Entertainment alle pijlers

Real Housewives of Beverly Hills kletstopic

03-01-2021 20:34 1169 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Welkom in het RHBH kletstopic,

klets / roddel hier mee over het gruwelijk rijke leven van de housewives, ;)



:popcorn: :popcorn:
Seizoen 1 2 & 3 :
Adrienne Maloof
Camille Grammer
Taylor Armstrong
Lisa Vanderpump
Kim & Kyle Richards

S3/S4
Yolanda Hadid
Brandi Ganville
Carlton Gebbia
Joyce Giraud

S5-9
Lisa Rinna
Eileen Davidson
Dorit Kemsley
Teddi Melencamp
Denise Richards
Erika Girardi
Sutton Stracke

S10 - S12
Kyle Richards
Garcelle Beauvais
Crystal Kung Minkoff
Sutton Stracke
Diana Jenkins
Kathy Hilton in en uit
Lisa Rinna
Dorit Kemsley
Erika Girardi


S13
Kyle Richards
Garcelle Beauvais
Crystal Kung Minkoff
Sutton Stracke
Dorit Kemsley
Erika Girardi
Annemarie Wiley

Afbeelding



Afbeelding

*let op kan SPOILERS bevatten * En er mag natuurlijk ook gekletst worden over de andere francises :lol: :popcorn:

Afbeelding
rouge__ wijzigde dit bericht op 29-10-2023 11:59
66.62% gewijzigd
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren Quote
Nee dat denk ik ook niet.
Alle reacties Link kopieren Quote
dolfje schreef:
16-04-2024 07:26
Zie net op Tiktok dat Crystal niet terug komt naar rhobh.
zal haar geen seconden missen

Afbeelding

er gaan geruchten dat Hillaria Baldwin is gevraagd voor het nieuwe seizoen

Afbeelding :-?
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren Quote
Oh nou dat vind ik dus echt een grote idioot. Die mag van mij wel wegblijven.
Alle reacties Link kopieren Quote
New Jersey begint weer bijna, hopelijk wordt het wat leuker dan het laatste seizoen...
Alle reacties Link kopieren Quote
Oh nee niet die van Baldwin
Alle reacties Link kopieren Quote
Monica Reality-von Tease,Darnell, Delgado Fowler, jussie smollet Garcia

heeft op instagram een emotioneel bericht gedeeld dat ze haar baby heeft verloren ;

One thing I promised myself when opening my life up to all of you was that I was going to do it completely unapologetically and authentically raw as possible. I would show you my life in all aspects because that is what I agreed to do. Unfortunately, today I need to share a very heartbreaking aspect. “There is no heartbeat” I don’t have many words and I’m still processing all of this myself. As quickly as this happened, that’s how quickly things have changed. I am sending so much love to everyone dealing with miscarriages, fertility issues, pregnancy problems, if you have an angel baby, and everything in-between. I am so grateful for my incredible doctors and amazing support system. I am so blessed to have all of you in my corner and I appreciate how beautiful you all have been to me about this baby. I love you and I’m so thankful for you.
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren Quote
New Jersey is officeel weer begonnen en ik moet zeggen het is me aardig meegevallen alleen Theresa met haar hotdog smoel.... iriteert me

het lijkt erop dat het behoorlijk gaat rommelen tussen dames

Afbeelding
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren Quote
Oh ben benieuwd.
Alle reacties Link kopieren Quote
Volgens Yt gaan Pk & Dorritos nu echt scheiden
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren Quote
Ja ik zag het ook op Tiktok en Instagram voorbij komen. Niet onverwacht want Pk was dat diva gedrag van Doritos meer dan zat leek het en zij gooide het op die overval.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik kijk nu de tweede aflevering van Jersey, van mij mag Teresa en die engnek van haar echt weg. Ben daar wel klaar mee.

Paulie van Dolores ziet er constant uit alsof hij elk moment tegen de grond kan klappen of zo. Knalrode kop. Vind dat een beetje vreemde kerel ook.

Verder bij Jennifer Aydin vind ik het zo opvallend dat die dochters van haar zo vol zijn. Zij is zo op het uiterlijk en heeft zoveel aan zich laten doen dat ze helemaal niet meer op haar lijken.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik wordt spontaan niet goed als die 2 in beeld komen.

Paulie vind ik ook niks, met FrankSr kon je nog lachen maar Paulie nope.

Hahhaha tja als je man plastic chirurg is het natuurlijk een stuk makkelijker al vind ik ook dat ze doorslaat snap ook niet waarom ze altijd haar jongste dochter mee sleept of overal in betrekt
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren Quote
Ja Frank was op de een of andere manier nog wel grappig, zeker met die kalender toen :rofl:
Paulie is echt niks aan.
Margaret heb ik ook niks mee. Eigenlijk mogen er wel een heel aantal weg en dan wat nieuwe personen erbij.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik weet het, ik loop heel erg achter, maar het 1e seizoen staat nu op Netflix van Vanderpump rules.
Leuk om de andere kant van de verhalen te zien.
En Jax, mijn god wat slecht, maar zo lekker ;-)
There's nothing fair in this world, there's nothing sure in this world, there is nothing pure, so you better look for something left in this world.
Alle reacties Link kopieren Quote
is waarschijnlijk bijna oud nieuws maar er is een flinke shake-up geweest bij de dames van Atlanta

Khandi keert officeel niet terug, Marlo, Sanya, cousinCourtney zijn ontslagen.

Over Sheree was het lang onduidelijk, maar ook zij keert niet meer terug samen met
Vicki Gunvalson houden ze het record van vaakst ontslagen housewives.

De cast van seizoen ''sweet'' 16 is als volgt : Porsha Williams, Kenya Moore, and Drew Sidora, Shamea Morton Mwangi, Brittany Eady, Kelli Ferrell, & Angela Oakley

Cynthia Bailey maakt ook haar opwachting als vriendin van de show


Atlanta houd de bloggers flink bezig mede dankzij Porsha's aanstaande ex-man die haar het leven zuur maakt en Porsha zelf die zich erg thirsty gedraagt op de sociale kanalen.
sommige bloggers beweren dat de producers zich afvragen waarom ze Porsha in godesnaamweer gecast hebben..
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren Quote
Ugh Porsha
Alle reacties Link kopieren Quote
Elke keer als Louis van Teresa praat denk ik " waarom praat en kijkt die kerel zo bezeten"
En Teresa kan alleen maar piepen.
Alle reacties Link kopieren Quote
ik skip Louis & Theresa kan niet naar ze kijken

Dit seizoen komt er geen reünie van RHONJ de geruchten machine draait weer vollop : er wordt gefluisterd over een reboot of compleet gecanceld.

Afbeelding
de nieuwe castleden van RHOBH zijn ook bekend: Kyle Richards, Dorritos, Garcelle Beauvais, Sutton Stracke, and Erika Jayne keren allemaal terug.

Nieuwste housewive is Bozoma Saint John, Kathy Hilton & (actrice) Jennifer Tilly als friend-off

*Bozoma Saint John is een Amerikaanse zakenvrouw en marketingmanager die 17 maanden lang Chief Marketing Officer bij Netflix was. Voorheen was ze twee jaar CMO bij Endeavour en een jaar Chief Brand Officer bij Uber*
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren Quote
goed nieuws voor voormalig realhousewives ster : Dina Cantin's ex-man Tommy Manzo is veroordeeld voor een gevangenis straf van 46 jaar wegens het inhuren van een maffia-lid voor een geweldige roof-aanval op zijn ex Dina en haar huidige man Dave Cantin in 2015.

Dina is de jongste zus van Caroline Manzo, & Chris Laurita & schoonzus van Jacqueline Laurita (alle 3 waren tezien in RHONJ) later kwam uit dat Caroline & Dina een verstoorde relatie hebben.
doordat Caroline (getrouwd met Albert Manzo de broer van) een ''character letter'''had geschreven voor haar zwager voor de rechter.
ook huidige cast member Dolores Catania had een brief geschreven.
Relax we're all crazy, it's not a competition

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven