Entertainment alle pijlers

The walking dead Rise up

13-02-2017 19:35 3009 berichten
Bedankt Liadan en Cherokeerose, voor dit prachtige eerbetoon voor de leukste fanclub met de allerleukste fandames!





Deze handtekening van JDM hebben we te danken aan Cherokeerose

Er staat: To the viva ladies. Wishing you all the best



En hier de prachtige handtekening verkregen door liadan





Dit is hèt topic voor twd fans die samen willen huilen, lachen, griezelen en in spanning zitten.

Hier mag alles besproken worden op twd gebied alleen houd het wel gezellig zo zonder spoilers.





Regels omtrent spoilers:

* Geen comicspoilers. Comics uitsluitend in witte tekst bespreken.

* We volgen Fox. Uitzendtijd: maandag van 22.00 tot 23.00.

Als je eerder gekeken hebt, alleen spoilers in wit plaatsen!!!!



N.B



Voor de Lurkers en Newbies :





De Dutch Walking Dead Begrippenlijst:



Een Lovestar/Lovestarren: een reactie typen terwijl je iets kijkt of andere reacties leest, waardoor je veel verschillende reacties in één post krijgt. OF op vrijwel iedereen een reactie geven.

Een baami/baami-en: alles teruglezen zodat je helemaal bij bent

Een ZQ/ZQ'en: op een bitchende manier overkomen of je (h)eerlijk ongezouten mening geven. ( )

Een mama_lin/mama_lin'en: rijmen in je posts

Een Dory/Dory'en: een reeks memes/gifs plaatsen (en dingen vergeten ;))

Een Dragisa(atje)/Dragisa'en: comic-info uit de mouw schudden

Een Starshine/Starshinen: obscure feitjes en weetjes over de serie of celebs posten

Een mamsvan/mamsvannen: een hots hebben voor/kwijlen over een celeb of character uit de serie (aka queen bakvis).



Linkje naar Hot diggity dog
Ik weet van niks
Alle reacties Link kopieren
Alle winnaars zijn bekend en zoals gewoonlijk zijn de "echte fans" met lange smeekbedes/zielige verhalen uitgekozen of mensen die twd sterren hebben ontmoet en daarvan de foto's plaatsen en vergeet de gene met de collecties foto's niet.



Fox beweerd zorgvuldig alles te hebben gelezen en daaruit hebben uitgekozen.. En ze hebben daar de tijd voor genomen..



Allemaal dikke onzin dus.



Nu wist ik allang al dat ik niks zou winnen en voel ik me niet aangetast in mijn fan zijn..



Maar op heel veel Nederlandse twd groepen is er veel gebakkelei wat ook wel terecht is want dat het "oneerlijk" is gegaan was duidelijk..



Nou mij boeit het niet..



Elk keer als ik op een vraag reageerde waren er al 100en voor mij geweest
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Dus dat gezwam is beloond?

Jammer.



Nou dat wordt geen love seat met Norman
Alle reacties Link kopieren
Ja het gezwam is beloond..

Maar dat was te verwachten.

Er zijn werkelijk mensen in een groot twd groep die janken of fox berichten stuurt



Er schijnen zelfs kaarten in omloop te zijn op marktplaats maar fox waarschuwt dat het naam verbonden is dus niet intrappen zegt fox





Nope dat wordt een love seat in ons eentje ...volgende week maandag ga ik wel even op mijn balkon staan en richt ik een handkus naar JDM en zegen in even dat we in dezelfde land zijn bakvis mode uit..



Verdikkeme ik had mijn armband van negan moeten in zetten
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Ach ja...
Ach, facebook acties zijn altijd dikke onzin. Ik vind nu veel babywinkelpagina's leuk. En het ene verhaal is nog zieliger dan het andere verhaal bij like en deel acties. En die heule zielige verhalen winnen altijd. Ik doe daar niet aan mee, how low can you go?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb niet meegedaan. Juist omdat ik dat gezwam erg slecht trek. Het is mijn eer te na om een jankverhaal weg te pleuren waar heel mijn tijdlijn ook van mee kan genieten.



Wel jammer hoor, ik had echt gehoopt dat iemand van hier kaarten zou hebben!
Oeps
quote:mamsvan schreef op 27 februari 2017 @ 17:44:

Alle winnaars zijn bekend en zoals gewoonlijk zijn de "echte fans" met lange smeekbedes/zielige verhalen uitgekozen of mensen die twd sterren hebben ontmoet en daarvan de foto's plaatsen en vergeet de gene met de collecties foto's niet.



Fox beweerd zorgvuldig alles te hebben gelezen en daaruit hebben uitgekozen.. En ze hebben daar de tijd voor genomen..



Allemaal dikke onzin dus.



Nu wist ik allang al dat ik niks zou winnen en voel ik me niet aangetast in mijn fan zijn..



Maar op heel veel Nederlandse twd groepen is er veel gebakkelei wat ook wel terecht is want dat het "oneerlijk" is gegaan was duidelijk..



Nou mij boeit het niet..



Elk keer als ik op een vraag reageerde waren er al 100en voor mij geweest En dat is dan ook lekker tegenstrijdig met wat ze op de website beweren:

Voor Nederlandse fans: uit alle correcte antwoorden worden de winnaars via een loterij gekozen.
Alle reacties Link kopieren
Carnaval ze MacTrees! Mijn man en ik zijn vrijdag weer geweest sinds jaaaaaaren en het was weer ouderwetsch gezellig Hiervoor was ik altijd zwanger of pas bevallen.
Oeps
Alle reacties Link kopieren
quote:Meliora- schreef op 27 februari 2017 @ 14:06:

Yeeeeh happy Walking Dead day!



Ik hoop dat het vanavond voor mij gaat lukken om te kijken. Baby zit in de regeldagen en is extreem hongerig en huilerig.Lekker met baby op de bank en je kerel je laten bedienen, want ja.. regeldagen En sterkte, die dagen zijn zo zwaar.
Oeps
quote:Smaug schreef op 27 februari 2017 @ 18:33:

[...]





Lekker met baby op de bank en je kerel je laten bedienen, want ja.. regeldagen En sterkte, die dagen zijn zo zwaar.



Ja, geen bediening dus. Man is woensdag weer voor 2 weken werk vertrokken. Dus we zijn met ons tweetjes thuis.

Baby heeft net zware verkoudheid achter de rug en nu de regeldagen dus... Heb vanochtend een potje zitten huilen na een nachtje elk uur willen drinken... En nu begin ik ook te kwakkelen.

Maar elke keer als hij lag te slapen ben ik ook maar op de bank gaan liggen onder mijn dekentje.
Alle reacties Link kopieren
quote:Dragisa schreef op 27 februari 2017 @ 18:30:

[...]





En dat is dan ook lekker tegenstrijdig met wat ze op de website beweren:

Voor Nederlandse fans: uit alle correcte antwoorden worden de winnaars via een loterij gekozen.

Idd

Het was gewoon heel onduidelijk..
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Alle reacties Link kopieren
quote:Meliora- schreef op 27 februari 2017 @ 18:54:

[...]





Ja, geen bediening dus. Man is woensdag weer voor 2 weken werk vertrokken. Dus we zijn met ons tweetjes thuis.

Baby heeft net zware verkoudheid achter de rug en nu de regeldagen dus... Heb vanochtend een potje zitten huilen na een nachtje elk uur willen drinken... En nu begin ik ook te kwakkelen.

Maar elke keer als hij lag te slapen ben ik ook maar op de bank gaan liggen onder mijn dekentje.
Time spent with a cat is never wasted
quote:Dragisa schreef op 27 februari 2017 @ 18:30:

[...]





En dat is dan ook lekker tegenstrijdig met wat ze op de website beweren:

Voor Nederlandse fans: uit alle correcte antwoorden worden de winnaars via een loterij gekozen.

Dat ja.

Nou blij toe dat ik niet tussen allerlei hysterische bakvissen hoef te staan volgende week.
Sterkte Meloria. Valt niet mee alleen.

Maar bedenk: het is allemaal maar een faaaaaase.
Alle reacties Link kopieren
quote:Meliora- schreef op 27 februari 2017 @ 18:54:

[...]





Ja, geen bediening dus. Man is woensdag weer voor 2 weken werk vertrokken. Dus we zijn met ons tweetjes thuis.

Baby heeft net zware verkoudheid achter de rug en nu de regeldagen dus... Heb vanochtend een potje zitten huilen na een nachtje elk uur willen drinken... En nu begin ik ook te kwakkelen.

Maar elke keer als hij lag te slapen ben ik ook maar op de bank gaan liggen onder mijn dekentje.
Oeps
quote:Starshine-2 schreef op 27 februari 2017 @ 21:40:

[...]



Dat ja.

Nou blij toe dat ik niet tussen allerlei hysterische bakvissen hoef te staan volgende week.



Hier ook. Niets voor mij.

Ik zou me groen en geel ergeren aan het gegil en de ongetwijfeld domme vragen ( Norman, wat zou je doen als er een echte zombie apocalypse is )

Hoe vaak zal hij die vraag inmiddels gehad hebben?



Ik ben er klaar voor!

Man komt net als een verzopen kat thuis van de voetbaltraining. Heb maar een biertje voor hem klaar gezet

Ik heb mega zin in de aflevering!
Ik zit toch wel in een baal-modus

Maar ja, niks aan te doen.



Zitten we er klaar voor?
Daar gaan we
Welcome home haircut

Eugene
Alle reacties Link kopieren
Nou ja zeg.. Daryl krijgt een hok en leuke muziek

En Eugène een bieb en oranje blik en chips...
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Eugene heeft nogal wat noten op zijn zang qua eten...

easy street
Easy street
Ik vind het nu al geweldig
Alle reacties Link kopieren
easy street..



Hij herkent de handschrift van zijn vrouw denk ik.



Omg Negan
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven