Entertainment alle pijlers

Mr. Frank Visser (de rijdende rechter )

10-05-2016 15:24 2698 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zit nu de herhaling te kijken en vraag mij af.. In hoeverre is de uitspraak van die man rechtsgeldig? Moeten de deelnemers zich daar echt aan houden?



Omdat niemand een advocaat ofzo heeft etc... Vreemd verhaal.



Ik dacht, dat weten jullie vast wel ;)
quote:Eleonora-1 schreef op 18 oktober 2016 @ 09:53:

En dan die vermaledijde vogels, die maar niet op wilde komen draven toen de cameraploeg er was!

Om uit je vel te springen!

Ja heerlijk was dat en Mr Frank maar rustig blijven met enige ironie in zijn stem .
quote:Sabeltandcavia schreef op 18 oktober 2016 @ 10:34:

En zulke dappere vogels om zo dicht bij die levende vogelverschrikker in de buurt te durven komen.Een met emmers zeepsop gooiende vogelverschrikker , die logica daarvan ontging mij even .
Gewoon die klote mussen en duiven aanklagen! Wat denken die beesten wel niet, een beetje in alle vrij- en blijheid over haar tuin vliegen. Uitroeien! Alles wat vliegt!
Alle reacties Link kopieren
quote:avianflu schreef op 18 oktober 2016 @ 12:32:

Ik zit de aflevering nog een keer te bekijken.





Hij blijft leuk. Die reacties op twitter ook Dat je dat durft die enge vrouw, brrrrrrrr
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
quote:Pretzel66 schreef op 18 oktober 2016 @ 13:23:

[...]



Ja heerlijk was dat en Mr Frank maar rustig blijven met enige ironie in zijn stem .



Ik vond de uitspraak ook zo prachtig.

Die twee smoeltjes....

Femke die nog een beetje grijnst, en die grijns die bevriest op haar gezicht. En mevrouw Vos, waar alle kleur uit was verdwenen.

Mooie tv.
Hij is leuker dan toen nog op de publieke omroep. Okay, trash TV. Hou ik helemaal niet van, maar wat hebben we hier gisteren van genoten met de kinderen. Hilarisch
Het is wel 'koefnoeneriger' geworden nu het bij sbs is.

Meer moeilijke gevallen en mensen die nogal vanuit de onderbuik reageren.
Meester Visser doet dat meesterlijk vind ik, heel rustig en met ironie in zijn stem, zonder er de nadruk op te leggen.
Alle reacties Link kopieren
Ik zit het nu te kijken en tijdens het verbazen dacht ik al: hier is vast een topic over op het Viva-forum. En bingo. Ik wil zo graag de uitspraak zien!
Wat eten we vanavond?
Alle reacties Link kopieren
Wat een bizarre aflevering...

Waarom reageerde die Femke zo hysterisch? Ik zie totaal geen logica waarom die mevrouw haar konijn zou willen stelen?
Pivot! PIVOT!!!
quote:makreel schreef op 18 oktober 2016 @ 14:51:

Ik zit het nu te kijken en tijdens het verbazen dacht ik al: hier is vast een topic over op het Viva-forum. En bingo. Ik wil zo graag de uitspraak zien!http://www.sbs6.nl/blogs/ ... et-uitspraak-aflevering-1
quote:KitKeller schreef op 18 oktober 2016 @ 15:26:

Wat een bizarre aflevering...

Waarom reageerde die Femke zo hysterisch? Ik zie totaal geen logica waarom die mevrouw haar konijn zou willen stelen?



Sloeg ook nergens op.

Die Femke was een beetje in de war denk ik.
Alle reacties Link kopieren
Femke was denk ik wat lager begaafd en daarbij opgestookt door die Valse Vos.
Alle reacties Link kopieren
quote:KitKeller schreef op 18 oktober 2016 @ 15:26:

Wat een bizarre aflevering...

Waarom reageerde die Femke zo hysterisch? Ik zie totaal geen logica waarom die mevrouw haar konijn zou willen stelen?





Omdat dat kind overduidelijk niet goed snik is.

En zwaar beinvloedt door Dracilina......
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
De herhaling is nu, ik ben echt perplex. Het arme mens. Wat een draak die dunne!
Alle reacties Link kopieren
Toch ben ik wel benieuwd wat ''al die leugens'' zijn waar die Femke zo overstuur van is.



Ik kan het me gewoon niet voorstellen, het lijkt me zo'n lief vrouwtje!!
Pivot! PIVOT!!!
Neem parkietjes
Pas op een Vos verliest nooit de streken!
Wat een k*twijf die vos je zou maar zo een buurvrouw hebben.
Dat die anti-vrouw niet door had dat ze de ene na de andere belastende verklaring en gedraging op film liet vastleggen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Eleonora-1 schreef op 17 oktober 2016 @ 23:56:

[...]





En dat nijntje, gestolen door de 82 jarige, knettermesjogge buurvrouw, dat was ook al zo akelig.



En dat de dames er ook helemaal gebroken van waren en zich aan elkaar vastklampten, tegen al het vogelgeweld, veroorzaakt door dat gekke vogelvrouwtje.

Erg he?





Op dit punt kwamen vriend en ik dit programma binnenvallen en we keken elkaar echt aan van 'wat is hier in godsnaam gebeurd dat die vrouwen zo hysterisch doen'! Ik dacht dat de buurvrouw echt een feeks moest zijn. We waren echt heel benieuwd maar het bleek een rustig bedeesd mensje te zijn. Ik hoop dat ze silo's zangzaad heeft gekregen inmiddels.



Die konijnen zaten in een veel te klein hokje trouwens.
Poep, wie heeft jou gescheten?
Ja precies ja, die koníjnen, dát was pas echt zielig!

Maar die konden nu niet naar buiten wegens die vieze vogels allemaal.

Wat een leed, wat een leed.
quote:cochise schreef op 18 oktober 2016 @ 15:32:

Femke was denk ik wat lager begaafd en daarbij opgestookt door die Valse Vos.

De vogelmevrouw ook.



Briljant gescreend door SBS trouwens.
Alle reacties Link kopieren
quote:Anouscha schreef op 18 oktober 2016 @ 20:00:

[...]



De vogelmevrouw ook.



Briljant gescreend door SBS trouwens.



Nou inderdaad, waar vinden ze die mensen!

Je zou bijna denken dat het in scene gezet is..



Of die lieve oude mevrouw is een briljant actrice, of die Femke is gewoon compleet gestoord met haar hysterische gehuil.

Zou graag een vervolg aflevering met wat meer info zien, want helemaal snappen doe ik het nog niet...
Pivot! PIVOT!!!
Alle reacties Link kopieren
Ik vind dat het programma behoorlijk is afgezakt. In de begintijd waren er nog regelmatig serieuze issues waarover beslist ging worden, maar het is verworden tot een kijfprogramma over de overhangende tak van de perenboom van de buren en de paal van het hek van de andere buren die zomaar héél brutaal 2 centimeter op jóuw grond is gezet en daardoor kun jij zomaar, door die 2 centimeter minder ruimte, jouw eigen Suzuki Alto of Fiat Panda niet meer langs het hek wurmen... Sorry hoor, get a life! En dat die rijdende rechter dan ook echt héél serieus en met tuitende lipjes die paal gaat staan opmeten, of de blaadjes van die overhangende boomtak tellen... werkelijk...
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven