Entertainment alle pijlers

Sister Wives op TLC

01-05-2014 18:05 976 berichten
Goedemiddag,



Zijn er hier meer mensen die Sister Wives volgen op TLC.

Ik vind het wel interessant.
Wat ik alleen erg irritant vind is dat ik het idee heb dat de uitzendingen een beetje willekeurig door elkaar uitgezonden worden.

Voorbeeld : op een gegeven moment werd er over nieuwe huizen gepraat en toen dacht ik : he? ze zijn net verhuisd.
Bleek het een oude aflevering te zijn.

En er was een hele aflevering gewijd aan de voorbereidingen voor een feest waarop ze de regels van de familie zouden bekend maken of zoiets. Hilarische scenes met een coupeuse die de jurken in stukjes op de geklede lijven afspeldde, ,hopeloos.

Maar van het uiteindelijke feest heb ik nix gezien. Jullie wel?

Opvallend vind ik ook dat Kody nooit een vrouw zoent in bijzijn van de anderen, maar dat is natuurlijk om jaloezie te voorkomen, maar daardoor komt het allemaal wel wat koud over...

Wat vinden jullie ervan?

VRIENDELIJK VERZOEK : GEEN SPOILERS PLAATSEN S.V.P. !
anoniem_28780 wijzigde dit bericht op 27-02-2018 16:28
1.08% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Net binnen, maar volgens mij heb ik niet veel gemist en gaat het weer iver dat catfish gedoe?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
De therapeut die een hug wil , heel Professioneel .
Alle reacties Link kopieren
quote:Pretzel66 schreef op 03 mei 2017 @ 21:30:

De therapeut die een hug wil , heel Professioneel .Ik kijk ook wel eens dat 'my 600 pound life' en daar huggen ze ook de dokter en de therapist. Het blijft raar.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Waarom gaan ze zolang door op die catfish.
Die hebben echt al wel seks .
Alle reacties Link kopieren
quote:Pretzel66 schreef op 03 mei 2017 @ 21:37:

Die hebben echt al wel seks .Natuurlijk.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Ik heb het idee dat Meri er wel een beetje van geniet dat ze nu alle aandacht krijgt.
Alle reacties Link kopieren
Woops vergeten, fijn dat het forum me eraan herinnert!



Truley is idd niet helemaal goed volgens mij. Is het normaal om op die leeftijd nog zo te praten?
Life is always rocky when you're a gem.
quote:Pretzel66 schreef op 03 mei 2017 @ 21:37:

Die hebben echt al wel seks .Tuurlijk.
Alle reacties Link kopieren
quote:Pretzel66 schreef op 03 mei 2017 @ 21:38:

Ik heb het idee dat Meri er wel een beetje van geniet dat ze nu alle aandacht krijgt.Juist. Negatieve aandacht is ook aandacht.
Life is always rocky when you're a gem.
Het is irritant.
Oke ik ga nu iets onaardigs zeggen. Ik heb het idee dat mykelti en tony minder begaafd zijn. Als ik ze vergelijk met caleb en maddie komen ze echt over als een stel pubers.
25 jaar vechten zegt ze en wij moeten geloven hoe leuk,zo'n polygaam huwelijk is.

Ze hebben allemaal issues met elkaar.
quote:cupcakegirl schreef op 03 mei 2017 @ 21:43:

Oke ik ga nu iets onaardigs zeggen. Ik heb het idee dat mykelti en tony minder begaafd zijn. Als ik ze vergelijk met caleb en maddie komen ze echt over als een stel pubers.Daar heb je gelijk in.
quote:Pretzel66 schreef op 03 mei 2017 @ 21:44:

25 jaar vechten zegt ze en wij moeten geloven hoe leuk,zo'n polygaam huwelijk is.

Ze hebben allemaal issues met elkaar.In feite gaat de man gewoon vreemd.
Alle reacties Link kopieren
quote:Filee_ schreef op 03 mei 2017 @ 21:13:

[...]



Truely was toch te vroeg geboren en had problemen?

Nee hoor. Kan me die aflevering nog herinneren. Was niets geks aan de hand. Ze had wel al zo'n typisch hoofd. Vond ik dan.



Toen ze ongeveer 3 was ofzo kreeg ze als ik het me goed herinner accuut nierfalen.



Maar dat is helemaal genezen. Voor zo ver bekend is dan.
"It does not do to dwell on dreams, and forget to live."
quote:cupcakegirl schreef op 03 mei 2017 @ 21:43:

Oke ik ga nu iets onaardigs zeggen. Ik heb het idee dat mykelti en tony minder begaafd zijn. Als ik ze vergelijk met caleb en maddie komen ze echt over als een stel pubers.En dat moet dan gaan trouwen he omdat samenwonen geen optie is , hoe dwing je je kind een ongelukkige relatie in.
quote:Filee_ schreef op 03 mei 2017 @ 21:45:

[...]



In feite gaat de man gewoon vreemd.Zou seks voor die vrouwen wel leuk zijn, je continu afvragen of die andere niet een grotere trukendoos dan jij hebben .
quote:Pretzel66 schreef op 03 mei 2017 @ 21:48:

[...]



Zou seks voor die vrouwen wel leuk zijn, je continu afvragen of die andere niet een grotere trukendoos dan jij hebben .Ik denk dat die vrouwen diep van binnen doodongelukkig zijn. Volgens mij slaapt kody maar een avond in de week bij elke vrouw.
Hoeveel aandacht moet er aan dat catfishverhaal besteed worden? Vermoeiend!
quote:Filee_ schreef op 03 mei 2017 @ 21:50:

[...]



Ik denk dat die vrouwen diep van binnen doodongelukkig zijn. Volgens mij slaapt kody maar een avond in de week bij elke vrouw.Er komt er niet heel erg gelukkig over maar Hey geweldig hoor polygamie
Wtf waarom mogen ze niet drinken ?
quote:Pretzel66 schreef op 03 mei 2017 @ 21:54:

Wtf waarom mogen ze niet drinken ?Geen idee.
Alle reacties Link kopieren
Truely moet sowieso naar een logopedist om de letter 'r' uit te leren spreken. Verder weet ik niet of ze een normale ontwikkeling heeft.



Mykelty en Tony vind ik idd niet heel volwassen maar wel steeds leuker worden samen. Vind het wel heel sneu dat iedereen zo enthousiast was over de bruiloft van Maddie en bij haar kan er amper een felicitatie vanaf.
"After all this time?" "Always."
Die Kody heeft wel heel veel begrip trouwens, vraag me af of het haar echt geen tweede keer gaat gebeuren.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven