Entertainment alle pijlers

Nieuwe buren (RTL4)

14-09-2014 20:17 592 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vanavond om 21:00 de eerste aflevering van Nieuwe Buren op RTL4



Gebaseerd op het boek van Saskia Noort





Site met info



Wie gaat er kijken?
Alle reacties Link kopieren
quote:Eindeloos schreef op 22 februari 2017 @ 23:59:

Wij zijn de Lamme en de Blinde, schiet niet echt op

En dan te bedenken dat 'men' mij over het algemeen bestempelt als intelligent.



Maar het volgen van de eerste de beste dramaserie is me te hoog gegrepen
You don't have to fit into the format
Ah yes ik heb jullie gevonden.



Ik bestempel mijzelf als "dom". Kan iemand mij uitleggen hoe Steef dan vrij is gekomen als hij niet iedereen neergeknald heeft?
Alle reacties Link kopieren
Hij legt zijn ontsnappingsplan voor aan celgenoot Carl. Deze zegt dat het makkelijker kan via een vriend die is klusjesman (?) in de gevangenis. Je ziet dan Steef in een overal naar buiten lopen.
Alle reacties Link kopieren
En waarom zit Steef dan in de gevangenis?
Alle reacties Link kopieren
Geen idee ? Misschien omdat hij corrupt was of omdat er met zijn dienstwapen is geschoten ?
Steef zat gevangen? Waarom ? Hij had niks gedaan En waarom weet Peter niet dat zijn vrouw nog leeft en in coma ligt? Vaag
Hmm dat van Peter vind ik ook nog vaag inderdaad. Maar kan me herinneren dat Steef toch op hem insloeg in die laatste aflevering? Misschien had Steef hem zo erg verwond dat hij daardoor hersenletsel opliep? Dat Steef vanwege mishandeling in de cel belandde en dat Peter volkomen in de war is opgenomen..

Misschien dat het morgen duidelijker wordt :P Ben benieuwd.
Alle reacties Link kopieren
quote:_alice_ schreef op 26 februari 2017 @ 16:27:

Steef zat gevangen? Waarom ? Hij had niks gedaan En waarom weet Peter niet dat zijn vrouw nog leeft en in coma ligt? VaagIk denk dat Peter wel wist dat e in coma ligt, maar dat hij er vanuit gaat dat ze nooit meer bijkomt. Dus dat ze dus eigenlijk al dood is.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het hele seizoen gezien bij Videoland, en ik kan jullie zeggen dat het alsmaar spannender word.
Uiteindelijk kiest iedereen voor zichzelf
Alle reacties Link kopieren
quote:Miskotto schreef op 26 februari 2017 @ 17:23:

Ik heb het hele seizoen gezien bij Videoland, en ik kan jullie zeggen dat het alsmaar spannender word.Dat is meestal het bij een serie....tjonge jonge....dit seizoen is het echt niet mooi gefilmd.....
Tot nu toe is het erg vaag, al is het dienstwapen gebruikt door Peter daar heeft Steef niks mee te maken. Steef heeft alleen een klap uitgedeeld aan Steef
En dan de vader van Eva die haar neerschoot, waar is hij?



En die enge vieze buurman is hij dood?
Ja die vieze buurman is dood. Die heeft zijn hartaanval niet overleefd want zijn vrouw ging weer op date toch.
Alle reacties Link kopieren
Begin er nu een beetje in te komen.

Leuk Bracha/Eva weer thuis

Spannend ook.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
quote:_alice_ schreef op 26 februari 2017 @ 18:23:

En dan de vader van Eva die haar neerschoot, waar is hij?



En die enge vieze buurman is hij dood?De vader van Eva zit vast werd in de aflevering van vandaag verteld.
Alle reacties Link kopieren
Damn... wordt ie ergens herhaald? I'll seal my lips.
Well behaved women rarely make history.
Ik dacht dat zondagavond een herhaling kwam om 22u.
Ik heb de serie gezien, super. Ook erg leuk dat mijn favoriete acteurstel in deel 2 zit. Hopelijk komt er een deel 3.
Steef zit (zat) toch vast omdat hij corrupt was en dat is uitgekomen?
Alle reacties Link kopieren
quote:Sophiever schreef op 28 februari 2017 @ 11:19:

Ik heb de serie gezien, super. Ook erg leuk dat mijn favoriete acteurstel in deel 2 zit. Hopelijk komt er een deel 3.Fedja en Eega?
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
Vandaag de aflevering gekeken en vond het steeds meer comedy lijken.

Iedereen van t pleintje heeft een link met PI Almere!

In de PI met een smartphone??

Leuk zeg; iedereen die eerst bekend stond om ABN moet nu met crimineel accent praten = plat.



Blij dat ik t opneem; kan ik lekker snel doorspoelen bij slechte scenes. Veel dus.
Everything you see I owe to spaghetti!
Alle reacties Link kopieren
Nu heb ik gelukkig geen verstand van exploderende auto's, maar was het niet heel ongeloofwaardig dat die gozer daar levend uitkwam?
You don't have to fit into the format
quote:Eindeloos schreef op 03 maart 2017 @ 12:23:

[...]





Fedja en Eega?Ja.
quote:Lotte35 schreef op 17 maart 2017 @ 22:24:

Nu heb ik gelukkig geen verstand van exploderende auto's, maar was het niet heel ongeloofwaardig dat die gozer daar levend uitkwam?Wat gebeurde er in de aflevering?
Alle reacties Link kopieren
Ik vond sommige stukken ook tenenkrommend slecht. Heb het seizoen al afgezien en er komt vast nog wel een derde. Vond Fedja in de loop van het seizoen wel steeds leuker worden overigens.
Natte tosti..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven