Entertainment alle pijlers

Spoiler Topic The Walking Dead S7

28-04-2016 14:58 574 berichten
Welkom op het 'The Walking Dead Summer Spoiler Topic!



In dit topic bespreken we casting calls, nieuws over andere projecten van onze acteurs en nieuws vanaf de set in Georgia; wie zijn er wel en niet aanwezig?



Alle berichten die hier geplaatst worden zijn mogelijke spoilers!



Voor een spoiler vrij fantopic kan je hier terecht: The Waiting Dead



Uiteindelijk is het de bedoeling om er gezamenlijk achter te komen welk karakter aflevering 2 van seizoen 7 niet zal halen.



Het is in dit topic niet de bedoeling om het volledige verloop van de eerste aflevering te ontrafelen ala Spoiling Dead, maar puur wie er het eerste slachtoffer van Negan is geworden.



Om de OP niet te lang te maken zal ik hier onder in een reactie opsommen wat we tot nu toe weten. Veel plezier allemaal!

quote:Starshine schreef op 06 mei 2016 @ 16:01:

Dus we weten nog niks.

Zou AMC expres trollen inzetten om geruchten de wereld in te brengen?

Ik zou dat namelijk wel doen. Zij een mol, wij een dubbelspion.Spoiling Dead vermoedt van wel. Ze gokken er nu op dat eind mei het slachtoffer met zekerheid te zeggen is.
Nieuws! Het hout is opgeruimd



Woohoo
Alle reacties Link kopieren
ik had het inderdaad gelezen zouden fans hout als souvenir hebben gekregen
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
quote:mamsvan schreef op 06 mei 2016 @ 23:11:

ik had het inderdaad gelezen zouden fans hout als souvenir hebben gekregen



Ja!



Iemand van het forum van TSDF is naar Senoia. Hij heeft permissie om drones te vliegen en plaatst geweldige foto's en filmpjes!

Hij wist ook te vertellen dat er in een koffiezaak 36 koffie werd besteld door een meisje in een van met geblindeerde ramen en dat ze tegen de verkoopmedewerker had gezegd: "It's gonna be a long night." Het is ook bevestigd dat er weer in de bossen is gefilmd vannacht.



Filmpje van Dieselwind van het TSDF forum:

Saviors compound

Foto's die hij heeft gemaakt:



Alle reacties Link kopieren
Cool.
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Update: er is iets bekend bij TSDF, maar het moet nog bevestigd worden voor zij het met ons gaan delen. Het is schijnbaar heel erg heftig. Er wordt nu gespeculeerd dat er dus nog iemand dood gaat of dat er iets gedaan wordt bij iemand van TF (verkrachting, zombie-Judith, ontvoering, etc.). Als er bevestiging is, wordt het doorgegeven.

Citaat vanaf het forum:

Just trust me when I say that when it comes to being creepy and evil, Negan appears he's going to make the Governor look like Father Gabriel's timid version. He ain't no joke.
Ik weet niet of ik dat dan al wil weten.

En aangezien dit een spoilertopic is weet ik dat ik erop kan wachten. Zullen we afspreken dat je even aankondigt dat er een echte spoiler komt?
Ik zal wel laten weten of het gaat om DE dood of dat het om meer gaat (want er is echt nog niets bekend, het zijn alleen maar speculaties nav de post die ik hierboven plaatste). En dan kunnen we discussiëren wat we wel en niet willen weten!
Goed plan.



Ik zit natuurlijk meteen weer te speculeren hoe en wat.



Ik zit nou zo te denken dat er misschien een minor doodgaat maar dat Negan Michonne meeneemt. Ik zat even te denken dat hij haar misschien laat verkrachten door zijn mannen maar Negan was tegen verkrachting juist....

Maar goed, in de comics krijgt Michonne het nogal te verduren van de governor en zijn mannen.



Of zou hij Carl meenemen zodat hij een middel heeft om pressie uit te oefenen op Rick?
Er wordt al een tijd gespeculeerd dat hij twee mensen neer gaat knuppelen, dus dat zou het kunnen zijn...als ik dit zo lees krijg ik trouwens meteen weer kriebels, voel de spanning van de finale aflevering weer.



Ik wil het toch wel weten denk ik. De rest van het seizoen wil ik wel graag zo spoiler vrij mogelijk in.
Alle reacties Link kopieren
Die spoiler zou ik dan weer niet willen weten, dus als er een waarschuwing vanaf kan, heel graag



Het duurt nog zo lang
Oeps
Ze verwachten dat het nog een week duurt voor ze iets weten.



Ik heb nog iets anders gelezen maar weet nu niet meer zo goed wat jullie wel en niet willen weten. Het zegt niets over de aflevering maar is wel reden tot speculatie. Het gaat over Daryl.



Wit: Daryl's body double is gezien bij de studio eergisteren
Alle reacties Link kopieren
quote:ellencb schreef op 07 mei 2016 @ 08:24:

[...]





Ja!



[afbeelding]Hahahahaha
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Alle reacties Link kopieren
nu zit ik spanning



Ellen en merlijne wat weten jullie veel spoiler gerelateerde dingen !!! Ik dacht dat starshine ons spoilerqueen was
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Alle reacties Link kopieren
quote:ellencb schreef op 08 mei 2016 @ 09:03:

Ze verwachten dat het nog een week duurt voor ze iets weten.



Ik heb nog iets anders gelezen maar weet nu niet meer zo goed wat jullie wel en niet willen weten. Het zegt niets over de aflevering maar is wel reden tot speculatie. Het gaat over Daryl.



Wit: Daryl's body double is gezien bij de studio eergisterenSpeculaties en comicspoilers vind ik leuk. Ik bedoel zelf meer de keiharde spoilers van gebeurtenissen in de afleveringen. Dus van mij hoeft er niets in het wit Het blijft een spoilertopic natuurlijk
Oeps
quote:mamsvan schreef op 08 mei 2016 @ 09:51:

nu zit ik spanning



Ellen en merlijne wat weten jullie veel spoiler gerelateerde dingen !!! Ik dacht dat starshine ons spoilerqueen was

Ik spoilerqueen? Echt niet.



Wb dat nieuwtje over Daryl: tja wat zegt dat helemaal? Dat hij een stunt moet doen. Kan van alles zijn natuurlijk.
Korte update van de SPD:



With all this word salad, I know that people are chomping at the bit for some solid information. So at this juncture, you deserve to know a little bit of info. As far as we can tell so far, Carl and Rick are going to be safe. There is a hard left in there somewhere, and it’s going to be a hard turn. Many of you may be shocked. In fact, if things turn out like we think they will, you may have already figured it out and shit will get real. If you haven’t figured it out, stick around.
Alle reacties Link kopieren
Oef mensen, wat spannend dit...
Zeker. ...

Maar ik weet niet of ik hier nog lang rondhang.
Zodra ik het Lucille slachtoffer weet ben ik ook weg hoor
quote:Merlijne schreef op 08 mei 2016 @ 12:43:

Zodra ik het Lucille slachtoffer weet ben ik ook weg hoor Maar stel dat er twee zijn, wil je dat dan ook weten? Het topic is bedoeld om achter het Lucille slachtoffer te komen dus we gaan hier sowieso geen hele afleveringen spoileren lijkt me zo. En dat is ook niet mijn intentie! ik hoef ook niet alles te weten. Maar de Lucille scène wil ik wel graag weten, ook als daar meer dan 1 slachtoffer valt.
quote:mamsvan schreef op 08 mei 2016 @ 09:51:

nu zit ik spanning



Ellen en merlijne wat weten jullie veel spoiler gerelateerde dingen !!! Ik dacht dat starshine ons spoilerqueen was



Starshine is de wikiqueen of easter eggs



Ik weet eigenlijk niks hoor, brief alles door van de spoiling dead

Hier nog een mooi fotootje van het forum, gemaakt door een drone van boven de studio in de bossen. Je ziet er de line-up van de auto's van de Saviors!



Alle reacties Link kopieren
Mijn man gaat volgende week een paar dagen naar amerika voor zijn werk en hij zit vlakbij Senoia. Ik heb er serieus over na zitten denken om mijn 3 kinderen op te pakken, in het vliegtuig te zetten en mee te nemen om zelf foto's te kunnen maken
Oeps

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven