Entertainment alle pijlers

Spoilertopic; Game of Thrones

06-04-2014 09:04 1921 berichten
Alle reacties Link kopieren
Oh yeah! Vanavond begint het circus weer in de US. Hoera voor seizoen 4! Tijd om vast een spoilertopic aan te maken. Er wordt hier gespoilerd over de TV serie en NIET over de boeken!! Dat laatste is niet toegestaan in dit topic.



"As je denk dat je mooi ben dan ben je een embersiel leleike kuthoer"
Maar Bartjes, je kent toch vast wel iemand die Ziggo heeft?

Al mijn vrienden en kennissen mogen bij ons komen kijken hoor. Gezellig toch!
Alle reacties Link kopieren
AnAppleADay schreef:
17-07-2017 12:35
Zoals ik het begrijp is de 'end-game' gelijk aan die van Martin (in ieder geval als z'n plan), dus wie er aan het einde nog leven/relevant zijn en wie er op de troon komt. Maar op welke manier en volgorde ze er komen zal wel anders kunnen zijn.

En hij schrijft niet door omdat hij geen flauw idee heeft hoe hij het verhaal moet afronden. Denk ik.
Dat kan ik me voorstellen, het is immers een gebed zonder eind.. Ik wil weten hoe het met dat meiske afloopt, Ayra ofzo. Verder boeit het me niet zo heel veel (meer)> Dit komt vooral omdat er zoveel dood gingen, denk ik. Wilde me niet meer hechten, zeg maar. En af en toe vond ik het behoorlijk onoverzichtelijk.

Maar fijn dat aan het eind dezelfde personen over zijn :D
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Pruttel, de enige die ik ken met Ziggo is mijn zus.
En die kijkt geen Game of Thrones. Dat snap je toch niet?
Haha, nee, dat snap je niet!

Maar ze hoeft toch niet mee te kijken?

Volgens mij kijk je het niet real time, maar via on-demand series xxl.
Dus je kunt het zo opzetten. Wanneer je wil.

Tenminste, dat denk ik.

Dan kun je toch gewoon kijken op een moment dat zij ergens anders mee bezig is?
Alle reacties Link kopieren
Dat is zeker een optie.
Maar ik.kijksamen met man en 2 dochters.
Eigenlijk ook met zoon maar die loopt iets achter.
Maar om nou met 4 personen bij haar voor de tv te gaan zitten en haar en de rest van de familie aan het werk te zetten, dat is ook weer zo wat -D
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat mijn man wel een manier vindt om toch te kunnen kijken.
Ik hoop dat het goed gaat komen.
Kom op Ziggo! Het is na 21.00 uur. Waar blijft die aflevering nu?
Heb ik eindelijk de afstandsbediening te pakken (man wil liever iets anders kijken) en dan is er nog niets te zien. Verdraaid!
Alle reacties Link kopieren
Zou het hele seizoen erop
Komen ? Op
Pirate bay staar van alles
Alle reacties Link kopieren
poldervrouw schreef:
17-07-2017 21:39
Zou het hele seizoen erop
Komen ? Op
Pirate bay staar van alles
Nee alleen aflevering 1, gewoon een aflevering per week...
Alle reacties Link kopieren
Ik heb de aflevering vanmorgen gezien, niet echt een krachtige premiere.
Alle reacties Link kopieren
Ik vond het wel weer leuk. Zit er wel meteen weer in.
Mopperdemopperdemopper. Ziggo schijnt problemen te hebben en daardoor is de aflevering voor veel abonnees nog niet te zien. Hier dus ook niet. Om de haverklap ligt Ziggo er hier sowieso al uit. Ik hou het voor gezien. Morgen weer vroeg aan de slag en geen idee hoe lang het nog gaat duren. Stelletje sukkels bij Ziggo!!!!
Alle reacties Link kopieren
Mooie binnenkomer van Arya, maar ik vond sommige scene's wel langdradig. En die ene bekende Lannister soldaat eigenlijk een beetje jammer :|

(zo niet spoilerig genoeg voor de mensen die het nog niet gezien hebben toch?)
Gezien! Juist fijn, een rustige opbouw om er weer lekker helemaal in te komen!
Alle reacties Link kopieren
Zit er meteen weer in, heerlijk! Mag vanaf 2e aflevering wel wat meer vaart in, maar dit was prima starten zo. En grappig, toen Arya in dat bos reed en ik dat liedje hoorde dacht ik: dat lijkt Ed Sheeran z'n stem wel. Oh, krijg nou wat, het is 'm ook :lol:
Alle reacties Link kopieren
elein schreef:
17-07-2017 23:11
Mooie binnenkomer van Arya, maar ik vond sommige scene's wel langdradig. En die ene bekende Lannister soldaat eigenlijk een beetje jammer :|

(zo niet spoilerig genoeg voor de mensen die het nog niet gezien hebben toch?)

Dan moeten ze niet in het topic kijken. Staat dik gedrukt spoilertopic. Zodra uitgezonden op Nederlandse tv kan je de episode bespreken en speculeren. De boeken zijn ze toch al lang voorbij
Ik vond er niets aan, ik haak af vanaf nu. Vorig seizoen met moeite blijven volgen, maar ben er nu klaar mee.
Alle reacties Link kopieren
gizzmo-returns schreef:
18-07-2017 21:28
Ik vond er niets aan, ik haak af vanaf nu. Vorig seizoen met moeite blijven volgen, maar ben er nu klaar mee.
Dan ben ik erg benieuwd wat je dan mist aan de serie. Persoonlijk vond ik seizoen 5 erg traag en tegenvallen. Het gemis aan diverse karakters waarbij het nu wel erg opviel dat ze weg waren gevallen. Verhallijnen die nergens naar toe leken te gaan/gingen van oa Arya en The Mother of Toiletbreaks. Te veel Ramsay etc.

Seizoen zes vond ik wel een leuke duw in de goedeerste richting.

Alle key spelers zijn nu tenminste op hetzelfde continent. House Stark is weer sterker aan het worden. Arya heeft eindelijk haar wraak. Etc...

Het wordt natuurlijk wel een stuk voorspelbaarheid naarmate het einde vordert.
Alle reacties Link kopieren
ik vond het weer leuk! Wij hebben vorige week de laatste twee afleveringen van vorig seizoen nog even terug gekeken dus ik was weer helemaal bij ;-)

Zou het liefste willen wachten om straks meerdere afleveringen achter elkaar te kijken maar dat gaat toch niet lukken.
Alle reacties Link kopieren
Prachtige opening, Arya die geheel in haar stijl afrekent met de Freys. Prachtig politiek spel van Jon en Sansa waar zij beiden hun eigen lange termijn visie presenteren op basis van wat zij de laatste seizoenen hebben geleerd. Sam die gedurende zijn opleiding toch echt wel tegen de regels ingaat omdat hij vindt dat zijn taak belangrijker is dan duizenden jaren van tradities en gebruiken. Cersei die alle realiteitszin kwijt is geraakt in haar wraakzucht en Jamie die dat met verdeelde loyaliteit aanziet, niet wetende of hij nu na de Mad king Kingslayer straks ook nog een Mad Queen en Kinslayer wordt. En Danereis die eindelijk thuiskomt in haar ouderlijk kasteel, dat als uitvalsbasis moet gaan dienen.

Het is een aflevering die mooi alle conflicten die zullen gaan spelen aanstipte.

Arya bij die Lannister soldaten was ook mooi. Zij was zich uitermate bewust van dat het gewapende Lannisters waren, maar ze werd er ook mee geconfronteerd dat het ook maar gewoon mensen waren die ook liever iets anders hadden gedaan maar waren meegesleurd in de verplichtingen van de tijd.
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.
broodtrommel schreef:
19-07-2017 06:36
Dan ben ik erg benieuwd wat je dan mist aan de serie. Persoonlijk vond ik seizoen 5 erg traag en tegenvallen. Het gemis aan diverse karakters waarbij het nu wel erg opviel dat ze weg waren gevallen. Verhallijnen die nergens naar toe leken te gaan/gingen van oa Arya en The Mother of Toiletbreaks. Te veel Ramsay etc.

Seizoen zes vond ik wel een leuke duw in de goedeerste richting.

Alle key spelers zijn nu tenminste op hetzelfde continent. House Stark is weer sterker aan het worden. Arya heeft eindelijk haar wraak. Etc...

Het wordt natuurlijk wel een stuk voorspelbaarheid naarmate het einde vordert.

Gewoon op uit gekeken denk ik
Wij zijn een paar weken geleden begonnen met Game of Thrones en gisteravond geëindigd bij aflevering 1 van seizoen 7. Ik heb nog steeds gemengde gevoelens over de serie. Soms erg langdradig en dan net tegen het einde weer even spannend. Toch ben ik gewoon fan en kan ik niet wachten op de andere afleveringen.
De opening met Arya vond ik geweldig, de rest van de aflevering was daarna wel wat saai/gewoontjes.
Alle reacties Link kopieren
bubje schreef:
20-07-2017 10:25
Wij zijn een paar weken geleden begonnen met Game of Thrones en gisteravond geëindigd bij aflevering 1 van seizoen 7. Ik heb nog steeds gemengde gevoelens over de serie. Soms erg langdradig en dan net tegen het einde weer even spannend. Toch ben ik gewoon fan en kan ik niet wachten op de andere afleveringen.
De opening met Arya vond ik geweldig, de rest van de aflevering was daarna wel wat saai/gewoontjes.

Ik heb de eerste paar seizoenen ook (te) snel achter elkaar gekeken, dan wordt het inderdaad langdradig.

Nadeel van een jaar op een nieuw seizoen wachten is dat je veel vergeten bent. De scene met de Hound en het huisje wat ze binnenkwamen begreep ik helemaal niet totdat mijn man uitlegde dat de Hound daar eerder verbleef en deze mensen bestolen had.
Kon ik me niets van herinneren, maar de Hound is dan ook geen favoriet personage.
en me vriend die wilt ook nog wat zegge
Alle reacties Link kopieren
vandale schreef:
20-07-2017 11:43
Ik heb de eerste paar seizoenen ook (te) snel achter elkaar gekeken, dan wordt het inderdaad langdradig.

Nadeel van een jaar op een nieuw seizoen wachten is dat je veel vergeten bent. De scene met de Hound en het huisje wat ze binnenkwamen begreep ik helemaal niet totdat mijn man uitlegde dat de Hound daar eerder verbleef en deze mensen bestolen had.
Kon ik me niets van herinneren, maar de Hound is dan ook geen favoriet personage.
goh nu je het zegt, ik had ook het gevoel dat ik iets miste. Dacht zelfs dat de Hound dood was.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven