik loop pas een paar seizoenen achter. Maar ik ben hooked, dus nou ga ik gewoon door tot ik weer bij ben, denk ik.Jaaaahhh Vikings! Ik ben nu bij aflevering 4. Morgen ga ik de hele dag kijken
Hope for the best, plan for the worst - Jack Reacher
Alle reacties Link kopieren
Designated survivor boeit wel vind ik na 2 afleveringen. Zelfde sfeer als 24.



Nu hebben we Easy aan staan maar dat vinden we niet zo boeiend.
Alle reacties Link kopieren
quote:Roxy21 schreef op 07 oktober 2016 @ 18:13:

[...]



Jaaaahhh Vikings! Ik ben nu bij aflevering 4. Morgen ga ik de hele dag kijken Nog een Vikings-kijker. Waar zit je nu ergens, na de hele dag kijken?
Alle reacties Link kopieren
Ik wissel Vikings overigens af met Lucifer, waaraan ik toch maar verder ben gegaan. Ik vind het in elk geval leuk genoeg om te blijven kijken.
Alle reacties Link kopieren
The fall is ook weer begonnen maar het is (nog?) niet echt spannend.



Dr Foster wil ik ook nog zien. Denk niet dat dat iets voor man is.
Van de week call the midwife afgekeken. Ik had alles al gezien, maar die laatste aflevering bleef maar liggen.

Heerlijke serie toch



En er staat een nieuw seizoen van Downton abby op Netflix. Ook zo'n fijne serie.



Verder zijn we bijna klaar met the 100 en ik schuif er af en toe een aflevering van Glee tussendoor.



Geen idee wat ik dan ga kijken. Moet Dexter nog steeds doen en Fargo. Eigenlijk wil ik breaking bad weer zien en Mad men moet ook nog af. Twd ga ik natuurlijk kijken, maar dat is maar eens per week.
Alle reacties Link kopieren
quote:Liadan schreef op 08 oktober 2016 @ 20:02:

[...]





Nog een Vikings-kijker. Waar zit je nu ergens, na de hele dag kijken?

Ik was van het weekend uiteindelijk veels te brak, ik kon me niet concentreren, dus ben niet verder gekomen

Lucifer kijk ik ook!
Hope for the best, plan for the worst - Jack Reacher
Alle reacties Link kopieren
quote:Roxy21 schreef op 10 oktober 2016 @ 18:52:

[...]



Lucifer kijk ik ook!Ik vind het best leuk tot nu toe, ik ben nu bij aflevering 10 van het eerste seizoen. Lucifer (het personage) is ook gewoon grappig.
We zijn met Westworld begonnen. Erg veel belovend.
Westworld ga ik vanavond mee beginnen. Ben erg benieuwd!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb dinsdag Doctor Foster in een keer afgekeken. Zijn maar 5 afleveringen.

Ik vind het de moeite.

Vanavond en morgen geen tijd dus dat wordt zaterdag pas weer. Ik wil het laatste seizoen van Sons of anarchy voor de vakantie over 3 weken eigenlijk ook af hebben want als we terug komen heb ik een hoop in te halen waaronder natuurlijk the walking dead.

Westworld stel ik ook uit denk ik.
WW telt nu nog maar 2 afleveringen. Ik vind het wel prettig dat ik het dus per week moet kijken. Een of meerdere seizoenen die klaarstaan geven me zo'n gejaagd gevoel.
Alle reacties Link kopieren
Oh dan kan ik wel kijken inderdaad. Ik dacht ik dat het een heel seizoen was.

Zo is ook wel fijn. Net als Designated survivor. Gewoon elke week een aflevering.

Zal eens vragen of man dat ook mee wil kijken.
Is Narcos wat, iemand hier gezien?
Narcos is geweldig! Aanrader dus
Eens opgezocht en DS lijkt me ook wel interessant.



Narcos nog niet gezien.

Maar ik zou zeggen: begin er gewoon aan. Als je het niks vindt, zet je het weer uit.
quote:CherokeeRose1977 schreef op 13 oktober 2016 @ 08:38:

Narcos is geweldig! Aanrader dus Oké thanks
Alle reacties Link kopieren
Narcos seizoen 1 wel gezien. 2 nog niet aan toegekomen.
Alle reacties Link kopieren
Vandaag verder gegaan met Younger en Grey's anatomy en Superstore. En nu weer Sons of anarchy.
Alle reacties Link kopieren
Vikings, s02e01 in het wit: Lagertha is mijn favo personage. Wát een ontzettende kloothommel die Ragnar zoals hij daar aan die tafel zat tussen Lagertha en Aslaug in.



Ik hoop dat Bjorn de beroemdste van zijn zonen wordt. Eerst vond ik 'm eigenlijk vooral een vervelend joch, met Malfoy-trekjes. "My father will hear about this." Ik hoor het 'm zo zeggen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven