Entertainment alle pijlers

The Voice Of Holland Seizoen 2

20-09-2011 13:44 2993 berichten
Alle reacties Link kopieren
The voice of Holland is dé talentenjacht die vanaf 23 september elke vrijdagavond om 20.30 te zien is op RTL 4







Bij deze show gaat het om écht talent. Alleen het beste van het beste is goed genoeg. De beste stem en de juiste mentaliteit, daar draait het om. The voice of Holland is op zoek naar iemand met grote klasse, met blijvende impact en een eigen geluid. De talenten worden tijdens The voice of Holland begeleid, gecoacht, gedrild en gesteund door Nederlandse topartiesten



Na een strenge voorselectie mag een klein aantal talenten een Blind Audition doen voor de coaches Nick en Simon, Angela Groothuizen, VanVelzen en Marco Borsato. Kandidaten doen geen saaie auditie vanuit een lege ruimte, maar staan gelijk met een liveband op een écht podium. De coaches selecteren hoogstpersoonlijk de talenten die zij willen coachen en begeleiden op de weg naar een succesvolle zangcarriere.



Jurylid Groothuizen vertelde dat het niveau hoger ligt dan tijdens seizoen één. Het bleek zelfs zo erg dat Groothuizen zei: "Zelfs dusdanig dat je je er bijna voor schaamt als je de stoel een keer niet omdraait." Groothuizen zei ook dat ze inmiddels de nieuwe Ben Saunders had gevonden en dat er veel goede zangers waren gescout.



Leuk Leuk Leuk Leuk !
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
quote:Tickel schreef op 23 september 2011 @ 22:33:

[...]



Te soft, Code heeft meer emotie/agressie in het nummer. Kan me er echt op uitleven.Huh? Waren toch jouw eigen woorden? Of las ik dat verkeerd? Ik hoor het nog wel, nu toch naar volgende programma, haha.
Alle reacties Link kopieren
dankjewel fashionv; zo klein, zo mooi!
Alle reacties Link kopieren
quote:molly74 schreef op 23 september 2011 @ 22:36:

[...]





Huh? Waren toch jouw eigen woorden? Of las ik dat verkeerd? Ik hoor het nog wel, nu toch naar volgende programma, haha.True colors bedoel ik met soft.
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Alle reacties Link kopieren
Geen dank, ik vond het zelf ook mooi, ik heb de iTunes studioversie ook gekocht, Cyndi is een van mijn lievelingsartiesten.
Am Yisrael Chai!
Ik vond het leuk, wat een ellende dat ik er hier iedere keer werd uitgegooid.



Wat een goede auditie met een PRACHTIG nummer van Guy.
Alle reacties Link kopieren
Waaatttt? Hebben jullie alweer bijna 47 pagina's volgeblaat? En dat in een paar uurtjes tijd! Ik heb niet kunnen kijken helaas...Morgen maar even op internet kijken of de herhaling, die komt vast maandag of zo wel.
Alle reacties Link kopieren
Heerlijk! ik heb genoten. Wat een leuk programma.

Ik vond charly luske verrassend goed trouwens!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb genoten van VOF!!

Dit jaar met Marco B was het een groot suc6.



Op naar volgende week vrijdag 30 september!



1 = 20.35 uur VOICE OF HOLLAND =

RTL4 = KDH 21,5 = MADL 47,5 = 3.271.000



↑Kijkcijfers↑
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.
Alle reacties Link kopieren
Eerlijk gezegd heb ik het helemaal gehad met talentenjachten e.d. maar naar The Voice kijk ik wel. Alleen... wat is Angela me gisteren tegengevallen zeg. Die opmerking tegen dat meisje (weet haar naam niet meer) vond ik echt niet kunnen. Om tegen een 19-jarige te zeggen dat ze eruit ziet als 30, zelfs al vind je dat, dat is toch onnodig kwetsend?

Bah, ik kijk nu wel anders tegen haar aan dan eerst.
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Alle reacties Link kopieren
Nou Angela had toch gewoon gelijk?? Ze geeft haar toch een tip waar ze wat mee kan? Dat meisje was wel erg onzeker dat ze er zo over door bleef gaan. Ik vond het geen nare opmerking.
Alle reacties Link kopieren
Dames ik ga de HH als die komt bekijken en dan zonder het forum



word toch een beetje afgeleid



OP youtube de auditie van charlie en guy barzily net bekeken en vooralvan de laatste kippenvel en brok in mn keel ...zo mooi gezongen
Alle reacties Link kopieren
3.271.000 kijkers gisteren, niet normaal toch?
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
TOP toch voor john de mol....hij heeft t toch maar weer geflikt
Alle reacties Link kopieren
Dat is veel!



Ik zou denken dat na alle HGT's, X-factors, my name is en dansprogramma's de aandacht wel minder zou worden. Merkte dat ik dat zelf wel had af en toe.

Leuk dat het weer zo goed bekeken wordt!
Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning how to dance in the rain
Alle reacties Link kopieren
quote:scarpetta schreef op 24 september 2011 @ 11:33:

Nou Angela had toch gewoon gelijk?? Ze geeft haar toch een tip waar ze wat mee kan? Dat meisje was wel erg onzeker dat ze er zo over door bleef gaan. Ik vond het geen nare opmerking.



Ik ook niet. Ze zag er toch ook vreselijk oubollig en minstens 15 jaar ouder uit.

Vlak na haar kwam dat blonde meisje van 17; dat was gewoon een leuke frisse meid om te zien.
Alle reacties Link kopieren
Dat kan wel zo zijn, maar ik vind het onnodig bot en hard om dat zo in het openbaar, voor heel NL, te zeggen.
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Alle reacties Link kopieren
Ik vond het wel meevallen, hoewel ze het misschien anders had kunnen verwoorden. Maar ik had het dan een halve minuut daarvoor ook precies zo tegen vriend gezegd en hij vond het ook dus ik was het er ook gewoon mee eens.
Alle reacties Link kopieren
Wilde het nog even naluisteren maar John heeft weer wat jongens op YT gezet die aan het censureren zijn. jammer...
Poep, wie heeft jou gescheten?
Alle reacties Link kopieren
up
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Ik kom niet meekijken online. Mijn vader is gisteren overleden. We hebben er vrede mee, ondanks dat het heel verdrietig is. Maar ik ben dus nu even gezelschap voor mijn moeder, we gaan samen kijken en drinken een wijntje op hem.



***Proost!***
Alle reacties Link kopieren
Ach, Georgette. Wat enorm verdrietig voor jullie. Gecondoleerd en sterkte met het verlies
Georgette, wat rot! Gecondoleerd en sterkte. Inderdaad gewoon samen gaan kijken.
Alle reacties Link kopieren
Liefs van mij Georgette







“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Georgette, gecondoleerd! Ondanks dat je het zag aankomen en zegt er vrede mee te hebben blijft het heftig en verdrietig. Lees hier normaal gesproken alleen mee maar maak een uitzondering om jou een hart onder de riem te steken. Hopelijk kunnen jij en je moeder elkaar tot steun zijn. Ik proost met jullie mee vanavond!
Alle reacties Link kopieren
Georgette, gecondoleerd en enorm veel sterkte voor jou en je familie.
If God is watching us, the least we can do is be entertaining

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven