Entertainment alle pijlers

Netflix deel 3

06-04-2017 18:24 3704 berichten
Een derde topic voor de aanraders en de afraders.



NIET spoileren (daar is een ander topic voor).









Hier is deel 1 terug te lezen: Netflix series

Hier is deel 2 terug te lezen: Netflix deel 2
Ik moet hem nu echt uit gaan zetten.....
Alle reacties Link kopieren
karin12345 schreef:
20-05-2017 21:46
Dat vind ik niet ongeloofwaardig, wel de verhalen van het laatste meisje in deel 2.
De priester die haar vlak na de verdwijning van de zuster meenam om naar het lijk te kijken. Maden die ze wegstreek???
Zo herinnerd zij zich dat. Hoeft ook niet waar te zijn. Want iemand zei ook dat maden in die tijd van het jaar niet voorkomen. Dus ben nu heel benieuwd naar dat maden verhaal. Misschien komen ze er nog op terug
Alle reacties Link kopieren
doornroosje9 schreef:
20-05-2017 23:24
De theme song van 'Anne with an E', zo ontzettend mooi!
Ja dat vind ik wel heel mooi. Vond haar op het laatst ook wat minder irritant.
Alle reacties Link kopieren
vivaratje schreef:
21-05-2017 07:00
Zo herinnerd zij zich dat. Hoeft ook niet waar te zijn. Want iemand zei ook dat maden in die tijd van het jaar niet voorkomen. Dus ben nu heel benieuwd naar dat maden verhaal. Misschien komen ze er nog op terug
Ik heb The Keepers in één ruk door helemaal uitgekeken. Er wordt idd teruggekomen op de maden.

Wie dit niet gelooft: :facepalm:
Al een account? Log dan hier in.
Alle reacties Link kopieren
MoirenPhae schreef:
21-05-2017 01:49
Ik moet hem nu echt uit gaan zetten.....
Het was mij gelukt rond 2u! :cheer2:
Life is short. Eat dessert first.
karin12345 schreef:
20-05-2017 21:46
Dat vind ik niet ongeloofwaardig, wel de verhalen van het laatste meisje in deel 2.
De priester die haar vlak na de verdwijning van de zuster meenam om naar het lijk te kijken. Maden die ze wegstreek???
Ik krijg vast op mijn kop van Puss.. ivm spoileren.


....... EDIT. EXCUSES.


Ik zou eerst even alles kijken en dan pas een mening vormen.
anoniem_319861 wijzigde dit bericht op 21-05-2017 17:49
24.77% gewijzigd
Ik vind het al redelijk bizar om al die afschuwelijke gebeurtenissen en ervaringen die aan licht komen onder de tafel te smijten omdat je 1 detail niet gelooft.
Redelijk gevoelloos.
Alle reacties Link kopieren
Lucylucille schreef:
21-05-2017 10:50
Ik vind het al redelijk bizar om al die afschuwelijke gebeurtenissen en ervaringen die aan licht komen onder de tafel te smijten omdat je 1 detail niet gelooft.
Redelijk gevoelloos.
Plus 1000
Al een account? Log dan hier in.
Ieder zijn mening, toch?
Troeteltje schreef:
21-05-2017 11:43
Ieder zijn mening, toch?

En daar mag ik dan ook weer een mening over hebben, toch?
Fee-de-Goede schreef:
21-05-2017 10:08
Ik krijg vast op mijn kop van Puss.. ivm spoileren.
:whip:
Tuurlijk mag dat. Het bericht was niet als eenrichtingsverkeer bedoeld.
Ik heb de serie trouwens niet gezien en ga ook niet kijken. Dus kan er niet over meebabbelen.
Troeteltje schreef:
21-05-2017 12:49
Tuurlijk mag dat. Het bericht was niet als eenrichtingsverkeer bedoeld.
Ik heb de serie trouwens niet gezien en ga ook niet kijken. Dus kan er niet over meebabbelen.
Goh.
Alle reacties Link kopieren
Net The Keepers afgekeken. Misbruik binnen de katholieke kerk is natuurlijk wel bekend maar hier wordt je wel heel erg op de feiten en op de wijze waarop het in stand wordt gehouden gedrukt. Ik twijfel absoluut niet aan het waarheidsgehalte en vond het een indrukwekkende documentaire.
doornroosje9 schreef:
21-05-2017 09:37
Het was mij gelukt rond 2u! :cheer2:
2.20
Alle reacties Link kopieren
Ik heb de eerste aflevering van The keepers gekeken maar ik kan me er niet zo goed op concentreren nu dus een andere keer verder.

Net crazy ex-girlfriend aangezet maar dat is toch ook niet waar ik nu zin in heb.

Nu Greenleaf eens proberen..
Ik was ook onder de indruk. En het houd me meer bezig dan ik dacht.

Ben nu London Spy aan het kijken. Net begonnen.
Lucylucille schreef:
21-05-2017 10:50
Ik vind het al redelijk bizar om al die afschuwelijke gebeurtenissen en ervaringen die aan licht komen onder de tafel te smijten omdat je 1 detail niet gelooft.
Redelijk gevoelloos.


Ik smijt niets onder de tafel, wat een onzin.
Maar de getuigenis van de laatste vrouw vond ik vanaf het begin al ongeloofwaardig en het laatste detail maakte mijn scepsis af.

Bovendien is het verhaal niet echt boeiend. Na 2 afleveringen weet ik al hoe het zal gaan: het verslag van een doofpotaffaire. Beginnend met twee 50 jaar geleden gepleegde moorden. Te lang geleden gebeurd om nog iemand te kunnen vervolgen. Om dan nog 5 afleveringen uit te gaan zitten.................

Nee, dan "Making a murderer".
Toen zat ik aflevering na aflevering op het puntje van mijn stoel.
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 21-05-2017 18:17
Reden: spoiler
92.94% gewijzigd
Lucylucille schreef:
21-05-2017 16:44
Jammer. Want je mist een hele hoop. Je verwachting klopt namelijk van geen kant.

Bedankt!
Dan geef ik het nog een kans.
[...]


Ik geloof haar getuigenis op veel onderdelen niet, wel die van de andere vrouw die haar verhaal deed.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 21-05-2017 18:18
Reden: quote verwijderd ivm spoiler
56.91% gewijzigd
AUB geen spoilers! Ook niet in het wit.Is hier al vaker besproken staat ook in de huisregels én OP en aangezien veel mensen een kleurtje als achtergrond hebben niet gewenst.
Er is een topic waar wel gespoilerd mag worden, staat in de titel en dan kan niemand er onaangenaam verrast mee worden.
-Puss-in-Bootz- schreef:
21-05-2017 12:44
:whip:


Misschien wel een mooi topic om te openen. Net als bij Making a Murderer.

Maar hier kan dan niet, is niet tof idd.
Ben in overtreding daar ik even niet over Netflix, maar over Videoland schrijf! Mijn excuses, wil het toch even delen.
Was Netflix even beu, maandje Videoland doen om uit te proberen.


Gooische Vrouwen...leuk!
Soof 1 en 2...leuk!
Divorce...leuk!
Alle reacties Link kopieren
Wie is er al begonnen met the bridge 3?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven