Entertainment alle pijlers

Mafs 2024 Videoland

16-01-2024 12:28 1915 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Wie kijkt?

Vind het geen gezicht dat die borsten zou uitpuilen, vind ik dan.
Alle reacties Link kopieren Quote
Iedereen neemt zijn hond gezellig mee?
Alle reacties Link kopieren Quote
De eerste match zie ik al niet, maar we zullen zien.
Alle reacties Link kopieren Quote
Sarath doet me denken aan Wichian van vorig jaar… dezelfde historie maar ook praten ze hetzelfde..
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik ben halfverwege aflevering 2. Hebben jullie gezien tijdens het eten dat de tepel te zien was van Malou O_O Wat me wel opvalt is dat Malou echt een totaal ander type lijkt dan haar moeder haha.
Ik zie de match nog niet tussen David en Kim. Maar heb ze nog niet samengezien dus misschien denk ik er straks anders over :)
35 en nog thuiswonend, niet erg aantrekkelijk. Als je fulltime werkt kan je in 2 jaar toch aardig wat bij elkaar sparen voor een appartement?
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik heb net blind getrouwd gekeken en vond dat zo'n leuk seizoen. De deelnemers waren zo lief en respectvol naar elkaar. En dan begint nu MAFS. Wat een verschil is dat toch.
Ik spoel de 1e afleveringen ook door. Denk niet dat Malou en Sarath wat wordt. Vind ik dan weer sneu voor die Sarath. Hij wil zo graag. Ik vind de moeder van Malou wel geinig. Beetje aanwezig.
Alle reacties Link kopieren Quote
Nou idd, die tieten van Malou :-o .

Jantine vind ik leuk!! Wie bedenkt die kadoos voor elkaar? Zullen ze dat echt zelf doen?
Alle reacties Link kopieren Quote
Net de eerste aflevering gezien.
Sarath komt als een lieve man over.

Ik dacht eerst leuk een iets vollere vrouw. Maar toen koos ze haar jurk🙈 ik vind het een beetje een ordinair plat type.
Alle reacties Link kopieren Quote
Merel90 schreef:
16-01-2024 21:34

35 en nog thuiswonend, niet erg aantrekkelijk. Als je fulltime werkt kan je in 2 jaar toch aardig wat bij elkaar sparen voor een appartement?
Nee joh. Woningmarkt anno 2023/2024 is het niet te doen. Ik kan zelfs met mijn bovenmodaal inkomen nog geen appartement van 50m2 kopen.
Alle reacties Link kopieren Quote
Die tieten van Malou in die jurk. Zo ordinair zeg. Zag inderdaad een tepel tijdens dat eten.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ook grappig om te zien wat de gasten aan hebben. Valt me op dat er veel donkere jurken en pakken enz bijzitten. De moeder van Jeppe haar jurk, vind persoonlijk niet zo passend voor een bruiloft. Ook de zus van Jeppe, een zwart broekpak.
Alle reacties Link kopieren Quote
Merel90 schreef:
16-01-2024 21:34
Ik ben halfverwege aflevering 2. Hebben jullie gezien tijdens het eten dat de tepel te zien was van Malou O_O Wat me wel opvalt is dat Malou echt een totaal ander type lijkt dan haar moeder haha.
Ik zie de match nog niet tussen David en Kim. Maar heb ze nog niet samengezien dus misschien denk ik er straks anders over :)
35 en nog thuiswonend, niet erg aantrekkelijk. Als je fulltime werkt kan je in 2 jaar toch aardig wat bij elkaar sparen voor een appartement?
Er werd gezegd dat hij zijn koophuis heeft verkocht en daarna een tijd in Zweden heeft gewoond. Dus neem niet aan dat ie blut is eerlijk gezegd. Misschien juist hartstikke verstandig bezig nu geld besparen en weer iets kopen.
Alle reacties Link kopieren Quote
Oh-happy-day schreef:
16-01-2024 14:40
Moeder en Malou vind ik nu al niet leuk.


Ik vind vooral moeder een kwallebak,
You don't have to fit into the format
Alle reacties Link kopieren Quote
Merel90 schreef:
16-01-2024 21:34
Ik ben halfverwege aflevering 2. Hebben jullie gezien tijdens het eten dat de tepel te zien was van Malou O_O Wat me wel opvalt is dat Malou echt een totaal ander type lijkt dan haar moeder haha.
Ik zie de match nog niet tussen David en Kim. Maar heb ze nog niet samengezien dus misschien denk ik er straks anders over :)
35 en nog thuiswonend, niet erg aantrekkelijk. Als je fulltime werkt kan je in 2 jaar toch aardig wat bij elkaar sparen voor een appartement?
Ik vind Malou een kopie van haar moeder in doen en laten.
Maar dan wat wereldwijzer.
Alle reacties Link kopieren Quote
Pfff wat een moeder weer zeg….
Alle reacties Link kopieren Quote
Oh die speeches altijd. Ze gaan altijd het avontuur met elkaar aan. En dus zijn ze allebei stoer. Verzin eens iets originelers, al was het maar in woorden!
We're just two lost souls
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik denk trouwens dat mijn kat en ik ook heel erg hetzelfde dna hebben, want ik vind hem ook heel erg lekker ruiken. :facepalm:
We're just two lost souls
Alle reacties Link kopieren Quote
Nette instappers zonder sokken bij David.
Ik begrijp dat nooit zo goed.
Alle reacties Link kopieren Quote
David is niet zo van het uiten van emoties en dat gaat lastig worden met Kim.
Die is heel uitbundig en fladderen etc.

David houdt heel erg van enthousiasme maar toont dat zelf alleen niet.
Alle reacties Link kopieren Quote
Wat is er toch met die lange man uit het panel? Die heeft zo’n aparte uitdrukking..
Alle reacties Link kopieren Quote
Abby schreef:
16-01-2024 22:15
Nette instappers zonder sokken bij David.
Ik begrijp dat nooit zo goed.
Die blote enkels vind ik ook vreselijk onaantrekkelijk.
Alle reacties Link kopieren Quote
sneeuwvrouw schreef:
16-01-2024 22:27
Wat is er toch met die lange man uit het panel? Die heeft zo’n aparte uitdrukking..
Botox en fillers. Enge kop inderdaad.
Alle reacties Link kopieren Quote
Gaat ‘m toch niet worden, die match waarbij de een twee kinderen heeft, de ander drie en waarbij ze 120 km bij elkaar vandaan wonen. Ze zijn bereid te verhuizen, maar dat is met de kinderen lastig lijkt mij.
Geen motto
Alle reacties Link kopieren Quote
emanina schreef:
17-01-2024 09:12
Gaat ‘m toch niet worden, die match waarbij de een twee kinderen heeft, de ander drie en waarbij ze 120 km bij elkaar vandaan wonen. Ze zijn bereid te verhuizen, maar dat is met de kinderen lastig lijkt mij.
Jaaaa, dat dacht ik ook. De hele intro van beiden ging bijna alleen maar over de kinderen en hoe belangrijk die zijn. Daarom hoopgevend toen de experts zeiden: ‘hier moeten niet alleen twee mensen aan elkaar gekoppeld worden maar twee hele gezinnen’. Mijn hart maakte even een sprongetje. Toen noemden ze de 120 km :facepalm: :facepalm: :facepalm:

Maar….ze willen wel verhuizen. Ja hoor tuurlijk. De kinderen en andere ouders zitten daar ook vast op te wachten :bonk:
Alle reacties Link kopieren Quote
Merel90 schreef:
16-01-2024 21:45
Ook grappig om te zien wat de gasten aan hebben. Valt me op dat er veel donkere jurken en pakken enz bijzitten. De moeder van Jeppe haar jurk, vind persoonlijk niet zo passend voor een bruiloft. Ook de zus van Jeppe, een zwart broekpak.
De kleding van de moeder van Jeppe vind ik absoluut niet feestelijk. Viel mij op dat alle vrouwelijke gasten van Jantine glanzende kleding droegen.

Sarath is superlief maar ik zou hem helaas ook niet aantrekkelijk vinden. Nu ben ik zelf vrij lang en zou (vind ik dan) ik niet bij hem passen.

Ben effe de naam kwijt maar die man die in Zweden heeft gewoond heeft wel veel stijlen gehad zeg. Vind zijn huidige look niet de mooiste; wat kakkerig en te netjes.
Poep, wie heeft jou gescheten?
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik vind die David wel een schatje, maar of het echt past samen...
Vanvond aflevering 3 kijken :)

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven