Entertainment alle pijlers

Mijn leven in puin

23-12-2012 22:35 940 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie kijkt er ook?
Alle reacties Link kopieren
Het is toch altijd al 4 dagen geweest of heb ik iets gemist? Ben het er mee eens dat het vrij rap is.



Dit wordt een grote ellende zo meteen!
I am surrounded by morons
Een aanbod dat je niet kan weigeren of iets dergelijks zei Peter toch. Nee daar heeft hij gelijk in. Ben benieuwd hoeveel mensen benaderd worden maar die wel weigeren en dus niet op tv komen eigenlijk. Je wordt toch wel enorm voor het blok gezet.
Alle reacties Link kopieren
ik heb ook wel eens de amerikaanse versie gekeken en daar ging het heel anders, werd echt het tempo van de mensen zelf aangehouden
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
quote:rosanna08 schreef op 09 april 2013 @ 20:45:

ik heb ook wel eens de amerikaanse versie gekeken en daar ging het heel anders, werd echt het tempo van de mensen zelf aangehouden Veel fijnere opruimcoaches en psychologen ook daar!
Klopt in andere landen is het heel anders. Rustiger en professioneler. Mag zeker meer geld kosten. Maar goed neemt niet weg dat ik toch vaak zit te kijken...
Iebs



Ja ik kijk ook, terwijl ik eigenlijk dit programma moet boycotten vanwege Manita.
Alle reacties Link kopieren
Wat een leugenaars, ze gaan vanalles weggooien, of ze het nou wil of niet.
Alle reacties Link kopieren
Ze kan beter die Manita wantrouwen dan die kerels
OH MANITA HOU JE WAFFEL



Ik erger me nu al.



DIe vrouw vraagt of ze serieus genomen mag worden, en dan gaat Manita gewoon verder lullen...
Alle reacties Link kopieren
quote:yellowlove2punt0 schreef op 09 april 2013 @ 20:53:

Iebs



Ja ik kijk ook, terwijl ik eigenlijk dit programma moet boycotten vanwege Manita.Je kijkt het omdat je hier gezellig mee kunt beppen
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het idee dat het bij vrouwen lastiger is. De afgelopen afleveringen met vrouwen zijn niet goed afgelopen.



Oh hallo trouwens..
quote:betoverend schreef op 09 april 2013 @ 20:54:

[...]





Je kijkt het omdat je hier gezellig mee kunt beppen



ja ik ook eigenlijk toen het forum net even lastig deed wilde ik ook al gaan zappen. Best erg he.



voor jou Yellow gezellig zo met jou!
Alle reacties Link kopieren
Januari 2006
zie je wel. Ze voelt het als dwingen, chantage.
quote:betoverend schreef op 09 april 2013 @ 20:54:

[...]





Je kijkt het omdat je hier gezellig mee kunt beppen



Haha true.



Maar dit dan ook, wat wil je bewaren de rest gooien we weg roept Manita dan. Ja omdat het de omgekeerde volgorde is. Het bewaren is voor belangrijk.





Die vrouw blijft wel een beetje hangen in de afgelopen paar maanden. Melanie, je had al issues voor die ruzie 2 maanden geleden.
Alle reacties Link kopieren
quote:IkBenIkenbenertrotsop schreef op 09 april 2013 @ 20:56:

[...]





ja ik ook eigenlijk toen het forum net even lastig deed wilde ik ook al gaan zappen. Best erg he.



voor jou Yellow gezellig zo met jou!Het forum doet wel aardig goed voor een trashavond. Normaal loppt het halverwege vast
Alle reacties Link kopieren
Van zelfreflectie heeft die vrouw nog nooit gehoord, zo te horen.
Ik vind hier dingen van.
Kan dat mens niet even dat potje groenten leegeten dan hebben we geen last van haar
eh dat zie je wel lekker suf om dat te schrijven jullie hoef ik niet te overtuigen en tja jullie zien het ook
Alle reacties Link kopieren
Huh? Ze mag de kleinkinderen niet zien omdat iemand anders haar uitgescholden heeft. En ze moet dit doen omdat ze anders de kleinkinderen niet mag zien (die ze toch al niet mocht zien).



Apart verhaal!
quote:yellowlove2punt0 schreef op 09 april 2013 @ 20:58:

[...]





Haha true.



Die vrouw blijft wel een beetje hangen in de afgelopen paar maanden. Melanie, je had al issues voor die ruzie 2 maanden geleden.eens!
Alle reacties Link kopieren
In hoeveel tijd heeft ze die zooi opgebouwd?

Want ooit heeft ze heel erg haar best gedaan om iets leuks van haar huis te maken. Kleurige gordijnen, kleurtjes op de muur, schilderijtjes en foto's op een mooie plek aan de muur....
Totaal offtopic, ik heb vandaag mijn eigen haar geknipt en het zit best wel goed. Nieuwe carriere voor Yellow! Iemand nog kappertje nodig?
ah een gesprek!
Alle reacties Link kopieren
Ik blijf het idee hebben dat ze al antidepressiva slikt ofzo.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven