Entertainment alle pijlers

RIO 2016

11-07-2016 23:06 3013 berichten
Alle reacties Link kopieren
RIO '16



Wanneer

5 t/m 21 aug



Klik hier voor het volledige programma + Nederlandse deelnemers.



GOUD

Anna van der Breggen (wielrennen)

Dames licht dubbel twee (roeien)

Dorian van Rijsselberghe (windsurfen)

Elis Ligtlee (Keirin)



ZILVER

Tom Dumoulin (tijdrit)

Dames dubbel vier (roeien)





BRONS

Anicka van Emden (judo)

Anna van der Breggen (tijdrit)

Holland acht mannen (roeien)

Hoeveel medailles wint Nederland in totaal?

Totaal aantal stemmen: 90

1 - 5 (7%)
5 - 10 (10%)
10 - 15 (26%)
15 - 20 (26%)
20 - 25 (23%)
25 - 30 (9%)
Alle reacties Link kopieren
Ik baal wel van de ongunstige tijden. De meeste sporten die ik interessant vind zijn 's nachts. Jammer, want kijk altijd graag de OS.
Alle reacties Link kopieren
Dafne Schippers moet volgende week zaterdagnacht de 100m lopen (als ze de finale haalt) Dan ga ik zeker kijken!
De komende weken bivakkeer ik 's nachts voornamelijk op de bank voor de buis. Dan maar overdag bijslapen.
Alle reacties Link kopieren
quote:rvdlem schreef op 04 augustus 2016 @ 22:10:

Dafne Schippers moet volgende week zaterdagnacht de 100m lopen (als ze de finale haalt) Dan ga ik zeker kijken!



Daar zet ik mijn wekker (iets eerder) voor! Ga ik eerst goud wensen bij de Perseïden en pak daarna de wedstrijd mee!



Duimen voor een heldere nacht!
Les temps sont durs pour les rêveurs...
Alle reacties Link kopieren
Voor de ceremonie blijf ik niet wakker, maar ik vermoed voor sommige sporten wel. Of op de bank met en dekentje, of in bed met mijn laptop. Lang leve de vakantie!
Tjezus, wat vals
Alle reacties Link kopieren
Oei ik zie inderdaad veel leuke sporten 's avonds.

Zwemfinales, beachvolleybal, atletiekfinales...
Tjezus, wat vals
Alle reacties Link kopieren
Ik dacht ook dat de wedstrijden snachts waren, maar in de Team NL app staan tijden tussen de 14:00-00:00. Smiddags en snachts zeg maar. Kloppen die dan niet? Kan iemand een schema posten met NLse tijden?
die staan ook in een linkje. De uitzendingen die hier 's middags te zien zijn, is het ochtendprogramma daar. En de avondsessies, waarin vaak de finales te zien zijn, worden hier 's nachts uitgezonden.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb helaas geen vakantie, dus geen idee hoeveel ik daadwerkelijk kan gaan zien. Maar ik heb er wel zin in!
It ain't me
Alle reacties Link kopieren
Ik hoef morgen nog maar tot 12 uur te werken en dan vier heerlijke weken vrij.

Kan dus zo veel mogelijk kijken deze spelen.

Ben zelfs zo gek (volgens vriend) geweest om een heel kijkschema te maken in excel. Per dag de tijdstippen met de daarbij behorende sporten/onderdelen en Nederlandse deelname.

Die zijn gemarkeerd. Daardoor kijk ik vanalles en nog wat.

Zwemmen kijk ik sowieso alles van, dus na die finales (uiterlijk 05.00 uur afgelopen) naar bed en dan rond de middag weer opstaan.
Alle reacties Link kopieren
quote:yoshe schreef op 05 augustus 2016 @ 08:01:

Ik dacht ook dat de wedstrijden snachts waren, maar in de Team NL app staan tijden tussen de 14:00-00:00. Smiddags en snachts zeg maar. Kloppen die dan niet? Kan iemand een schema posten met NLse tijden?



00.00 hier is 19.00 daar.

Er zijn niet veel wedstrijden die echt in de avond worden gespeeld, hoogstens wat finale's.

Het meeste zal dus inderdaad in onze namiddag/avond zijn.



Ik vind de tijden juist fijn!
Alle reacties Link kopieren
Oh, ik zie dat Atletiek inderdaad veel in de avond (en dus onze nacht) wordt uitgezonden.

Ik had vooral gekeken naar de tijden voor hockey, turnen en roeien en die zijn dus ideaal voor ons.
Alle reacties Link kopieren
Ik zit net te denken, zouden ze de tijden aangepast hebben aan de landen die meedoen en waar de sport populair is.

Ik zie dat de hockeyteams van NL bijvoorbeeld altijd relatief vroeg zijn ingedeeld, het team van USA juist weer later op de dag.
Alle reacties Link kopieren
En wie gaat er vannacht live meekijken? Ik ga een poging doen tot...
Les temps sont durs pour les rêveurs...
Alle reacties Link kopieren
Ik ga morgen lekker bij het ontbijt kijken
Alle reacties Link kopieren
quote:GeorgetteDansLeTabak schreef op 05 augustus 2016 @ 21:03:

En wie gaat er vannacht live meekijken? Ik ga een poging doen tot...Ik ga kijken :-)
Ik ga kijken, maar waarschijnlijk niet de hele uitzending.
ik weet niet of ik het red. Ik had eigenlijk al beelden verwacht van vanmiddag, toen zijn er voorrondes geweest van oa handboogschieten.
Alle reacties Link kopieren
Woehoe ik heb er zin in! Juist met de OS vind ik de wat onbekende sporten zoals BMX en handboogschieten leuk om te zien. Vorige keer heb ik ook met veel plezier naar kanovaren en schoonspringen gekeken, echt leuk om te zien!

Jammer van de ongunstige tijden, maar gelukkig heb ik vakantie en kan ik dus vaak 's nachts met een dekentje op de bank bivakkeren.
Alle reacties Link kopieren
Ik zit ook al klaar :-D

Heb zin in de openings ceremonie, ook al duurt het altijd takke lang en zijn er maar een paar momenten dat je denkt: gaaafff!! Toch bijf je weer kijken. Maar zien tot hoelang ik het volhoudt. Met twitter erbij red ik het wel.
Alle reacties Link kopieren
Ik ga helaas niet kijken.. Ben blij dat ik in bed lig. Denk dat de nachten sowieso moeilijk worden voor me, ik heb de nachtvoedingen en het kolven en ben dan blij met elk uurtje slaap.

Ik zou dat half uurtje kolven kunnen kijken maar dan blijf ik kijken..

Het is niet zo dat ik vakantie heb en overdag lui kan zijn.



Kun je trouwens via een app kijken? Tijdens kolven snachts zit ik meestal op t forum te kijken maar kan ik miss ook ff OS kijken
Alle reacties Link kopieren
quote:cookie84 schreef op 06 augustus 2016 @ 00:03:

Ik ga helaas niet kijken.. Ben blij dat ik in bed lig. Denk dat de nachten sowieso moeilijk worden voor me, ik heb de nachtvoedingen en het kolven en ben dan blij met elk uurtje slaap.

Ik zou dat half uurtje kolven kunnen kijken maar dan blijf ik kijken..

Het is niet zo dat ik vakantie heb en overdag lui kan zijn.



Kun je trouwens via een app kijken? Tijdens kolven snachts zit ik meestal op t forum te kijken maar kan ik miss ook ff OS kijkenNOS app en dan NOS Live aanzetten?
Alle reacties Link kopieren
Ik val even binnen, ben net thuis en dacht dat om 23:00 de openingsceremonie begon, dus snel tv aan.. Maar nu is er een of ander saai item over de baas van de Nederlandse sport.. hoe zit dat? Het is toch nog niet geweest?
Alle reacties Link kopieren
01:00
Alle reacties Link kopieren
Om 01.00 uur... Bijna!
Les temps sont durs pour les rêveurs...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven