Entertainment alle pijlers

Pokemon Go 2

27-07-2016 22:27 2993 berichten
Het topic voor alle pokemon go spelers!







https://youtu.be/lrHJhKEtQEI



Voor alle tips, trucs, goede prestaties en frustraties over bugs en wegrennende pokemon!



Handige links:



Pokemon Go voor beginners



Pokemon Wiki
Alle reacties Link kopieren
quote:Valeriaansnoepje schreef op 22 september 2016 @ 21:08:

[...]





Hé, jij gaat dus ook morgen!



Van wat ik heb gespiekt bij mijn vader (hij spooft met zijn gps en "is" regelmatig in Kijkduin) staan er bijna fulltime lures aan, ook door de weeks.Ja haha zoon gaat naar oma dus hebben man en ik een romantische dag samen haha en hij wou heel graag naar Kijkduin ondanks dat het een pokkestuk rijden is voor ons.
Life is like an hourglass glued to the table.
Alle reacties Link kopieren
quote:Oranjexxx schreef op 22 september 2016 @ 19:59:

Door een ei genoeg candy voor een Rappidash! Die is mooi



Ik ben nu level 25 en heb 121 Pokemon.Oh, wat een boel!! Ik heb gisteren en porygon kunnen vangen en door wandelen pikachu kunnen evolueren. Nu 103 gevangen en halverwege level 25. Hoe doe jij dat, zoveel???
Zonder oorzaak geen gevolg
Alle reacties Link kopieren
Kun je met de trein bij Kijkduin komen ? Ik woon in Noord-Groningen.

Misschien dat ik ooit zo gek ga worden om Kruidvatkaartjes te kopen.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Alle reacties Link kopieren
Wow inderdaad veel! Ik zit in level 23 (bijna 24) en heb er 108.



Ik kreeg gisteren trouwens een Clefairy uit mijn 2km ei. Dacht dat die alleen in een 5km ei kon zitten. Had m wel al, maar toch ben ik er een stuk blijer mee dan een Pidgey
quote:Snoesje666 schreef op 23 september 2016 @ 08:09:

Kun je met de trein bij Kijkduin komen ? Ik woon in Noord-Groningen.

Misschien dat ik ooit zo gek ga worden om Kruidvatkaartjes te kopen.



Wel in den Haag, niet in Kijkduin zelf. Daarvoor pak ik stadsbus 24. Geen idee hoe ver het lopen is.



Ik heb een altijd voordeel ov abonnement omdat ik er vaak mee reis. Alleen vandaag nog ff upgraden naar eerste klas want ik ben het staan (en bijkomende wagenziekte daardoor) helemáál zat
Het is idd bus 24 vanaf den haag cs. Ik zou t niet lopen want is half uur met de bus.
Alle reacties Link kopieren
Hier niks bijzonders steeds...rondje dorp en de gewone pidgey's, weedle's en rattata's. En een verdwaalde magicarp en slowpoke....Zit ik thuis op de bank vang ik net een Mr Mime van 533 ????
Alle reacties Link kopieren
Net flink in de file gestaan en dat was minder erg omdat ik mijn eieren op een makkelijke manier kon uitbroeden
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
quote:himalaya schreef op 23 september 2016 @ 16:28:

Net flink in de file gestaan en dat was minder erg omdat ik mijn eieren op een makkelijke manier kon uitbroeden Handig. Wel iets leuks eruit gekregen?
Alle reacties Link kopieren
Ik ben in portugal. allerlei andere pokemon alleen vandaag al 5 nieuwe!
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
Moeten we niet een nieuw topic, deel 3?
Alle reacties Link kopieren
quote:himalaya schreef op 23 september 2016 @ 16:28:

Net flink in de file gestaan en dat was minder erg omdat ik mijn eieren op een makkelijke manier kon uitbroeden Zo wordt file toch nog leuk
Alle reacties Link kopieren
quote:MinkeDeWit schreef op 23 september 2016 @ 17:14:

Moeten we niet een nieuw topic, deel 3?Denk het wel, wil CherokeeRose het doen?
Alle reacties Link kopieren
Had mijn lieve, eerste charmander als buddy, hebben mijn kinderen hem vanmorgen getransfeerd .... Ben ik best een beetje verdrietig om. Gek, zo'n rottig spel!



Haalt vandaag de lol een beetje van het spelletje af.
Zonder oorzaak geen gevolg
Alle reacties Link kopieren
quote:polkat schreef op 23 september 2016 @ 07:52:

[...]



Oh, wat een boel!! Ik heb gisteren en porygon kunnen vangen en door wandelen pikachu kunnen evolueren. Nu 103 gevangen en halverwege level 25. Hoe doe jij dat, zoveel???Geen idee hoe ik dat doe, maar mijn werk in de buitendienst speelt wel een rol denk ik. Ik vang op veel plaatsen. Vorige week was ik op Ameland en kreeg ik nog 6 nieuwe Pokemon. Door te vangen of te evolven. Ik heb wel eens extra eierkokers gekocht, dat helpt wel, daardoor heb ik een paar vrij bijzondere pokemon eerder kunnen evolven.
Sinds de update krijg ik na het uitbroeden van mijn eieren niet meer een groot ei met Oh? in mijn scherm...

Ik moet dus telkens in de gaten houden of er al een ei uitgebroed is en wat eruit is gekomen.

Hebben jullie dat ook?



Vandaag een Jigglypuff uit een 2km ei. Had ik nog niet
quote:Dollycat schreef op 23 september 2016 @ 17:18:

[...]





Denk het wel, wil CherokeeRose het doen?Wat gaat t snel hier! Ik open een nieuw topic!
Nieuw topic is geopend:



Pokemon go 3



Ik vraag een slotje aan voor dit topic.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven