Entertainment alle pijlers

Is de liefde tussen Sabia en Rafael voorbij?

30-06-2015 14:56 3002 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het zal waarschijnlijk niemand boeien, maar mij op de een of andere manier wel, vandaag stond ik de krant dat Sabia in geen velden of wegen meer te bekennen is, Rafael die schijnt vakantie te vieren ergens in Spanje terwijl zij thuis is, dit zou kunnen duiden op een evt. breuk.

Mocht dat zo zijn, dan is dit een typisch gevalletje van what comes around goes around !

Dat zal die Sabia leren om met de man van haar BFF ervandoor te gaan.
Uiteindelijk kiest iedereen voor zichzelf
Dit is natuurlijk megabelangrijk nieuws dat een eigen topic verdient , maar voor het vervolg wijs ik je graag op dit topic.
Who??
quote:mary57 schreef op 30 juni 2015 @ 15:02:

Who??Sabia en Rafael.
Get a life! doen zij ook
Wat een droeftoeter topic dit
"Dat zal die Sabia leren om met de man van haar BFF ervandoor te gaan"



Haar BFF zal het niet meer zijn, is er geen forum voor mensen die naar SBS shownieuws kijken ofzo?
Alle reacties Link kopieren
Tenzij ze een baan heeft gevonden, geloof ik er helegaar niks van.
Ik weet het niet, TO. Vanavond even naar RTL Boulevard kijken als je het laatste nieuws over Sabia en Raf wilt weten
Misschien is ze wel zwanger en wil ze dat niemand dit weet?
Alle reacties Link kopieren
Oh, hier ga ik wel wakker van liggen
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Ja, ik denk ook dat ze zwangert is.
Waarom staat dit niet op actueel??
Alle reacties Link kopieren
quote:Wompie schreef op 30 juni 2015 @ 15:54:

Waarom staat dit niet op actueel??
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
quote:Wompie schreef op 30 juni 2015 @ 15:54:

Waarom staat dit niet op actueel??
Alle reacties Link kopieren
quote:Eindeloos schreef op 30 juni 2015 @ 15:44:

Oh, hier ga ik wel wakker van liggen Lekker glaasje bubbels Eindje lieverd?
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Alle reacties Link kopieren
who cares.

misschien rafael en zijn kinderen maar de rest van de wereld zal het een zorg zijn.
wie de toekomst als tegenwind ervaart, loopt in de verkeerde richting.
Alle reacties Link kopieren
Mij boeien die lui totaal niet, maar de vent van je bff inpikken vind ik wel zo not done, dat ik het deze sloerie wel gun om gedumpt te worden.
Shoot first, ask questions later!
Alle reacties Link kopieren
Toch wil ik wel weten hoe de vork in de steel zit.. ach, dat horen wel wel een keer. Maar hoe komen jullie erop dat ze zwanger is?
It's 5 o'clock somewhere
Alle reacties Link kopieren
Dat ze zwanger zou zijn dat werd toch al een jaar of zo geleden geschreven? Dan zou ze nu inmiddels wel 'n koter moeten hebben. Maar dat is niet zo dan?
Shoot first, ask questions later!
Alle reacties Link kopieren
Ze had een miskraam in december met 20 weken. Was dat nu afgelopen december? Ik weet het even niet meer.
It's 5 o'clock somewhere
Alle reacties Link kopieren
Dus alleen op vakantie gaan is een graadmeter? ojee!



*2 keer alleen op vakantie geweest dit jaar*
Stressed is just desserts spelled backwards
hahahahah ik hou van jouw onderschrift @Maleficent en zeer toepasselijk in deze topic, man man man wat kansloos!
Alle reacties Link kopieren
quote:redbuIIetje schreef op 30 juni 2015 @ 16:52:

Dat ze zwanger zou zijn dat werd toch al een jaar of zo geleden geschreven? Dan zou ze nu inmiddels wel 'n koter moeten hebben. Maar dat is niet zo dan?Hoezo? Wil je oppassen?
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
quote:redbuIIetje schreef op 30 juni 2015 @ 16:52:

Dat ze zwanger zou zijn dat werd toch al een jaar of zo geleden geschreven? Dan zou ze nu inmiddels wel 'n koter moeten hebben. Maar dat is niet zo dan?Ze heeft miskraam gehad.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven