Entertainment alle pijlers

UTOPIA hemel of hel. Deel 2

21-12-2016 16:48 1878 berichten
Alle reacties Link kopieren
En hier praten wij weer verder, over het wel en wee in Utopia.



Streamers schrijven hier ook mee, dus sommige postings kunnen voorlopen op de reguliere tv uitzendingen.



Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
...
anoniem_6368c0de068c3 wijzigde dit bericht op 30-11-2017 14:30
98.70% gewijzigd
quote:VesperLynd schreef op 01 februari 2017 @ 01:13:

Nou, wat 'n ergernis weer, die Billy. Niet alleen haar eigen uitspraken ontkennen, maar ook nog eens Bas volledig afbranden. En dan zit ze daar weer met die afgeleefde kop op het rokersbankje: "ik moet doen wat goed voor mij is!" (o.i.d.), met die gemaakt zelfverzekerde houding erbij en maar om zich heen slaan. Walgelijk dat mens.

Maar Bas... Ik vind hem nog steeds leuk! Zo heerlijk onverstoorbaar en zelfingenomen met dat schalkse lachje.



Billy is gewoon een patiënt. Die eigenlijk gewoon goede behandeling zou moeten hebben ipv openbaar op tv er zo'n drama van te maken.

Snap dat JdM de röring die ze teweeg brengt heerlijk vindt voor de kijkcijfers, maar eigenlijk zou ze tegen zichzelf in bescherming genomen moeten worden.

Neemt niet weg dat ook ik haar verschrikkelijk vind, mede door mijn eigen ervaringen met iemand zoals zij.

Samenleven, n relatie hebben of zelfs maar in de buurt zijn van een Billy, is écht de hel....
Alle reacties Link kopieren
Zo



Ik ben er werkelijk lamgeslagen van.

Tenenkrommend, schaamrood achter mijn kaken, samen geknepen billen.



Het prinsessen feest van Gina
quote:mafalda schreef op 02 februari 2017 @ 20:34:

Zo



Ik ben er werkelijk lamgeslagen van.

Tenenkrommend, schaamrood achter mijn kaken, samen geknepen billen.



Het prinsessen feest van Gina
Alle reacties Link kopieren
Ik werd tot mijn grote verbazing vanochtend gebeld door iemand van Talpa van de productie van Utopia die me vroeg of ik nog naar Utopia kijk en of ik Rob ook ken.

Of ik misschien wilde overwegen om de koffiebonen van Rob te kopen

Natuurlijk niet! Wat denk je zelf??

Ze kennen mijn gegevens daar omdat ik naar de Open Loods ben geweest.
Alle reacties Link kopieren
quote:mafalda schreef op 02 februari 2017 @ 20:34:

Zo



Ik ben er werkelijk lamgeslagen van.

Tenenkrommend, schaamrood achter mijn kaken, samen geknepen billen.



Het prinsessen feest van Gina Op zich vond ik het ook belachelijk inderdaad. Tenenkrommend. Maar goed, ze had het "eerlijk" gewonnen. Vele malen erger vond ik de manier waarop iedereen haar zat uit te lachen en belachelijk te maken. Met name Jessie (met zijn dictatorschap, zijn boot etc.) en Billy (en wat voor idioots die allemaal al heeft uitgehaald, dat ga ik niet eens herhalen). Er is al zoveel raars gedaan daar, dat dat prinsessenfeest er ook nog wel bij kon.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat Rob een mol is. Ik weet het bijna zeker. Hij heeft als opdracht de groep te laten zien hoe makkelijk ze zich laten splitsen en splitten en hoe easy de boel in korte tijd te vernachelen is. Als experiment. Door mensen tegen elkaar op te zetten en tegelijkertijd met iedereen n bondje te vormen. Ik denk dat hij, om de druk verder op te voeren, degene is die de leidingen saboteert en die nu weer de financiele map van Jessie heeft laten verdwijnen. Mark my words: hij is een mol.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Alle reacties Link kopieren
En zo niet, dan bied ik mij bij deze vrijwillig aan voor de aluminium hoedjes-award 2017.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Alle reacties Link kopieren
Yep, vanaf dag één heb ik dat gevoel ook VC. Dus mocht het niet waar blijken te zijn, dan maak ik de hoedjes wel voor je event. En voor mezelf.
En sneller dan de wind, dit was ik voor...reken er goed op.
Alle reacties Link kopieren
Graag met Chanel logo voor mij
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Ik kan het me haast niet voorstellen. Rob komt zo dom over. Dat hoofd alleen al. Daar kan toch niet stiekem een slimme mol in verscholen zitten.
Alle reacties Link kopieren
Ja hoor ik denk ook een soort mol.

Maar ergens denk ik dat er wel meer in zitten met een soort opdracht.

Maar bij Rob is zijn missie wel overduidelijk.

Utopia draait nog wel even door maar er moet voor de kijkcijfers wel een verandering komen, anders zou het saai worden.



Wat ik ook vind is dat ze geen van allen nog close zijn met elkaar.

Weet je nog de drama's toen bv Ivan wegging?

Als er nu iemand weggaat is het doei en weer over op de order van de dag.



Las op Utopia pagina dat Billy bang is dat Jessie teveel stemmen gaat krijgen. Denk dat ze dit keer gelijk heeft.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat je gelijk hebt VC. Het ligt er te dik bovenop. Enge man met zn zalvende stem.
...
Alle reacties Link kopieren
Rob is eng maar Gina spoort niet,



Van geen kant, blij dat ze ophoepelt.......
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
quote:Very__Cherry schreef op 03 februari 2017 @ 01:02:

Ik denk dat Rob een mol is. Ik weet het bijna zeker. Hij heeft als opdracht de groep te laten zien hoe makkelijk ze zich laten splitsen en splitten en hoe easy de boel in korte tijd te vernachelen is. Als experiment. Door mensen tegen elkaar op te zetten en tegelijkertijd met iedereen n bondje te vormen. Ik denk dat hij, om de druk verder op te voeren, degene is die de leidingen saboteert en die nu weer de financiele map van Jessie heeft laten verdwijnen. Mark my words: hij is een mol.Ha! Dit sprong nét in de krochten van mijn brein. En als het boeltje goed kapot is komt idd dat filmpje.....
...
Alle reacties Link kopieren
quote:vivamila schreef op 03 februari 2017 @ 07:49:

Ik kan het me haast niet voorstellen. Rob komt zo dom over. Dat hoofd alleen al. Daar kan toch niet stiekem een slimme mol in verscholen zitten.Ik denk dat je je daar lillek op verkijkt. Rob is slim. Heel slim.
...
quote:Eindeloos schreef op 03 februari 2017 @ 10:47:

Rob is eng maar Gina spoort niet,



Van geen kant, blij dat ze ophoepelt.......

Ik wil ook zo'n prinsessenjurk.!

Ik wil het,ik wil het,ik wil het.!
Alle reacties Link kopieren
quote:Rooss4.0 schreef op 03 februari 2017 @ 10:57:

[...]



Ik denk dat je je daar lillek op verkijkt. Rob is slim. Heel slim.Als je werkelijk zo slim bent ga je écht niet in Utopia de zakenman uithangen met allerlei management clichés uit een boekje. Om vervolgens fokking koffiebonen te gaan verkopen en paupertjes af lopen bitchen alsof hij zelf zo goed gelukt is. Djiezus, wat haat ik dit soort griezels !!! En dan als verhuurmakelaar net doen alsof het je eigen pandjes zijn........

BUUUUUUUUURRRRRRRRPPP
Alle reacties Link kopieren
quote:KroegFilosoof schreef op 03 februari 2017 @ 17:08:

[...]





Als je werkelijk zo slim bent ga je écht niet in Utopia de zakenman uithangen met allerlei management clichés uit een boekje. Om vervolgens fokking koffiebonen te gaan verkopen en paupertjes af lopen bitchen alsof hij zelf zo goed gelukt is.

Ik zou niet weten waarom niet. Hij zal de eerste niet zijn bij wie een "real life show" een fikse duw geeft, carrièretechnisch. Ik weet dat jij geneigd bent de wereld nogal zwart wit te zien, daar hebben we al heel wat pareltjes van mogen lezen maar sommige mensen hanteren een nét iets andere agenda dan jij.
...
Alle reacties Link kopieren
quote:Rooss4.0 schreef op 03 februari 2017 @ 17:54:

[...]

Ik weet dat jij geneigd bent de wereld nogal zwart wit te zien,Die neiging heb ik alleen maar als ik ergens kritisch over schrijf. Dankzij prozac zijn mijn epistels nog vrij mild.

Maar even back on track, meneer / meester Rob laat zien dat hij in sommige situaties nogal onbetrouwbaar handelt, liegt en denigrerend over andere mensen roddelt achter de rug om. Samen met die Jesse . Dat zijn karaktertrekjes die mensen niet graag willen zien. En daarmee verspelen ze een groot deel van de gunfactor. Mensen willen vaak niet met dit soort tuig geassocieerd willen worden.

BUUUUUUUUURRRRRRRRPPP
Alle reacties Link kopieren
Nou ja, gelukkig heb je één fan.

Het begint met de K en het eindigt met roegfilosoof.



Liegen en bedriegen mag tegenwoordig gewoon, net als tegenstrijdigheden verkondigen en meer van zulks moois, het is geen teken meer van zakelijke onbetrouwbaarheid, kijk maar naar Trump. Er is zelfs een term voor maar die ben ik even vergeten.

Ik geloof absoluut niet dat dit in Robs nadeel gaat werken, integendeel. En geloof me of niet, ik zou ook met hem in zee gaan, natuurlijk zie ik zijn gekonkel en gedraai maar ik denk dat hij zakelijk een prima partner zou kunnen zijn.
...
Bas en Britt.

Dat duurt niet lang meer!
Alle reacties Link kopieren
Bas en Britt..Ik vind het prima.. Niks mis met Britt
Alle reacties Link kopieren
Dat hele prinsessen-gebeuren was mijn ding ook echt niet, maar ergens begreep ik het nog wel. Er zijn wel vaker in Utopia van die dingen geweest waar iemand volledig in de belangstelling werd gezet. Maar ben ik nou de enigste die het gedrag van Billy, Jessie en Boyd walgelijk vond tijdens dat feest? Hoe ze daar zaten te roddelen en iedereen belachelijk te maken... Het mooiste vond ik nog wel dat Jessie zei dat Gina een gespleten persoonlijkheid heeft! De mafkees. En dan later hoe hij zich uitlaat over Britt en Bas, tegen Ramona, over alle minimalisten eigenlijk, wat denkt die verschrikkelijke vent wel niet?

Maar echt, die Rob... om te kotsen die man (tegen Britt: "wat goed, jij merkte het ook?"). Alles is bruut en lijpe shit. Samen met Boyd en Jessie is het gewoon een vreselijk smerig trio, gatver! Wat mij betreft alledrie eruit. Respect voor Cemal, die niet geassocieerd wil worden met dat irritante stelletje. Hoop dat ie zijn poot stijf houdt....

Nee, het moet allemaal wel één grote komedie zijn, want het is haast niet meer om aan te zien. Ik begin zelfs warme gevoelens voor Vic te krijgen, wie had dat gedacht....
Alle reacties Link kopieren
Vic is heel oké, ik snap de commentaren op haar niet zo goed. Haar taal is wellicht wat wollig maar als je alle overbodige woorden er uithaalt snijdt haar gedachtengang echt wel hout. Zij is één van de weinigen die nog het besef heeft dat ze in een groep leeft. Ik vrees alleen dat haar missie door het riool gaat, samen met de tampons.
...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven