Entertainment alle pijlers

Mattie niet de vader van de tweeling #heftig

02-05-2016 09:51 1687 berichten
Vanmorgen las Wietze deze brief voor





brief Mattie



Ik ben zelf sprakeloos, wat een heftig nieuws. Verschrikkelijk voor Mattie en zoals hij zelf aangaf in de brief : er zijn alleen maar verliezers.
Alle reacties Link kopieren
quote:AnAppleADay schreef op 14 september 2016 @ 14:28:

Maar dat van die vriend is toch al 10 keer in het nieuws geweest?Ja, dat klopt. Maar ik vind dat hints droppen alsof je nóg meer weet gewoon vervelend.
I can explain it to you, but I can't understand it for you
Is het waar dat bericht over die vriend wat een aantal keer in het nieuws was?
Alle reacties Link kopieren
Ik lees nu dat het in het nieuws was. Dat wist ik niet. Het is niet dat ik dus doe alsof ik meer weet, ik dacht dat het nog niet bekend was.
Mot met to
Dat gerucht over die vriend is zelfs al van 2 maanden geleden



Bericht 1 juni http://www.ad.nl/dossier- ... -aan-hereniging~affd617f/



En er is daarna nog 101 x over geschreven..
Alle reacties Link kopieren
Ja das echt oud nieuws
Alle reacties Link kopieren
Haha, dat is helemaal suf, roepen dat je 'dingen weet, maar niks gaat zeggen' en dat het dan gewoon iets is wat allang bekend is. Heel je poging om interessant te doen gestrand.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Alle reacties Link kopieren
Is hier nou niemand die die mensen echt kent?
Alle reacties Link kopieren
quote:Janco schreef op 15 september 2016 @ 12:23:

Is hier nou niemand die die mensen echt kent?Tja, misschien wel. Als ik ze zou kennen, zou ik misschien wel meelezen, maar geen haar op mijn hoofd die eraan zou denken om hier uit de doeken te doen hoe de vork nu precies in de steel zit.
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
quote:DG2015 schreef op 15 september 2016 @ 14:18:

[...]



Tja, misschien wel. Als ik ze zou kennen, zou ik misschien wel meelezen, maar geen haar op mijn hoofd die eraan zou denken om hier uit de doeken te doen hoe de vork nu precies in de steel zit.,



Nou, inderdaad. Ik ken een BN'er. En no way dat ik daar iets over ga loslaten. Ik ken de BN'er helemaal niet zo goed, maar zie de BN'er wel met regelmaat, dus zou best wat te vertellen hebben. Maar dat doe ik niet.



Op zich wel vreemd, want hier lees ik natuurlijk graag en ik post ook mee. Toch voelt dit wel anders. Beetje dubbel wel he? En nee, ik ga niet vertellen wie het is.
Mütti, wie ist unser Väti, wenn Mattie es nicht ist?
Alle reacties Link kopieren
Lol
Alle reacties Link kopieren
http://m.telegraaf.nl/pri ... Bheb-jij-kinderen-8217%3B
music is my life

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven