Entertainment alle pijlers

Royke Donders dondert door

29-04-2014 21:34 587 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie kijkt er ook?
Alle reacties Link kopieren
quote:S0LEIL schreef op 29 april 2014 @ 22:30:

[...]





Wat zeg je? Ik spreek geen Limburgs hoor!Leil, rustig. Ik spreek ook geen Limbugs (wel Noord-limburgs). Maar veel woorden die wij spreken in dialect zijn brabantse woorden en dat is veel leuker.
Alle reacties Link kopieren
Ben benieuwd hoe het volgende week gaat met de pekskes.

Jammer dat het weer voorbij is.

Tot volgende week!
Alle reacties Link kopieren
Potverdorie. Wist niet dat het al begonnen was. Gemist. Kan het voor een euro terugkijken. Dat gaat mij echt te ver. Belachelijk van RTL dat ze voor de simpelste programma`s geld vragen. Ik had het graag willen zien maar ik ga er niet voor betalen. Volgende week even eerder eraan denken.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
Wordt misschien nog wel herhaald op zondag ofzo en vaak kan je via de pc wel gratis terug kijken.
Alle reacties Link kopieren
Zondag laat wordt het volgens mij herhaald.

Wel echt debiel dat ze daar tegenwoordig geld voor vragen, zal wel goed bekeken worden...
Alle reacties Link kopieren
ahhhhh Royke is terug.

Ik ben er heel blij en ik heb genoten.



Ik werd helemaal verdrietig van die stomme Andy en Melissa en die nare Barbie en Michael bah!!!!
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
Alle reacties Link kopieren
quote:Mylene_Valerie schreef op 30 april 2014 @ 02:37:

Potverdorie. Wist niet dat het al begonnen was. Gemist. Kan het voor een euro terugkijken. Dat gaat mij echt te ver. Belachelijk van RTL dat ze voor de simpelste programma`s geld vragen. Ik had het graag willen zien maar ik ga er niet voor betalen. Volgende week even eerder eraan denken.De eerste aflevering kun je via RTL XL gratis bekijken.



De aflevering van volgende week zou je ook kunnen zien maar daar moet je voor betalen.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb m gezien wordt altijd vrolijk als ik Roy Donders zie
Alle reacties Link kopieren
Ik vind Roy ook geweldig dus ik schrijf hier graag mee. Ik heb hem laatst een keer gesproken toen hij voor zijn winkeltje stond, hij is in het echt precies zo als op tv.

(alleen vergeten een selfie te maken, hoe kan ik zo stom zijn )
Alle reacties Link kopieren
quote:strandmeisje schreef op 30 april 2014 @ 13:06:

[...]





De eerste aflevering kun je via RTL XL gratis bekijken.



De aflevering van volgende week zou je ook kunnen zien maar daar moet je voor betalen.Ah bedankt. Toen ik de eerste aflevering aanklikte kreeg ik een scherm om te betalen en in het mini schermpje stond ook ene grote gele E, maar misschien hebben ze dat weer terug gedraaid.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
quote:Mylene_Valerie schreef op 30 april 2014 @ 02:37:

Potverdorie. Wist niet dat het al begonnen was. Gemist. Kan het voor een euro terugkijken. Dat gaat mij echt te ver. Belachelijk van RTL dat ze voor de simpelste programma`s geld vragen. Ik had het graag willen zien maar ik ga er niet voor betalen. Volgende week even eerder eraan denken.Ik snor je wel op voor een kattebelske
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
quote:Eindeloos schreef op 01 mei 2014 @ 16:42:

[...]



Ik snor je wel op een kattebelske Thanks
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
Haha de laatste aflevering:



Ik wil geen Japans ingevlogen ding...Koopt ie een Samsung :P
Alle reacties Link kopieren
quote:AnAppleADay schreef op 07 mei 2014 @ 13:24:

Haha de laatste aflevering:



Ik wil geen Japans ingevlogen ding...Koopt ie een Samsung :PJa, dat was wel lachen ja.........
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Die buslading wanhopige vrouwkes, verschrikkelijk!! Ik zou ook van schrik een dag in bed blijven liggen.
Alle reacties Link kopieren
quote:2Italy2 schreef op 10 mei 2014 @ 19:37:

Die buslading wanhopige vrouwkes, verschrikkelijk!! Ik zou ook van schrik een dag in bed blijven liggen.



Echt wel, Italy.

Had mijn zus een paar flessen champagne (sekt , die bus in laten knikkeren, een foto met handtekening, en mijn rolluikskes waren lekker dicht gebleven.

De groeten aan Rotterdam.........
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
Gevonden!
Alle reacties Link kopieren
3 venten haha
Alle reacties Link kopieren
Hee Phool tijd niet gezien
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Alle reacties Link kopieren
. Nou! Ik miste je al!
Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
Ben er.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Alle reacties Link kopieren
Harde krulluh
Alle reacties Link kopieren
quote:Phoolan schreef op 13 mei 2014 @ 21:39:

. Nou! Ik miste je al!
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Alle reacties Link kopieren
Moeders slaat de kassa niet aan.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven