Entertainment alle pijlers

The Waiting Dead

25-04-2016 15:21 3005 berichten
Alle reacties Link kopieren
Welkom bij het The Walking Dead-kletstopic. Help elkaar de break te overleven! Door te bakvissen, speculeren, memes te plaatsen, andere series aan te raden, noem het maar op.







Iedereen is welkom om mee te doen! Of je nu een onvervalste diehard, longtime lurker of newbie bent. De enige voorwaarde is dat je de drie vragen beantwoordt:

1) Wie is je favoriet?

2) Wie ship je?*

3) Waarom?

* When someone says "I ship them" it means that someone supports a romantic relationship between two people.- Urban Dictionary



Leuk om van elkaar te weten:

* Met wie kijk je standaard TWD?

* Wat nuttig je meestal tijdens het kijken (op je vingernagels na dan)?



Er zijn geen uitzendingen tot oktober, maar spoilers blijven op de loer liggen. Spoilers, comicspoilers en castingnieuws dus graag in het wit, omdat niet iedereen dit wil weten. Bedankt! In het Spoilertopic The Walking Dead S7 kun je castingnieuwtjes en andere (mogelijke) spoilers lezen en bespreken die kunnen leiden tot een conclusie over wie er doodgeknuppeld is tijdens de seizoensfinale. Betreden op eigen risico!



Het vorige topic: The Walking Dead: Not Cool

Het Fear The Walking Dead-topic: Fear The Walking Dead

Comics: link 1, link 2, link 3
quote:Liadan schreef op 25 april 2016 @ 15:52:

Ik heb het weer aangepast.



Iemand die even in het modtopic wil melden dat het oude topic dicht kan? Ik wil dat topic niet in mijn actieve topics hebben. gedaan!
quote:Dragisa schreef op 25 april 2016 @ 16:08:

Heb Fear net gekeken, vond hem te gek.

Moet wel lachen, op youtube vragen veel mensen zich af wat er met Tobias is gebeurt. Tobias is langzaam aan de Morales van Fear aan het worden



[afbeelding]

[afbeelding]

haha, en het leuke is dat ze deze mensen zo terug kunnen laten komen, want het is gewoon compleet onbekend wat er van ze geworden is.

Morales ging naar Birmingham met zijn gezin.

Ik heb een keer een fan fic gelezen die daar op inspeelde; Birmingham Safe zone. Was nog best goed. Daryl en Carol zaten er ook in.



Dat vind ik altijd de leukste fan fics, als ze in principe dicht bij de serie blijven, maar dingen geloofwaardig invullen die we ons allemaal afvragen maar waar geen antwoord op komt.
even een teaser vanuit de comics. Zo willen jullie tv-Negan ook wel zien hè?!

quote:Starshine schreef op 25 april 2016 @ 16:19:

even een teaser vanuit de comics. Zo willen jullie tv-Negan ook wel zien hè?!

[afbeelding]Daar zit ik idd al smachtend op te wachten!
quote:Starshine schreef op 25 april 2016 @ 16:19:

even een teaser vanuit de comics. Zo willen jullie tv-Negan ook wel zien hè?!

[afbeelding]Potverdorie. Mijn hormonen beginnen op te spelen
Alle reacties Link kopieren
Tvp, ben inmiddels weer een stiekeme meelezer geworden, sorry!
Correct me if I am wrong! (Nederlands is niet mijn moedertaal)
Ja, iconisch moment



Alle reacties Link kopieren
Nou, comic-Negan hoef ik niet, hoor. Maar ik zou het helemaal niet erg vinden als ze deze scene zouden laten zien met tv-Negan.
Alle reacties Link kopieren
Heb ook mijn plaatjes plak rechten aangevraagd, nu hopen dat het ook wil via tablet




Happy new topic
quote:mimami schreef op 25 april 2016 @ 15:26:

Oeps zat nog net in het vorige topic, hier dan maar mijn bericht



Men wat gaan jullie hard zeg, ondertussen geniet ik volop van alle plaatjes

Door jullie schuld heb ik besteld bij Ali haha een Daryl armband (wel een stoere) en de sleutelhanger . Begin juli krijg ik nieuwe mobiel en dan komt er ook een hoesje.



Mag ik ook meedoen met de lijstjes als niet zo heel actieve schrijver? Tuurlijk!
quote:Merlijne schreef op 25 april 2016 @ 15:38:

Ik heb vroeger op Taekwondo gezeten, ben ik dan meer een brawler of een speedfighter? Ik heb geen idee. Eigenlijk ben ik meer uitkijk materiaal, maar die zit niet bij de team opstelling.Waar voel je het meeste affiniteit mee?
Alle reacties Link kopieren




Yes ik kan plakken.



Deze armband heb ik besteld via Ali, ben benieuwd hoe die in het echt is
Alle reacties Link kopieren




En deze voor aan mijn sleutels
quote:Dragisa schreef op 25 april 2016 @ 16:38:

Ja, iconisch moment



[afbeelding]
Alle reacties Link kopieren
zo wat gaan jullie hard, nu eerst maar even het vorige topic bij lezen en dan zullen het hier ondertussen ook wel een pagina of 20 zijn
Leuk Mimami



Ik heb deze:

en het zijn dan wel geen originele Daryl wings, maar ik heb ook deze:



Ze zijn echt heel gaaf

Oh wauw, die zijn echt heel leuk!
Alle reacties Link kopieren
Die zijn inderdaad tof, Starshine!



Mimami, jouw armband en sleutelhanger zijn ook leuk.



Als ik voor de bijl ga voor TWD-artikelen van Aliexpress geef ik jullie de schuld, hoor.
ik heb ze van Large hoor.



Ik denk dat ik bij ali alleen een telefoonhoesje doe. En vooruit, misschien een bumpersticker
quote:Liadan schreef op 25 april 2016 @ 15:38:

Mogelijke topictitels (bijgewerkt met behulp van Lovestar)
Alle reacties Link kopieren
Leuke dingen als je bij Alie zoekt. Het is dat ik geen oorbellen draag, die wings zijn ook erg gaaf.

Bij Large heb ik al een keer een mok besteld van Daryl welteverstaan haha.



Voor man heb ik nog een guns 'n roses shirt besteld bij alie, geen idee van kwaliteit en zo, maar even afwachten
quote:mimami schreef op 25 april 2016 @ 16:44:

Heb ook mijn plaatjes plak rechten aangevraagd, nu hopen dat het ook wil via tablet nog meer plaatjes!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven