Entertainment alle pijlers

Linda's Zomerweek 2016

23-08-2016 11:07 529 berichten
Het einde van de zomer naderd dus het is weer tijd voor Linda's Zomerweek: met als aftrap Ronald Koeman & Heleen van Royen.



De rest van de week zijn er natuurlijk veel meer interessante gasten te zien. Morgen is het de beurt aan Carly Wijs en Simon Keizer. Daarna mogen Jesse Klaver en Isa Hoes op de bank plaatsnemen. Donderdag zijn Sylvie Meis en Richard Groenendijk te gast. De week wordt afgesloten met Halina Reijn en Humberto Tan.



naar wie kijk je het meest uit? aan wie ergerde je je dood? of zapte je na 5 min al weg.
Alle reacties Link kopieren
Halina heeft een HEEEEELLLL. ZWAAARRRRR. LEVEN.



Maar wel een gaaf truitje.





* klik hier voor het zware leven van Halina *
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Very__Cherry schreef op 29 augustus 2016 @ 13:10:

Halina heeft een HEEEEELLLL. ZWAAARRRRR. LEVEN.



Maar wel een gaaf truitje.





* klik hier voor het zware leven van Halina *
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren
Mediageile Halina die niet wil dat mensen naar haar staren.. ze komt heel sympathiek over..not
quote:Sophiever schreef op 29 augustus 2016 @ 12:41:

[...]





Niet mijn humor maar doe Humberto maar met met tan.Voor mij zonder!
quote:Very__Cherry schreef op 29 augustus 2016 @ 13:10:

Halina heeft een HEEEEELLLL. ZWAAARRRRR. LEVEN.



Maar wel een gaaf truitje.





* klik hier voor het zware leven van Halina *Oh Christ
Alle reacties Link kopieren
Ben ik de enige die Sylvie echt nep vond overkomen? Kan er niks aan doen maar ze mist echt de spontaniteit en uitstraling. Had haar eigenlijk een leuker mens verwacht, voor zover ik dat van tv af kan beoordelen.
Weet wat je zegt, maar zeg niet alles wat je weet
Alle reacties Link kopieren
Nope. Ben het met je eens, lees maar terug.
Les temps sont durs pour les rêveurs...
Alle reacties Link kopieren
quote:Very__Cherry schreef op 29 augustus 2016 @ 13:10:

Halina heeft een HEEEEELLLL. ZWAAARRRRR. LEVEN.



Maar wel een gaaf truitje.





* klik hier voor het zware leven van Halina *

Jeetje



Het lijkt me echt niet prettig om steeds aangestaard te worden (daarom ben ik ook geen BN'er geworden, hoeveel aanbiedingen ik ook heb gekregen ), maar dat van die 'zeekoeien' was naar mijn mening echt niet nodig geweest.
You don't have to fit into the format
Alle reacties Link kopieren
Zeekoeien ? Amoebe ? Tjonge jonge , mevrouw poehaa.
Ik vond Halina helemaal niet 'gezellig' overkomen. En Umberto kwam best leuk over :-)
Die column van Halina, ik had hem al gelezen...wat verbeeldt dat mens zich toch?
quote:mary57 schreef op 29 augustus 2016 @ 12:47:

[...]





Hoeveel mensen doen dat niet, ze willen gewoon graag horen: nee joh, jij zwaar? Je ziet er prima uit juist.

Niks menselijks is Linda vreemd.



Ze kan met haar geld toch ook iemand inhuren die zegt nee joh meid, ben je gek? Je ziet er beeldig uit.



En die haar daarna 100 push ups laat doen.
quote:Yggdrasil- schreef op 29 augustus 2016 @ 19:08:

Ik vond Halina helemaal niet 'gezellig' overkomen. En Umberto kwam best leuk over :-)Ik vind Halina al jaren iets mankeren eigenlijk. Ik kan mijn vinger daar niet goed opleggen. Dat ze in haar jeugd door kunstende hippie's is groot gebracht verklaarde wel iets maar nog niet alles.
Alle reacties Link kopieren
Ik vond Halina altijd al onsympathiek overkomen, maar ik kon er niet precies de vinger opleggen waar dat gevoel vandaan kwam. Nu kan ik er dus precies de vinger opleggen, ze heeft het werkelijk in hapklaar brokken aangeleverd.
quote:Sophiever schreef op 29 augustus 2016 @ 19:30:

[...]





Ze kan met haar geld toch ook iemand inhuren die zegt nee joh meid, ben je gek? Je ziet er beeldig uit.



En die haar daarna 100 push ups laat doen.Ja, dat kan , maar je wilt het toch ook van anderen horen die je er niet voor betaalt.
quote:mary57 schreef op 29 augustus 2016 @ 19:43:

[...]





Ja, dat kan , maar je wilt het toch ook van anderen horen die je er niet voor betaalt.Ja maar om daar nou jaren om te zeuren? Als je dat antwoord dan zo minimaal krijgt kun je daaruit ook je conclusies trekken. Maar nee, ze laat zelfs in een serie haar persoonlijkheid erover zeuren.
Alle reacties Link kopieren
Sjonge, die Halina..... de hele tijd aan alle kanten aandacht zoeken en dan uit je plaat gaan als je het krijgt

Ze zal zich wel rot geschrokken zijn van al het negatieve commentaar. Op Twitter zegt ze dat ze er in een volgende column op terug komt. Ben benieuwd in wat voor bochten ze zich gaat wringen dat ze "het natuurlijk niet zo bedoeld heeft" blablabla .



Edit; wat een draak van een column trouwens. Onbegrijpelijk dat het AD haar een podium biedt.
Nothing happens for a reason
Alle reacties Link kopieren
Inderdaad een vreselijke column van Halina

Ze verbeeldt zich nogal wat zeg
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
We hebben het allemaal verkeerd gelezen hoor! Een Zeekoe heeft namelijk starende ogen, en dat koosnaampje heeft niets, maar dan ook niets te maken met het formaat van mensen die naar haar kijken.
Maar het is wel waar wat iemand schreef, als Youp van 't Hek deze column had geschreven, had er geen haan naar gekraaid.
Ik vond Halina altijd vrij onsympathiek overkomen, maar bij Linda vond ik haar juist heel leuk, daar scoorde ze punten mee!

Nou die heeft ze in één klap weer verloren met haar 'column'.
quote:mary57 schreef op 30 augustus 2016 @ 08:21:

Maar het is wel waar wat iemand schreef, als Youp van 't Hek deze column had geschreven, had er geen haan naar gekraaid.Klopt maar misschien is dat wel omdat we dergelijk niveau van Youp verwachten en Halina nog wat klasse hadden verwacht Hoe dan ook het is ook irritant als je de hele tijd aangestaard wordt.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind de reacties op de column van Halina echt zwaar overdreven.

Een beetje alsof iedereen er op zat te wachten en nu eindelijk los kunnen gaan.
Alle reacties Link kopieren
quote:Sophiever schreef op 30 augustus 2016 @ 08:35:

[...]





Klopt maar misschien is dat wel omdat we dergelijk niveau van Youp verwachten en Halina nog wat klasse hadden verwacht Hoe dan ook het is ook irritant als je de hele tijd aangestaard wordt.Het is te makkelijk van Halina om in haar stukje cq het punt dat ze wil maken, het vliegveld als onderwerp te nemen. Want iederéén staart op een vliegveld, naar álles en iedereen. Tijdens het uren wachten, op koffers, incheck, veiligheidscheck, bodycheck, paperassencheck en dubbelcheck, let ik godbetert zelfs op de lieveheersbeestjes die over de grond kruipen. Waar moet je op een gegeven moment nog anders naar kijken..?
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Alle reacties Link kopieren
Ik bedoel, zelfs Piet Paulusma had dit stukje kunnen schrijven, of een, pak m beet, een Rob Geus.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven