Entertainment alle pijlers

Outlander spoiler topic

18-05-2016 09:56 1381 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor wie het allemaal nog wil zien, lees hier niet verder!







met een leuk plaatje van Jamie, gewoon omdat het kan!
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Hahaha. Voor mij is dit pas de tweede keer dat ik seizoen 1 kijk, maar voor het eerst sinds ik het eerste boek heb gelezen. Dus nu zie ik al die verschillen. Ik moet zeggen dat ze echt wel goede veranderingen in de serie hebben gemaakt. Wel had ik nu ineens dat ik Jamie in de serie een stuk volwassener vind dan in het boek, in het boek kreeg ik meer een puppy idee zeg maar. Maar toch vind ik Sam Heughan nog steeds een perfecte match voor Jamie.



Worden er in de boeken trouwens ook chapters vanuit Jamie's perspectief geschreven?
''Then let amorous kisses dwell
On our lips, begin and tell
A Thousand, and a Hundred, score
an Hundred, and a Thousand more''
Alle reacties Link kopieren
quote:-catnip schreef op 19 april 2017 @ 06:12:

Hahaha. Voor mij is dit pas de tweede keer dat ik seizoen 1 kijk, maar voor het eerst sinds ik het eerste boek heb gelezen. Dus nu zie ik al die verschillen. Ik moet zeggen dat ze echt wel goede veranderingen in de serie hebben gemaakt. Wel had ik nu ineens dat ik Jamie in de serie een stuk volwassener vind dan in het boek, in het boek kreeg ik meer een puppy idee zeg maar. Maar toch vind ik Sam Heughan nog steeds een perfecte match voor Jamie.



Worden er in de boeken trouwens ook chapters vanuit Jamie's perspectief geschreven?Ja, als ze gescheiden zijn dan is er een groot deel vanuit Jamie geschreven.
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Ja, dat is waar. En nu ik in boek 6 lees gebeurt het af en toe ook wel.

En ja Sam Heughan is de perfecte Jamie. Dat vond Diana Gabaldon ook. Ik had hem nog nooit ergens in zien spelen, eigenlijk kende ik alleen Graham McTavis. (Dougal McKenzie).
Alle reacties Link kopieren
Leuk! Daar ben ik heel erg benieuwd naar.



En hahaha, heb net het stuk gelezen dat Claire haar oksels en benen gewaxt heeft.
''Then let amorous kisses dwell
On our lips, begin and tell
A Thousand, and a Hundred, score
an Hundred, and a Thousand more''
Alle reacties Link kopieren
O ja...dat is het stukje waarin Jamie ongelovig aanhoort dat bepaalde Franse dames wel wat meer waxen dan hun oksels en benen..
Alle reacties Link kopieren
Ja. Zo mooi ook dat hij is van ''what's wrong with smelling like a woman, instead of a flower. Am I a man or a bee?''
''Then let amorous kisses dwell
On our lips, begin and tell
A Thousand, and a Hundred, score
an Hundred, and a Thousand more''
Ik ben bij de aflevering in seizoen twee waar Jamie voor het vuur zit in Lallybroch, met z'n baby nichtje in z'n armen. Ondertussen voel ik mijn baby in mn buik bewegen en ik ben tot tranen ontroerd.



Heb voor de boeken even gekeken bij de bieb maar nu 'in heel nederland' ipv alleen mn woonplaats en dan zijn ze er wel, in het engels zelfs eens kijken van de week hoe dat werkt, boeken bestellen.



Ik wil weten hoe het verder gaat!
Alle reacties Link kopieren
quote:-catnip schreef op 19 april 2017 @ 20:06:

Ja. Zo mooi ook dat hij is van ''what's wrong with smelling like a woman, instead of a flower. Am I a man or a bee?''



Ja rosings, dit verhaal raakt je soms heel diep, ik heb nog nooit zo veel gejankt bij een verhaal..

En als je zwanger bent is daar niet veel voor nodig geloof ik.
Alle reacties Link kopieren
Leuk dit topic! Ben net begonnen aan seizoen twee op Netflix. Wel alle boeken gelezen.
Life is always rocky when you're a gem.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb eerst de serie gezien, raakte verslaafd aan het verhaal, en ben direct aan de boeken begonnen. Ben zo benieuwd naar seizoen 3!
Alle reacties Link kopieren
15 signs you're obsessed with Outlander. Uh, oeps :')



https://media.bookbub.com ... as-gone-a-little-too-far/
''Then let amorous kisses dwell
On our lips, begin and tell
A Thousand, and a Hundred, score
an Hundred, and a Thousand more''
Ik heb nog 3 afleveringen van seizoen 2 te gaan, The battle of culloden staat op punt van beginnen. Ik kijk ze niet. Ik ga de boeken lenen en proberen af te wachten tot september. (zal in september wel een download worden ben ik bang )
Alle reacties Link kopieren
Haha...tja, wat die signs of obsessions betreft....zeker de helft is van toepassing op mij

Maar ik heb mijn man nog nooit Jamie genoemd.
Alle reacties Link kopieren
hmm ik heb toen we in Glasgow waren, wel geprobeerd om vriend in een kilt tekrijgen

helaas vond hij het niks
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren
O dat ga ik ook proberen in augustus! Hij zal nog niet eens opvallen ook denk ik
Alle reacties Link kopieren
nou we liepen de 2de dag op straat en toen werd vriend aangesproken of hij wist waar die en die straat lag.



dus hij zo: sorry man maar ik woon hier niet,



ik lag bijna dubbel
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren
Houden wij van de wat ruigere kerels Rouge?

Als onze kerels voor Schotten kunnen doorgaan...
Alle reacties Link kopieren
Hahaha.



Nee je man/vriend Jamie noemen zou ook wel heel awkward zijn. Vriend en ik hebben nu net de aflevering gehad van de witch trial en dat Claire toch gekozen heeft om te blijven. Op dit punt merken we ook dat we veel van die Schotse woordjes zijn gaan overnemen in onze normale gesprekken. Vriend vindt het ook een heerlijke taal.
''Then let amorous kisses dwell
On our lips, begin and tell
A Thousand, and a Hundred, score
an Hundred, and a Thousand more''
Alle reacties Link kopieren
Ja die taal is zo sexy...

Ga mijn kerel op cursus Gaelic sturen, als ie goed zijn best doet beloon ik hem rijkelijk..in natura

Ben wel een beetje bang dat ik in augustus toch wat andere mannen te zien krijg...dat zal een dip zijn!
Alle reacties Link kopieren
Als ik trouwens kijk naar die grote/gevormde neuzen van de mannen in Outlander, vraag ik me af of mijn vaders kant van de familie ook niet van Schotse oorsprong is. De meesten van hen hebben namelijk ook zo'n neus en nog wat andere kenmerken. Stiekem vraag ik me af hoe je dat precies kunt uitzoeken.
''Then let amorous kisses dwell
On our lips, begin and tell
A Thousand, and a Hundred, score
an Hundred, and a Thousand more''
Alle reacties Link kopieren
quote:RockOla schreef op 21 april 2017 @ 12:20:

Ja die taal is zo sexy...

Ga mijn kerel op cursus Gaelic sturen, als ie goed zijn best doet beloon ik hem rijkelijk..in natura

Ben wel een beetje bang dat ik in augustus toch wat andere mannen te zien krijg...dat zal een dip zijn!





Gaelic is heel sexy.
''Then let amorous kisses dwell
On our lips, begin and tell
A Thousand, and a Hundred, score
an Hundred, and a Thousand more''
Alle reacties Link kopieren
quote:RockOla schreef op 21 april 2017 @ 12:08:

Houden wij van de wat ruigere kerels Rouge?

Als onze kerels voor Schotten kunnen doorgaan... hahaha ik sowiso, vriend is 1.92 en donkerblond dus hij kon zo doorgaan voor een Schot hahaha
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren
Dat klinkt goed

De mijne valt met zijn 1.87m. en dikke bos donkere krullen ook niet uit de toon
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook niets met die gladde zogenaamde mooie jongens. Doe mij maar een buffel van een kerel met haar op zijn borst!
Zoals Dougal?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven