Entertainment alle pijlers

Kopen zonder kijken 2024.

11-03-2024 16:45 629 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Vanavond begint Kopen zonder Kijken weer. Ik heb inmiddels al de twee eerste afleveringen op Videoland gezien maar ik hou braaf mijn mond tot vanavond.
Alle reacties Link kopieren Quote
makiko schreef:
07-05-2024 13:29
Deze wel, maar vorige afleveringen niet.
Toch een nieuwe pui etc niet onderschatten.
Wel als je m sponsort. Je ziet continue namen door beeld vliegen. Pui, trap, keuken, badkamer, allemaal bizar gesponsord. Inrichting ook. En de kosten van het architectenwerk v Bob en interieurwerk v Roos is ook gratis. Dat scheelt wel veel.
Alle reacties Link kopieren Quote
makiko schreef:
07-05-2024 11:56
Deze inrichting vind ik ook mooi. De tegels van badkamer en wc ook: prachtig.
Elke keer verbaas ik me toch over het verbouwbudget en wat er mee mogelijk is. De badkamer en keuken
moeten toch gesponsord zijn. :)
Leuk stel ook.
En tja als je Haren invuld als optie,
dan loop je de kans dat daar wat gevonden wordt.
Is toch heel duidelijk dat er veel gesponsord is?
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik vond de reactie van Alex ook zo mooi. Hij heeft eerder al laten weten dat hij pleegvader is. Het lijkt dat deze uitzending nog een stukje persoonlijkheid van hem laat zien. Dat vond ik mooi. Alex is volgens mij een veel zachtere, warmere man dat dat hij de eerste seizoenen leek.
Delphinia schreef:
07-05-2024 14:57

Over roos gesproken, wat iemand hier al zei v die extensions, valt mij ook altijd op. Zo jammer want vind haar kledingstijl altijd erg leuk en verder ook een prima vrouw.
ze vallen volgens mijn niet-kenners mening vooral zo op omdat er zo'n groot lengte verschil is met haar eigen haar

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven