Entertainment alle pijlers

Het wel en wee van GTST

06-10-2006 23:38 701 berichten
Alle reacties Link kopieren
en de moordenaar is...



(zouden we er achter zijn voordat dit topic vol is? :))
Alle reacties Link kopieren
Eh, ElleMichelle, ja klinkt logisch, zo logisch dat precies hetzelfde vlak boven jouw bijdrage door mij en Catjuh al geconcludeerd was...
Alle reacties Link kopieren




quote: meds reageerde



- Waarom is de halve Rozenboom in de folie verpakt? Heb ik

  een renovatie gemist of is Christo langsgeweest?





Volgens mij zijn ze eindelijk eens die 4e verdieping aan het bouwen. Hoeft Abeltje tenminste niet elke keer door het dak te schieten.
HAHAHA! het wordt nu wel best een lekker ding vind ik, Abeltje :$ en dat accent zijn ze volgens mij ook een beetje weg aan het laten wegvagen.. maar oh oh wat isie fout.. die arme nette Florien.. helemaal verpest :P
Alle reacties Link kopieren
Volgens mijn tv gids heeft het kind nog geen naam. Laura gaat zich daar over ongerust maken:oCharlie wordt ziek, en doet geen moeite om beter te worden. Lieve spreekt Charlie ook geen moed in om beter te worden, en dat vindt Anita weer vreemd.

En ik heb vanavond niet kunnen kijken is er nog iets zinnigs gebeurd ?
Alle reacties Link kopieren
Ja, Abeltje zei weer 'ik kan...' in plaats van 'ik ken...' Nou ben ik er niet zo thuis in, maar is dat uberhaupt 'goed'? Andersom weet ik wel dat het gebeurt: 'ik ken' in plaats van 'ik kan'. En 'ik kon' in plaats van 'ik kende'  ook, maar dit klinkt mij wel heel vreemd in de oren. Is er kenner in de zaal? Oh nee dan moet het natuurlijk 'kanner' zijn :P
Alle reacties Link kopieren
Ja, Abeltje zei weer 'ik kan...' in plaats van 'ik ken...' Nou ben ik er niet zo thuis in, maar is dat uberhaupt 'goed'? Andersom weet ik wel dat het gebeurt: 'ik ken' in plaats van 'ik kan'. En 'ik kon' in plaats van 'ik kende'  ook, maar dit klinkt mij wel heel vreemd in de oren. Is er kenner in de zaal? Oh nee dan moet het natuurlijk 'kanner' zijn :P
ja klopt, ik hoorde het ook.. maar ik denk dat ze het wel zullen laten vervagen.. nieuwe spelers worden altijd als debielen neergezet.. en dan opeens worden ze steeds leuker.. (normaler) florien was eerst ook zo'n stom kind en die hebben ze een hele make over gegeven. Toen deze charlie de rol van de oude charlie tijdelijk overnam was ze echt superstom maar toen het permanent werd, werd zij ook opeens normaal..
Alle reacties Link kopieren
Ja, Abeltje zei weer 'ik kan...' in plaats van 'ik ken...' Nou ben ik er niet zo thuis in, maar is dat uberhaupt 'goed'? Andersom weet ik wel dat het gebeurt: 'ik ken' in plaats van 'ik kan'. En 'ik kon' in plaats van 'ik kende'  ook, maar dit klinkt mij wel heel vreemd in de oren. Is er kenner in de zaal? Oh nee dan moet het natuurlijk 'kanner' zijn :P
Wat jij zegt is goed. Hoe zogenaamde amsterdamse schoffie Abeltje zei ''Ik kan'' zou moeten zijn; Ik kon.....

Amsterdamse vriendin van mij zegt ook altijd; Nee, die kon ik niet.:D Hoe vaak ik ook tegen dr zeg; Ken...:D

Ik vind het wel grappig. kan-kon-ken
Alle reacties Link kopieren
Nou, Florien was eerst misschien onaardiger, maar ze leek wel slimmer. Ze is nu zo naief, zowel in dat gedoe met Bing als nu met Nout. Gaat ze tegen Foss uitvaren over dat spijbelen. Zij is toch stom bezig. Ze irriteert me mateloos momenteel, geef mij dan maar liever de oude Florien.
Alle reacties Link kopieren
Nou, Florien was eerst misschien onaardiger, maar ze leek wel slimmer. Ze is nu zo naief, zowel in dat gedoe met Bing als nu met Nout. Gaat ze tegen Foss uitvaren over dat spijbelen. Zij is toch stom bezig. Ze irriteert me mateloos momenteel, geef mij dan maar liever de oude Florien.
heb je wel gelijk in ja, ze was slimmer, maar ze was ook zo'n "holier than thou" figuur, zwaar alternatief, en dat hebben ze dr wel uitgehaald, waarschijnlijk om de masse meer aan te spreken... ze is nu een doorsnee puber..
Alle reacties Link kopieren
laura's kapper heeft eindelijk na 2 jaar zijn klus af kunnen maken
Alle reacties Link kopieren
iemand wilde sil ook al aanmelden bij bureau jeugdzorg in meerdijk, maar ja dat huisvest in de rozenboom, en we weten allemaal wie daar de baas is.
Alle reacties Link kopieren


- Waarom is de halve Rozenboom in de folie verpakt? Heb ik

  een renovatie gemist of is Christo langsgeweest?



 




 -Rijksdag, Berlijn

 -Central park, New York

 -De rozenboom, Meerdijk

Past prima in het rijtje, dus ik denk inderdaad dat Christo is langsgeweest.



Ik had voor het eerst een heel klein beetje medelijden met Dennis. Maar dat komt alleen doordat ik dat zogenaamde zoontje van 'em nog slechter trek (wat heeft dat joch een pruik op z'n hoofd trouwens!).
Alle reacties Link kopieren
laura's kapper heeft eindelijk na 2 jaar zijn klus af kunnen maken
 haha!! Lig nu dus echt even dubbel! Fijn zo vroeg op de morgen, thanx Meds!
Alle reacties Link kopieren
Dacht ik toch even dat Sjek, Schors en Ding in een ánder restaurant gingen eten voor de verandering...

Heeft de Perentuin ineens een paar verdiepingen erbij, een front dat 2x zo breed is, én het hele gebouw is in een compleet andere bouwstijl opgetrokken... :o Die kamers moeten toch aardig wat kosten, als ze iedere 3 jaar een compleet nieuwe stijl kunnen nemen.

Wel fijn voor Schors dat ze nu een échte baan heeft!



Gister liepen de kinderen op het plein van het Lorentz rennend in hun korte broekjes en shirtjes, terwijl 4 weken geleden de bomen aan de Michelangelolaan al kaal waren...
Alle reacties Link kopieren


Dacht ik toch even dat Sjek, Schors en Ding in een ánder restaurant gingen eten voor de verandering...

Heeft de Perentuin ineens een paar verdiepingen erbij, een front dat 2x zo breed is, én het hele gebouw is in een compleet andere bouwstijl opgetrokken... :o Die kamers moeten toch aardig wat kosten, als ze iedere 3 jaar een compleet nieuwe stijl kunnen nemen.

Wel fijn voor Schors dat ze nu een échte baan heeft!



Gister liepen de kinderen op het plein van het Lorentz rennend in hun korte broekjes en shirtjes, terwijl 4 weken geleden de bomen aan de Michelangelolaan al kaal waren...




Ja die Michelangelolaan heeft behoorlijk te lijden gehad van het gifschandaal destijds ontdekt door Micky en Zjanien voor het Spektrum.

Het is gewoon zomer in Meerdijk want de rozen bij Laura bloeien ook nog, en Schors heeft geen sjaal om.



Ik snap niet dat er nog iemand wil eten in de verflucht in die Perentuin.



Ik snap ook niet dat Schors een adres vermelde bij de maagbloeding van Clitoria ze had toch gewoon kunnen zeggen, ik wil een ambulance bij Laura?



Mag Dennis weer aan de drank???
Alle reacties Link kopieren
Eh, ElleMichelle, ja klinkt logisch, zo logisch dat precies hetzelfde vlak boven jouw bijdrage door mij en Catjuh al geconcludeerd was... ----------------

:$ik had het niet gelezen



Ze zal ook wel in het ontvoeringscomplot zitten omdat Nick in zijn auto op het laats zei:Wat doe jij dan hier???

Was in ieder geval iemand die hij kent....
Alle reacties Link kopieren
Nick kent Loedo heel goed, en Stefano zit ook in het complot, daarom kwam hij niet naar de crematie en bedisselde hij een oorontsteking van Loecas op. Dus vandaag: wat doe jij hier (dat zei Nick dus tegen Stefano)

Lieve is de nieuwe vlam van Stefano en heeft de opdracht gekregen om bij Tjarlie te gaan kramen. 's nachts ontvoerdt zij kleine Mick om hem te brengen naar Opa en Papa en Oom.

Waarom Lieve een belgisch accent heeft is niet zo moeilijk, Lieve is de 4e onbekende K3 en had nog wat uitstaan met Harry Klooster Casting nadat zij de band was uitgeschopt, ik zal niet in details treden, maar ze heeft echt vieze dingen gedaan met Samson en Gert. Ontslag op staande voet volgde toen Karen, ex liefje van Gert over haar ging roddelen. Later bleek dat Karen in het stro had gelegen met Betsy van Big dus dat  rolletje voor Lieve  is eigenlijk een goedmakertje
Alle reacties Link kopieren
haha, wat een fantasie!!

je kunt zo scenarioschrijfster worden, ;)



zag net dat take that naar Meerdijk komt!! Speciaal voor Sjors en Bing als ze in de kerk gaan trouwen...
Alle reacties Link kopieren
Ze zal ook wel in het ontvoeringscomplot zitten omdat Nick in zijn auto op het laats zei:Wat doe jij dan hier???

Was in ieder geval iemand die hij kent....



Ja, zou idd goed kunnen...
Alle reacties Link kopieren


haha, wat een fantasie!!

je kunt zo scenarioschrijfster worden, ;)



zag net dat take that naar Meerdijk komt!! Speciaal voor Sjors en Bing als ze in de kerk gaan trouwen...




Wat moeten die nou weer met TT? Schors is, wat, 20? Die moet dus 6-8 (-24 in GTST tijd) geweest zijn toen TT zalen vol gillende tieners bespeelde... Zij moet toch eerder voor Saskia en Serge gaan, zou je zeggen!



Ik ben overigens wel érg doelgroep, heb in de rij gelegen voor kaartjes back in the day ('93/'94!)... Jammer van Robbie. ;)



Meds, zijn er beelden van Lieve, Samson en Gert?
Alle reacties Link kopieren
ja hoor die beelden zijn er;



www.amai-gertje.be



schors is toch meer van de gert en hermien, en natuurlijk....
Het moet nu maar es afgelopen zijn met die moord hoor... Vanaf de zomerstop (half augustus) gaat het hier nu over.. Ik ga ook voor Martine Hafkamp!!!
en die Lieve is geen lieverdje.. die heeft iets met de verdwijning van Nick te maken. Ik ben nu aan het kijken... en misschien heeft Nina het wel gewoon gedaan...
Alle reacties Link kopieren
misschien heeft Lieve het wel gedaan..:o



en ik dacht dat dat van Take That een grapje was hahaha!
Alle reacties Link kopieren
Is Stefano terug??? Heb het vrijdag niet gezien, vandaag wel, maar niks over Lieve of Stefano!!!
Alle reacties Link kopieren
Het moet nu maar es afgelopen zijn met die moord hoor... Vanaf de zomerstop (half augustus) gaat het hier nu over.. Ik ga ook voor Martine Hafkamp!!!
Ik ga ook voor Martine. Die wil wraak natuurlijk. Zou ik ook willen als iemand me in een roeibootje liet afdrijven :)



Die Nout doet me trouwens een beetje aan Ciske de Rat denken, behalve dat ik voor Ciske aanzienlijk meer sympathie kan opbrengen. Nout is een engerd, en hij heeft een kapsel a la de Stampertjes (uit Pluk van de Petteflet).
Always look for the silver lining

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven