Entertainment alle pijlers

Overleden in showbizzland - deel 2

12-01-2016 07:12 3214 berichten
Hier weer verder, aangezien het oude topic vol zat.



De discussie over wel/niet bekend genoeg voor dit topic graag achterwege laten. Die kennen we nu wel
quote:vivapimpelmees schreef op 03 maart 2017 @ 14:14:

http://www.ad.nl/show/reg ... te-69-overleden~a22e0986/



Guus Verstraete (man van Simone Kleinsma) overleden.Jeetje, zo jong nog. Pas nog een interview met hem gezien, leek me een leuke man.
Alle reacties Link kopieren
Hoorde het net ook op de radio en dacht gelijk aan hoe trots hij keek bij de laatste musicalawards toen Simone de oevreprijs ontvingen. Weer een te jong iemand
Alle reacties Link kopieren
Oh die arme Simone, mijn hart huilt voor haar. Wat een verdriet
Alle reacties Link kopieren
quote:thee schreef op 03 maart 2017 @ 14:37:

en dacht gelijk aan hoe trots hij keek bij de laatste musicalawards toen Simone de oevreprijs ontvingen.



Daar moest ik ook gelijk aan denken. Ik vind het zo erg voor haar.

Ze was ook altijd zo liefdevol over hem, ook in haar solo show.
Alle reacties Link kopieren
Oh wat vreselijk!! Ik zag ze bij Chantal blijft slapen. Zo leuk samen. En zo jong nog ook.
Alle reacties Link kopieren
Wat erg.Ze waren ook echt zo lovend over elkaar.Te jong ook nog.
Bedenk niet wat je wilt hebben, maar geniet van wat je hebt
Alle reacties Link kopieren
quote:vivapimpelmees schreef op 03 maart 2017 @ 14:14:

http://www.ad.nl/show/reg ... te-69-overleden~a22e0986/





Guus Verstraete (man van Simone Kleinsma) overleden.Jeetje Guus Verstraete. Zo jong nog en zo leuk met Simone
Alle reacties Link kopieren
Jeetje Guus....wat een groot verlies voor Simone en zijn kinderen. Het leek me een enorm lieve man.
Wat triest. Ik ben een grote fan van Simone en volgens mij hadden zij een heel leuke relatie.
https://www.youtube.com/watch?v=jkZDRKCMoIM

Ik schrok even, want ik dacht dat het Simone Kleinsma zelf was, maar maakt het niet minder erg.

Haar man was regiseur van meerdere films.



Verstraete jr. was de zoon van de Belgisch-Nederlandse acteur Guus Verstraete sr.. Hij werd geboren in Hilversum, maar groeide op in Amsterdam. Na zijn middelbare school rolde hij via baantjes als kabelsleper en dollyduwer het vak in, om uit te groeien tot een veelzijdig regisseur.



Hij regisseerde een aantal televisiefilms en -series, zoals drie series van de Bassie en Adriaan-reeks en Ik ben Joep Meloen met André van Duin. Daarnaast regisseerde hij voor Joop van den Ende tal van (spel)shows, onder andere Wedden, dat..?, de Surpriseshow, de Soundmixshow, Laat de Leeuw, Mooi! Weer De Leeuw en Ron's Honeymoon Quiz. Ook het theaterspektakel Musicals in Ahoy werd door hem geregisseerd. EDiT: Is deze als het goed is https://www.youtube.com/watch?v=LQZiXPTnAQg einde EDiT



Na het overlijden van zijn vader in 1994, werd Verstraete jr. doorgaans aangeduid als Guus Verstraete.
Alle reacties Link kopieren
quote:-Suze- schreef op 03 maart 2017 @ 14:48:

Oh die arme Simone, mijn hart huilt voor haar. Wat een verdriet



Vind het ook heel erg voor haar.

Leek mij zo'n leuk stabiel stel
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren
Wat vreselijk voor haar...
Alle reacties Link kopieren
Vreselijk!
Alle reacties Link kopieren
Echt heel erg
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
Sterkte voor Simone en de naaste familie leden.
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
Alle reacties Link kopieren
Zo triest... Ik zag Simone afgelopen zaterdag zingen. Zo'n realistische en positieve vrouw. En dan nu ineens zo veel verdriet.
Ik ben niet dom, ik weet precies wat ik bedoel.
Ah nee.. Ik vond Simone en Guus altijd zo leuk samen! Hoe Simone over Guus praatte.. zo liefdevol! Heel veel sterkte voor Simone en naasten..
Alle reacties Link kopieren
https://youtu.be/wItxU_bqaoc
Alle reacties Link kopieren
quote:Kwebbeltje91 schreef op 04 maart 2017 @ 09:14:

Ah nee.. Ik vond Simone en Guus altijd zo leuk samen! Hoe Simone over Guus praatte.. zo liefdevol! Heel veel sterkte voor Simone en naasten..Helemaal mee eens....
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
Wat verdrietig.... Via de telegraaf.nl;



Het derde kindje van Ellemieke Vermolen en Sergio Herman is vorige week kort voor de geboorte overleden. De twee zijn "intens verdrietig", zo laat een woordvoerder weten. Ellemieke was in verwachting van een jongetje.



"Het is nog te vroeg om dit onmenselijke verlies te beschrijven en te verwerken, daarom verzoeken zij hun privacy te respecteren in de komende zware periode, die hen te wachten staat", citeert het AD uit de verklaring, waarin ook te lezen is dat familie en naaste vrienden een grote en veilige steun voor het stel zijn.



Begin vorige maand liet Ellemieke nog weten dat ze veel moeite heeft moeten doen om opnieuw zwanger te raken. "We zijn denk ik wel twee jaar bezig geweest in de medische molen", vertelde de foodblogger in gesprek met Flair. "We hebben ivf geprobeerd, maar dat sloeg bij mij niet aan. Daarna volgden we onder begeleiding de natuurlijke cyclus. Dit was absoluut niet leuk, maar ik heb een hele geduldigde, rustige man die me enorm steunde."



Ellemieke en chef-kok Sergio trouwen in 2008 en hebben samen twee kinderen, de 7-jarige Noah en Zenna van 5. De begrafenis van de baby zal binnenkort plaatsvinden in besloten kring.
Alle reacties Link kopieren
Arme mensen..
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Alle reacties Link kopieren
Ach wat verdrietig...
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
Alle reacties Link kopieren
Joni, de zangeres van Sister Sledge is overleden op 60-jarige leeftijd. Ze is bekend van de hit: 'We Are Family.'
Les temps sont durs pour les rêveurs...
En Lost in Music, Frankie, he's the greatest dancer, all american girls...
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven