Entertainment alle pijlers

(On)flatteuze foto's van sterren en ster-wannabe's

12-03-2010 01:07 2664 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier weer verder met de mooie en minder mooie foto's van de sterren en net-niet-sterren
Alle reacties Link kopieren
Nee zo zag hij er al uit voordat Bieber bekend werd,volgens mij heeft Bieber het kapsel van mijn zoon afgekeken:-))

Helaas heeft zoon geen zangstem,jammer,jammer voor zijn bankrekening...
Alle reacties Link kopieren
Zo'n lapje leg je niet even snel onder een naaimachine om in te nemen, zo blijkt wel... Veiligheidsspeld en rijgdraad?





Alle reacties Link kopieren
Hoe lang heeft ze die vleesjurk aangehad dan?

Dat gaat toch verschrikkelijk stinken onder al die hete lampen in zo'n zaal?
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
zit jein de zaal zit gna gna voor jou..... samen met een zwerm vliegen.... brrrrr
Alle reacties Link kopieren
quote:Maleficent schreef op 13 september 2010 @ 12:40:

Hoe lang heeft ze die vleesjurk aangehad dan?

Dat gaat toch verschrikkelijk stinken onder al die hete lampen in zo'n zaal?Ehm, is die jurk gemaakt van echt vlees? Kan het niet zo goed zien op de foto's
Alle reacties Link kopieren


Lady Gaga's meat dress was by far the most outrageous fashion moment of the 2010 Video Music Awards last night. It was her third and final outfit change of the night (she wore it to accept her Moonman for Video Of The Year), and definitely the most insane. But the bigger question is — was Lady Gaga's meat dress real?



The answer is YES.



The designer behind the dress is Franc Fernandez. And when we chatted with him this morning, he told us: "The dress is indeed real meat from my family butcher. Glad it went so well. " Franc Fernandez showed off how he created the look on his blog this morning, and it's a work of art. (Lady Gaga's stylist, Nicola Formichetti, was the one who styled the look.)



So why meat? It's symbolic ...









On why Lady Gaga chose a meat dress, she told Ellen DeGeneres that it was symbolic choice: "Well, it is certainly no disrespect to anyone that is vegan or vegetarian. As you know, I am the most judgment-free human being on the earth. However, it has many interpretations, but for me this evening ... If we don't stand up for what we believe in and if we don't fight for our rights, pretty soon we're going to have as much rights as the meat on our own bones. And I am not a piece of meat."
Alle reacties Link kopieren
Audrina





Reese Witherspoon met mini-me





Kelly Osbourne & Denise Richards





Heidi. Wat zit er op haar neus?

Jukkie, wat is die Gnagna toch een vetklep.
Hihi, schiet mij nu te binnen.



"Ze heb een vleespet"
Alle reacties Link kopieren
Heidi heeft plakband op haar neus. Volgens mij weer geopereerd ofzo.
Stressed is just desserts spelled backwards
Ze lijkt op die pic net Claudia Schiffer! Ik moest drie keer kijken. Maar ja ik was òòk een beetje afgeleid door de vleessoepjurk van Gnagna.



- trouwens....wanneer kunnen we weer een nieuw topic openen? Deze raakt nu toch behoorlijk vol? -
Alle reacties Link kopieren
quote:Sauerkraut schreef op 13 september 2010 @ 09:45:

[...]



Ik vind hem mooi (doet een beetje denken aan RockDJ van Robbie Williams)Grappig, ik heb ook gelijk dat liedje even gedraaid. :-)
Alle reacties Link kopieren
Ik zal wel een nieuwe openen 2italy, er zijn al meer dan 2600 postings!
Stressed is just desserts spelled backwards

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven